Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- Cluijffert
Ha ha, dat is wel erg kort door de bocht zeg.LouisXIV & co schreef:Omdat HTC de opstelling maakt. Van Geel wilde Perez houden, maar als hij toch niet wordt opgesteld, kun je hem net zo goed verkopen. Van Geel wilde ook liever Boeakhy (of hoe schrijf je dat) terughalen ipv Colin kopen. Maar als HTC het per se niet in hem ziet zitten, schiet dat ook niet op.Tscheu La Ling schreef:Waarom heeft HtC zoveel macht?! En waarom laat MvG dat toe?
OK, je kunt dan dus beter HTC eruit donderen. Maar ja, daar zijn de resultaten weer net te mager voor. En we kunnen niet trainers blijven ontslaan.
Maar kwalijk is het allemaal wel, geef ik toe.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
AJAX doet Sikora een nieuwe aanbieding ...
Was dat schrikken Hé
Was dat schrikken Hé
http://www.alfinaldelapalmera.com/content/view/1078/36/Luque se marcha al Ajax
Este mediodía ha quedado descartada definitivamente la llegada de Luque al Real Betis. El propio futbolista ha explicado en los micrófonos de Radio Sevilla que "la opción del Betis ha estado cerca. Le agradezco el interés, pero me marcho al Ajax". Ya en las últimas horas se venía rumoreando que el jugador se había cansado de esperar a que la entidad de La Palmera subiera la oferta y que estaba muy cerca su marcha al futbol holandés. Así ha sido, el Ajax le ofrece a Luque alrededor de 2,2 millones de euros anuales y el Betis sólo ha llegado a 1.500.000 euro
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Luque: ik ga naar Ajax
donderdag 23 augustus, 20:04u, Radio Sevilla
Tegenover Radio Sevilla heeft Luque laten weten Betis Sevilla te hebben afgezegd en voor Ajax te hebben gekozen. Dat meldt de regionale versie in Sevilla van de betrouwbare Spaanse krant ABC. 'Ik heb Betis definitief afgezegd. Ik ben hen dankbaar voor de interesse, maar ik ga naar Ajax,' zo zou de aanvaller vanmiddag hebben laten weten op Radio Sevilla. Volgens het bericht kon Betis niet verder gaan dan een salaris van 1,5 miljoen euro, terwijl Ajax 2,2 miljoen euro biedt.
We hebben hier te maken met een in aanleg prima speler die een verkeerde keus heeft gemaakt in zijn carriére.
Als we de details weten van het contract kunnen we ook zien welke risico's we nemen, maar als hij op zijn oude Spaanse niveau terugkomt hebben we een speler binnen die we anders nooit hadden kunnen halen.
Als we de details weten van het contract kunnen we ook zien welke risico's we nemen, maar als hij op zijn oude Spaanse niveau terugkomt hebben we een speler binnen die we anders nooit hadden kunnen halen.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
ALBERT LUQUE FICHARÁ POR EL AJAX
El delantero Albert Luque jugará en el Ajax holandés tras haber conseguido la carta de libertad de su último equipo, el Newcastle inglés, en el que todavía le quedaban tres años de contrato.
El catalán había negociado con el Betis, pero finalmente ha decidido marcharse al club ajacied, donde coincidirá con sus compatriotas Gabri e Ismael Urzáiz.
Luque, quien llegó procedente del Deportivo de la Coruña en 2005, apenas ha jugado una veintena de partidos con el club inglés.
http://www.as.com/articulo/Futbol/Alber ... tb_23/Tes/
'La carta de libertad' ----> transfervrij?
El delantero Albert Luque jugará en el Ajax holandés tras haber conseguido la carta de libertad de su último equipo, el Newcastle inglés, en el que todavía le quedaban tres años de contrato.
El catalán había negociado con el Betis, pero finalmente ha decidido marcharse al club ajacied, donde coincidirá con sus compatriotas Gabri e Ismael Urzáiz.
Luque, quien llegó procedente del Deportivo de la Coruña en 2005, apenas ha jugado una veintena de partidos con el club inglés.
http://www.as.com/articulo/Futbol/Alber ... tb_23/Tes/
'La carta de libertad' ----> transfervrij?
Als je dan zo goed Spaans spreekt waarom vraag je dan iets ?
FF serieus, ik denk dat je gelijk hebt. Geen transfersom zou heel mooi zijn.
Wens:
"Hij wil investeren om zijn carriere weer vlot te trekken en neemt genoegen met een normaal salaris en als hij presteert blijft hij voor een hoger salaris."

FF serieus, ik denk dat je gelijk hebt. Geen transfersom zou heel mooi zijn.
Wens:
"Hij wil investeren om zijn carriere weer vlot te trekken en neemt genoegen met een normaal salaris en als hij presteert blijft hij voor een hoger salaris."
- Tscheu La Ling
Ik copy&paste dit soort teksten altijd naar http://babelfish.altavista.com/. Helaas bestaat er niet een vertaling van Spaans naar Nederlands, maar Spaans naar Engels levert ook meestal wel iets begrijpelijks op...
Geld moet rollen!
ALBERT LUQUE FICHARÁ BY THE AJAX The forward Albert Luque will play in the Dutch Ajax after to have obtained the letter of freedom of his last equipment, the English Newcastle, in which still it had left three years of contract. The Catalan had negotiated with the Betis, but finally ajacied has decided to leave to the club, where it will agree with its compatriots Gabri and Ismael Urzáiz. Luque, that arrived coming from the Sport one from Corunna in 2005, as soon as a twenty of parties with the English club has played.
Volgens babbelvis
Hij is dus vrij.
Volgens babbelvis

Hij is dus vrij.
-
- AT Toto winner 15/16
Het komt op mij een beetje over van we hebben HtC die met Spanjaarden gewerkt heeft dus komen er veel Spanjaarden, volgend jaar heb je misschien een trainer die goed met Polen kan en dan komen er 5 Polen? Maargoed zolang ze functioneren vind ik het best. Ik wil gewoon een AJAX wat kampioen wordt en lang mee gaat in europa.Bertje schreef:Ajax moet oppassen dat er geen Spaanse kliek in de kleedkamer ontstaat.