Lees eens wat terug.Daniel_vT schreef:Bron?
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Zou Beenhakker de ArenA-pollen weer onder z'n voeten willen voelen? Wat mij betreft mag er wel in de toekomst worden geinvesteerd: Ten Cate gaat weg, wie volgt hem op? En daarbij, wie gaat de leegte opvullen die Stam zal achterlaten?brigade zuid schreef:Het komt op mij een beetje over van we hebben HtC die met Spanjaarden gewerkt heeft dus komen er veel Spanjaarden, volgend jaar heb je misschien een trainer die goed met Polen kan en dan komen er 5 Polen? Maargoed zolang ze functioneren vind ik het best. Ik wil gewoon een AJAX wat kampioen wordt en lang mee gaat in europa.Bertje schreef:Ajax moet oppassen dat er geen Spaanse kliek in de kleedkamer ontstaat.
In other news: Luque schijnt officieel een Ajacied te zijn!

- thaumaturgy
- LouisXIV & co
Van wie? Van mij? Ik som enkel de (publiek geheime) feiten op. Ik ben het er ook niet mee eens, maar helaas is het soms zo suf. Hoe dan ook vind ik dat MVG eindverantwoordelijk is en zich niet achter HTC kan verschuilen. MVG heeft hem aangesteld, dus niet zeuren.Duke schreef:Ha ha, dat is wel erg kort door de bocht zeg.LouisXIV & co schreef:Omdat HTC de opstelling maakt. Van Geel wilde Perez houden, maar als hij toch niet wordt opgesteld, kun je hem net zo goed verkopen. Van Geel wilde ook liever Boeakhy (of hoe schrijf je dat) terughalen ipv Colin kopen. Maar als HTC het per se niet in hem ziet zitten, schiet dat ook niet op.Tscheu La Ling schreef:Waarom heeft HtC zoveel macht?! En waarom laat MvG dat toe?
OK, je kunt dan dus beter HTC eruit donderen. Maar ja, daar zijn de resultaten weer net te mager voor. En we kunnen niet trainers blijven ontslaan.
Maar kwalijk is het allemaal wel, geef ik toe.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- Cluijffert
- LouisXIV & co
Mijn eerste alinea is eerder een publiek geheim dan een interpretatie. Maar goed, harde feiten heb ik inderdaad niet. Dus dan wordt een zinloos welles-nietes-spelletje. En dat heeft weinig zin.Duke schreef:Ja van jou. Het zijn namelijk geen feiten, maar interpretaties. Maar goed, die discussie moeten we hier maar niet voeren.
Maar toch heb ik gelijk!

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co
Een salaris van 2,2 Miljoen per jaar , nou dan is die denk ik de best betaalde speler per jaar onze Vriend Albert Luque..
Dan kunnen we Riquelme ook wel halen
http://www.alfinaldelapalmera.com/content/view/1078/36/
En gezien zijn geschiedenis , wel erg veel geld voor een B voetballer.
Dan kunnen we Riquelme ook wel halen

http://www.alfinaldelapalmera.com/content/view/1078/36/
En gezien zijn geschiedenis , wel erg veel geld voor een B voetballer.
- InnerHarbour
We halen hem las linkerspits of nummer 10, daar kunnen we nog wel iemand voor gebruiken.InnerHarbour schreef:Waarom moeten we nog een spits hebben? Huntelaar en daarachter die ouwe Spanjaard is dat niet voldoende?
Als dit goed uitpakt ben je spekkoper, hij ging 2 jaar geleden nog voor € 15 miljoen van Depor naar NCU.
FcUpdate'Luque voor twee jaar naar Ajax'
24 augustus 2007
De transfer van Albert Luque naar Ajax is zo goed als rond. Volgens de Britse krant The Daily Mail zal de Spaanse aanvaller van Newcastle United, die ook in de belangstelling stond van PSV en Feyenoord, zijn handtekening zetten onder een contract voor twee seizoenen bij de club van trainer Henk ten Cate.
De 29-jarige Luque maakte in het verleden vooral furore bij Deportivo la Coruna. Twee jaar geleden maakte hij de overstap naar Newcastle United, maar in Engeland slaagde hij er niet in om door te breken. In januari stond de Spanjaard nog op het punt om te tekenen bij PSV, maar de transfer werd destijds op het laatste moment geblokkeerd door Newcastle-voorzitter Freddy Shephard.
Over de transfersom die Ajax betaalt, bestaat nog onduidelijkheid. Aanvankelijk werd gedacht dat de Amsterdammers de spits zouden huren, maar inmiddels gaan er ook geruchten dat Ajax hem voor twee miljoen euro koopt van Newcastle.
Ik ben heeel sceptisch.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Mits fit, is het natuurlijk een luxe om te kunnen kiezen tussen Suarez, Huntelaar, Bakir en Luque. Bakir en Suarez kunnen ook op 10 (al hoop ik op nog een versterking op die positie). En dan heb je nog Rommedahl die me voorlopig ook niet tegenvalt.
Kortom, ik zie het wel zonnig tegemoet
Kortom, ik zie het wel zonnig tegemoet

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Maar Luque komt niet voor de bank, vrees ik. Kijk alleen maar naar dat salaris.Bertje schreef:Wat heeft Luque nou voor op Suárez? Ik denk eerder dat Luque op de bank komt achter Suárez. Verder is Suárez natuurlijk op alle posities in de aanval te gebruiken en kan Luque eventueel ook aan de rechterkant spelen.
Op PN kan hij er ineens niets meer van.