Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Dat het een heel ander type gaat worden, hoeft niet te zeggen dat hij er niet moet zijn?!Voetske schreef:Nou, of de prioriteit daar moet liggen, wen er maar aan dat AJAX anders gaat voetballen.Dus de middenvelder zal een heel ander type gaan worden als Sneijder.Met dat gegeven, en de terug keer van Davids over een tijdje hebben we genoeg spelers die op het middenveld kunnen spelen.
Dat laatste zin van je is trouwens bullshit, want het is altijd kwaliteit boven kwantiteit!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Leuk (meer dan dat) dat hij erbij komt (als jouw gevoel klopt), maar we hebben meer behoefte aan een creatieve middenvelder. Beide mag natuurlijk wel!robiono schreef:Ik krijg het gevoel dat Thiago Motta binnenkort ook gepresenteerd gaat worden. het is al erg lang stil rond zijn persoon en Ajax is al een paar keer erg concreet geweest.
Dus als het stil is rond een persoon betekent dat dat Ajax dichtbij een contract zit? Apart. Verder is er volgens mij helemaal niks concreets met Motta geweest en heeft MvG vaak genoeg aangegeven dat zulke salarissen niet te betalen zijn voor Ajax.robiono schreef:Ik krijg het gevoel dat Thiago Motta binnenkort ook gepresenteerd gaat worden. het is al erg lang stil rond zijn persoon en Ajax is al een paar keer erg concreet geweest.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Heb toch niet zo'n praatjes man, als je naar de web-site gaat van AJAX en kijkt naar de spelers lijst zie je dat er ( zonder Heitinga ) 8 middenvelders zijn.En die hebben genoeg kwaliteiten om in wat ander systeem het goed te gaan doen.Misschien zelfs dat door anders te gaan spelen dat deze selectie juist stabieler gaat worden.Mr. Ajax schreef:Dat het een heel ander type gaat worden, hoeft niet te zeggen dat hij er niet moet zijn?!Voetske schreef:Nou, of de prioriteit daar moet liggen, wen er maar aan dat AJAX anders gaat voetballen.Dus de middenvelder zal een heel ander type gaan worden als Sneijder.Met dat gegeven, en de terug keer van Davids over een tijdje hebben we genoeg spelers die op het middenveld kunnen spelen.
Dat laatste zin van je is trouwens bullshit, want het is altijd kwaliteit boven kwantiteit!
Blij met de punten ...
Lul niet zo slap man, 8 middenvelders waarvan de helft ofzo jeugdspelers zijn met ongeveer anderhalf minuut op hoogste niveau...Van mij mogen er ook 18 middenvelders zijn, maar als er geen een van die 18 (de o zo nodige) creativiteit brengt die dit selectie zo hard nodig heeft, dan moet je gewoon snel een creatieve middenvelder halen.
Als je niet ziet dat AJAX een creatieve middenvelder mist, dan snap je er niet veel van...
Als je niet ziet dat AJAX een creatieve middenvelder mist, dan snap je er niet veel van...
Nou dan snap ik het maar niet.Vertel eens die creative middenvelder, moet ie kunnen dammen of zoiets ...Mr. Ajax schreef:Lul niet zo slap man, 8 middenvelders waarvan de helft ofzo jeugdspelers zijn met ongeveer anderhalf minuut op hoogste niveau...Van mij mogen er ook 18 middenvelders zijn, maar als er geen een van die 18 (de o zo nodige) creativiteit brengt die dit selectie zo hard nodig heeft, dan moet je gewoon snel een creatieve middenvelder halen.
Blij met de punten ...
De Telegraaf meldt dat AJAX ook nog een middenvelder wilt halen, volgens Voetske.Duke schreef:Waar komt dat gerucht vandaan?Toppie schreef:Het gerucht gaat dat er dus 2 spelers worden gepresenteerd , nou ja 1 naam weten we al. Die andere ?? Maar hou het maar op een Gerucht.
@Voetske:
De selectie is volgens jou dus rond en sterk genoeg voor het komend seizoen?
Ik denk niet dat AJAX op zoek is naar een creative middenvelder ala type Sneijder.Volgens mij was die er dan allang geweest.Reira, das geen creative middenvelder in de zin van Sneijder.
Spelers als Sneijder, of zoals jij ze noemt creative middenvelders ( al viel dat bij Sneijder ook wel tegen hoor ! ) , zeg het maar, waar ?, wat kosten ze ?.Nu nog ?..
Ik weet niet of AJAX denkt dat de selectie rond is, of ik vind dat de selectie rond is mwah, maar paniek aankoop om het kopen nee dankjewel.
Dus mijn vermoeden is dat het ( nu ) iets anders ingevuld gaat worden op het veld.Maar ik heb ook geen glazen bol !.
Spelers als Sneijder, of zoals jij ze noemt creative middenvelders ( al viel dat bij Sneijder ook wel tegen hoor ! ) , zeg het maar, waar ?, wat kosten ze ?.Nu nog ?..
Ik weet niet of AJAX denkt dat de selectie rond is, of ik vind dat de selectie rond is mwah, maar paniek aankoop om het kopen nee dankjewel.
Dus mijn vermoeden is dat het ( nu ) iets anders ingevuld gaat worden op het veld.Maar ik heb ook geen glazen bol !.
Blij met de punten ...
Voetske schreef:Ik denk niet dat AJAX op zoek is naar een creative middenvelder ala type Sneijder.
Bij mijn weten hebben HTC en MvG ook altijd gezegd dat ze niet op zoek zouden gaan naar een rechtstreekse vervanger van Sneijder, maar zijn vertrek anders wilden invullen/opvangen. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk hoe. Vooralsnog mis ik vooral een goede speler op de plek van Heitinga, centraal voor de verdediging. Eentje die controlerend/verdedigend zijn mannetje staat, maar opbouwend/doorschuivend ook kwaliteiten heeft. Heitinga heeft teveel van het eerste (alhoewel...) en veel te weinig van het tweede, bij Maduro is dat net omgekeerd.Dus mijn vermoeden is dat het ( nu ) iets anders ingevuld gaat worden op het veld. Maar ik heb ook geen glazen bol !.
Voorin zie ik Bakircioglu in een 10-rol wel renderen, maar wat doe je dan op rechtsvoor? Toch Rommedahl als basisspeler? Of wordt het een trio voorin? Suarez-KJH met Bakircioglu erachter? En Luque als back-up? Als pinchhitter in een Perez-achtige rol? De man die in het laatst van de wedstrijd de nekslag geeft?
Sneijder is EEN type creatieve middenvelder. Als ik creatieve middenvelders zeg, dan heb ik het niet per se over een type Sneijder. Ik vind het eerder kortzichtig van jou als je zegt dat creatieve middenvelders spelers als Sneijder zijn. Nogmaals, Sneijder is een heel specifiek type middenvelder. Dat het nu anders ingevuld gaat worden lijkt me een open deur, en ik vind het ook logisch. Maar dat wil niet zeggen dat we dan geen vervanger voor Sneijder nodig hebben. Van mij mag het ook (een type) Defour zijn.Voetske schreef:Ik denk niet dat AJAX op zoek is naar een creative middenvelder ala type Sneijder.Volgens mij was die er dan allang geweest.Reira, das geen creative middenvelder in de zin van Sneijder.
BTW, ik was ook al tegen de komst van Riera.
Nee, de rol van pinchhitter zie ik breder. Dat kan inderdaad zo'n houwdegen als Urzaiz zijn. Maar ook het type dat voetballend de nekslag geeft, zoals Perez. Ik weet trouwens niet wat er waar is van die 2 miljoen. Verder kan ik Luque erg moeilijk inschatten en dus plaatsen in een basisopstelling. Maar daarin ben ik kennelijk niet de enige op AT.Mr. Ajax schreef:@Zuidema:
Dure pinchhitter wordt ie dan, Luque. Hij verdient naar verluidt 2 miljoen euro per jaar. En Urzaiz is toch al voor die rol gehaald?
Maar wat doe je dan, als Davids weer terug is?Joeska schreef:Het middenveld wordt ongetwijfeld:
Luque
........................................Gabri
..............Heitinga
Als hij komt, waar blijft het bericht
Edit: misschien op de plek van Heitinga in de Dortmund-rol?
Laatst gewijzigd door Zuidema op vr aug 24, 2007 8:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Persoonlijk denk ik dat HtC in termen als meer mogelijkheden denkt.Dat hoorde je hem ook zeggen bij de komst van Leonardo.En dat krijgt je dus ook.Niet en die en die speler, maar of die of die speler.En dan zullen er dus regelmatig spelers op de bank zitten die wij zouden willen zien spelen en visaversa.Zuidema schreef:Voetske schreef:Ik denk niet dat AJAX op zoek is naar een creative middenvelder ala type Sneijder.Bij mijn weten hebben HTC en MvG ook altijd gezegd dat ze niet op zoek zouden gaan naar een rechtstreekse vervanger van Sneijder, maar zijn vertrek anders wilden invullen/opvangen. Het is me alleen nog steeds niet duidelijk hoe. Vooralsnog mis ik vooral een goede speler op de plek van Heitinga, centraal voor de verdediging. Eentje die controlerend/verdedigend zijn mannetje staat, maar opbouwend/doorschuivend ook kwaliteiten heeft. Heitinga heeft teveel van het eerste (alhoewel...) en veel te weinig van het tweede, bij Maduro is dat net omgekeerd.Dus mijn vermoeden is dat het ( nu ) iets anders ingevuld gaat worden op het veld. Maar ik heb ook geen glazen bol !.
Voorin zie ik Bakircioglu in een 10-rol wel renderen, maar wat doe je dan op rechtsvoor? Toch Rommedahl als basisspeler? Of wordt het een trio voorin? Suarez-KJH met Bakircioglu erachter? En Luque als back-up? Als pinchhitter in een Perez-achtige rol? De man die in het laatst van de wedstrijd de nekslag geeft?
Eigenlijk is dat ook wat HtC aangaf toen bij het AM toernooi.Ik keek om me heen en het was maaar dunnetjes.Mijn idee is dat ie dan ook eerder
in gaat grijpen mocht een speler in de wedstrijd dat niet brengen wat ie moet brengen ..
Verder kun je kwa opstelling natuurlijk ook alle kanten uit met deze spelers.
Maar waar blijft ie nou ?.
Blij met de punten ...