Spanje
Moderator: mods
Leg dan uit...Bertje schreef:Dan kun je nog beter Henry en Dinho omwisselen. Desondanks is dit natuurlijk een drama van een opstelling.Thomas schreef:-----------Henry------Eto'o
Ronaldinho----------------Messi
------------Deco---Yaya
Abidal---G.Milito---Puyol---Zambrotta
----------------Valdes
Op de keeper na: wawa-woowoo.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De winnende van Sneijder tegen Atletico Madrid.
Ik blijf er trouwens bij dat De Mul het never-nooit gaat bolwerken tegen concurrent Jesus Navas. Navas is weer prima aan het seizoen begonnen. De Mul zit erbij voor de opvulling.
Ik blijf er trouwens bij dat De Mul het never-nooit gaat bolwerken tegen concurrent Jesus Navas. Navas is weer prima aan het seizoen begonnen. De Mul zit erbij voor de opvulling.
Henry heeft meer loopvermogen dan Dinho. Is toch zo klaar als een klontje?Mr. Ajax schreef:Leg dan uit...Bertje schreef:Dan kun je nog beter Henry en Dinho omwisselen. Desondanks is dit natuurlijk een drama van een opstelling.Thomas schreef:-----------Henry------Eto'o
Ronaldinho----------------Messi
------------Deco---Yaya
Abidal---G.Milito---Puyol---Zambrotta
----------------Valdes
Op de keeper na: wawa-woowoo.
Wesley redt het wel bij Madrid. Pepe, Metzelder, Heinze (trage broertje van Walter Samuel), Saviola, Robben (vallen, opstaan, massagetafel) en Drenthe niet, lijkt me. Ben met Jöhnk eens dat er beroerd is ingekocht. Of dat alleen aan Schuster ligt, vraag ik me af. Calderon en Mijatovic zijn toch de mannen die het aankoopbeleid bepalen. Robben was een belofte van Calderon bijv.
- Monkey Tonk
Leg uit waarom het een drama van een opstelling is, volgens jou.Bertje schreef:Henry heeft meer loopvermogen dan Dinho. Is toch zo klaar als een klontje?Mr. Ajax schreef:Bertje schreef: Dan kun je nog beter Henry en Dinho omwisselen. Desondanks is dit natuurlijk een drama van een opstelling.
Leg dan uit...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Deco kan dat ook wel, maar Deco is juist zo goed bij een optimale veldbezetting, waardoor hij puur op basis van zijn positionering ballen kan afpakken. Op deze manier moeten of Dinho/Henry en Messi te veel werk verrichten of Deco en Touré. Doen die eerste twee het, dan ben je aanvallend ongevaarlijk en doen die andere twee het, dan regent het kaarten.
hahaha...de hele fokkin zomer die kut-Barca fans moeten aanhoren over hun 4 Fantasticos en dan kom je niet verder dan 0-0 tegen Santander.
Real heeft voor het eerst sinds 2002 weer eens een normaal team met veel potentieel en mogelijkheden (al had ik ook niet verwacht dat gisteren zou worden gewonnen...laat staan dat Raul zou scoren.) Sneijder gaat het sowieso maken. Heinze ook wel omdat het niet zo'n avonturier is als R.Carlos. Centrale duo wordt uiteindelijk Psychopaat Pepe samen met Heer Metzelder voor een fraai staaltje good cop/bad cop. Voor de rest zie ik het wel met Robben en hoeveel wedstrijden hij gaat spelen.
De grote vraag voor Real op het moment is eigenlijk gaat Diarra (gisteren was hij opperrrrmachtig) in zijn eentje de troep opruimen van Guti/Sneijder of gaat hippie Gago meehelpen. Weet het zelf nog niet helemaal.

edit: het was gisteren trouwens bij Sevilla Puerta die bijna doodviel. Triest, groot talent. Gaat ook nog steeds niet goed met hem.

Real heeft voor het eerst sinds 2002 weer eens een normaal team met veel potentieel en mogelijkheden (al had ik ook niet verwacht dat gisteren zou worden gewonnen...laat staan dat Raul zou scoren.) Sneijder gaat het sowieso maken. Heinze ook wel omdat het niet zo'n avonturier is als R.Carlos. Centrale duo wordt uiteindelijk Psychopaat Pepe samen met Heer Metzelder voor een fraai staaltje good cop/bad cop. Voor de rest zie ik het wel met Robben en hoeveel wedstrijden hij gaat spelen.
De grote vraag voor Real op het moment is eigenlijk gaat Diarra (gisteren was hij opperrrrmachtig) in zijn eentje de troep opruimen van Guti/Sneijder of gaat hippie Gago meehelpen. Weet het zelf nog niet helemaal.
Helemaal niet, staat hem prima (ook al is dat thuisshirt dit jaar niet om aan te zien.)Thomas schreef:Mooi voor hem. Toch blijft het enigszins pijnlijk om hem in dat shirt te zien spelen.

edit: het was gisteren trouwens bij Sevilla Puerta die bijna doodviel. Triest, groot talent. Gaat ook nog steeds niet goed met hem.