In ieder geval een naam die we niet verwachten, net zoals het ging met Rommedahl, Urzaiz enz.
Die gekke van Geel toch

Moderator: mods
Quansah!!!!!!!!!!Ajax Rules schreef:Iemand toevallig Ghana -17 - Duitsland - 17 gezien?
Ik heb alleen de tweede helft gezien en 45 minuten is natuurlijk erg weinig voor een oordeel (zeker omdat het altijd moeilijk is om het niveau van jeugdspelers te beoordelen), maar ik vond de rechtsbuiten van Ghana (Quansah) een zeer spectaculiere rechtsbuiten. Fantastische balbehandeling: continu dreiging, continu acties (waaronder een steekbal-assist na een Maradona-achtige solo). Ook goed om te zien dat hij zowel als klassieke rechtsbuiten kon spelen als ook uit kon waaieren naar centrum.
Als er Ajax-scouts waren, kan ik me niet voorstellen dat ze hem hebben gemist. Zeker omdat ze echt met drie spitsen speelden.
Hij kwam inderdaad voor in "daar hoorden zij ...", volgens mij is er wel geprobeerd geld los te krijgen van Ajax, maar tevergeefs.joey schreef:John Quansah heeft nog een poging gedaan om aan te tonen dat hij bij Ajax werk verrichtte ( 'ik was na de training steeds heel moe') en dus een salaris verdiende. Terwijl hij in de jeugd speelde. Iemand die weet of de zaak nog voor de rechter is geweest? Dat was toen wel het plan.
Ik vertrouw die Afrikaanse 'talenten' niet. Mannen tussen de jongens, zeg maar.
Tja, dat las ik ook. Vreemde zaak. Niet dat men ons supporters enige verantwoording schuldig is maar ik kan er geen touw aan vastknopen...Jöhnk schreef:De selectie is rond, meldt de VI.