Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
marcaSE UNE A URZAIZ Y GABRI EN AMSTERDAM
Albert Luque ficha por el Ajax
Albert Luque jugará en el Ajax de Amsterdam la próxima temporada, según ha anunciado Radio Marca. El futbolista catalán no ha tenido suerte en su aventura en el Newcastle, ya que las lesiones y la falta de oportunidades han marcado su periplo en la Premier. El zurdo llegó a Inglaterra en la campaña 2005-06 procedente del Deportivo y apenas disputó seis partidos de liga, sin conseguir lograr un tanto. La pasada campaña las cosas fueron incluso a peor, buscando una salida de regreso a España que nunca se produjo. Su nombre sonó este verano con fuerza para reforzar al Levante, pero al final no se concretó su llegada a la capital del Turia.
Ahora el internacional español tratará de recuperar en el Amsterdam Arena el juego que le llevó a sonar como refuerzo para el Barcelona junto a dos viejos conocidos del fútbol español, Ismael Urzaiz y Gabri.
Blij met de punten ...
Dit keer hoop ik dat een van de concurrenten ons te snel af is. Ik kan me niet voorstellen dat hij ook niets kost en weinig wil verdienen. Zijn toegevoegde waarde als voetballer kan ik niet inschatten, maar als geen Europese topclub je wilt hebben en een paar jaar niets hebt gedaan, ...............!sander schreef:Zeggen alleen dat ze aan het praten zijn!! Ben benieuwd of Ajax Luque voor de neus van PSV en Feyenoord kan wegkapen. Iets meer financiele mogelijkheden en 2 andere spanjaarden en HtC zullen ook zeker helpen. Ben benieuwd..
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Volgens mij kan hij er wel weer bovenop komen, het is pas fout gegaan toen hij naar Engeland ging. Dat is niet het ideale land voor dat soort spelersn en bij Newcastle slagen uberhaupt niet veel spelers.
Op basis van een huur of prestatiecontractie zou ik de gok wel durven nemen, wie weet pakt het goed uit!
Op basis van een huur of prestatiecontractie zou ik de gok wel durven nemen, wie weet pakt het goed uit!
Voor de duidelijkheid: hier staat toch dat Luque rond is met Ajax?Voetske schreef:marcaSE UNE A URZAIZ Y GABRI EN AMSTERDAM
Albert Luque ficha por el Ajax
Albert Luque jugará en el Ajax de Amsterdam la próxima temporada, según ha anunciado Radio Marca. El futbolista catalán no ha tenido suerte en su aventura en el Newcastle, ya que las lesiones y la falta de oportunidades han marcado su periplo en la Premier. El zurdo llegó a Inglaterra en la campaña 2005-06 procedente del Deportivo y apenas disputó seis partidos de liga, sin conseguir lograr un tanto. La pasada campaña las cosas fueron incluso a peor, buscando una salida de regreso a España que nunca se produjo. Su nombre sonó este verano con fuerza para reforzar al Levante, pero al final no se concretó su llegada a la capital del Turia.
Ahora el internacional español tratará de recuperar en el Amsterdam Arena el juego que le llevó a sonar como refuerzo para el Barcelona junto a dos viejos conocidos del fútbol español, Ismael Urzaiz y Gabri.
Vraag me af of Newcastle nog een afkoopsom verlangt??
VOetbalprimeurAlbert Luque lijkt de nieuwe speler van Ajax te worden. Volgens het Spaanse Marca is de aanvaller van Newcastle United rond met de Amsterdamse club.
Over details omtrent de transfer is nog vrijwel niks te lezen op de website van de sportkrant. Waarschijnlijk gaat het om een huurperiode van één jaar met een optie tot koop.
De Catalaan stond ook in de belangstelling van Feyenoord en PSV en kon zelfs terugkeren naar Spanje, waar Sevilla interesse zou hebben. De Amsterdammers waren echter het strijdvaardigst.
Aanvankelijk wilde Ajax Albert Riera halen, maar de landgenoot van Luque in dienst van Espanyol mocht niet vertrekken uit Barcelona. In de Nederlandse hoofdstad komt de 29-jarige linkspoot zijn landgenoten Gabri en Ismael Urzaiz tegen.
Na een succesvolle periode bij Deportivo La Coruña verkaste de zeventienvoudig international (2 goals) naar Newcastle United. Mede door blessures kwam hij in de Premier League niet goed uit de verf en mocht hij vertrekken.
Blij met de punten ...
Hopelijk is dat van die huur met optie tot koop waar. Dan kunnen we hem altijd nog lozen in het geval dat Sonja Bakker hem niet op de rails krijgt.
En nu wil ik een CREATIEVE MIDDENVELDER.
En nu wil ik een CREATIEVE MIDDENVELDER.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do aug 23, 2007 4:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat is de reden eigenlijk dat ie blijkbaar zo veel slechter is geworden? is ie een keer zwaar geblesseerd geweest ofzo? of kan ie gewoon niet aarden buiten Spanje?WP_LeGeNd schreef:als we de luque uit spanje krijgen ben ik heel blij, want die is gewoon 2 klassen beter dan Babel.. maar goed dat valt nog te bezien.
Ik denk het laatste, Morientes redde het ook niet bij Liverpool, en dat idee heb ik ook een beetje Torres. Het type voetbal is gewoon totaal anders.brigade zuid schreef:Wat is de reden eigenlijk dat ie blijkbaar zo veel slechter is geworden? is ie een keer zwaar geblesseerd geweest ofzo? of kan ie gewoon niet aarden buiten Spanje?WP_LeGeNd schreef:als we de luque uit spanje krijgen ben ik heel blij, want die is gewoon 2 klassen beter dan Babel.. maar goed dat valt nog te bezien.
Nog een voorbeeld: Shevchenko
- LouisXIV & co
Geen idee, want dat was nou net de enige wedstrijd die ik dat jaar miste...Maarten127 schreef:Sterker nog.. zlatan kreeg pas krediet ná die goal tegen nac.. toen was hij ineens onmisbaar, ik denk dat hij daarvoor in diezelfde wedstrijd nog gewoon afgezeken werd.LouisXIV & co schreef:Dat komt wellicht omdat het Ajax-publiek kritischer is op buitenlandse aankopen en spelers als Ogararu tien keer minder krediet geeft dan jochies uit eigen jeugd als Heitinga. Zelfs Zlatan werd pas gepruimd in zijn laatste jaar. Daarvoor voortdurend uitgefloten ('slome zak', 'luie flikker', 'lange slungel'). Zijn we misschien allemaal vergeten en degenen die het deden zullen het in alle toonaarden ontkennen. Maar ik stond tussen al die gasten en ik ben het niet vergeten.Zuidema schreef:Stel dat de scouting bij Ajax nou wel eens goed werkt, maar dat Ajax zelf de grote sta-in-de-weg is in het ontbolsteren van dat talent? Niet alleen door slechte jeugdtrainers, zoals Demo noemt, maar ook omdat Ajax het niet lukt om buitenlands talent zich 'thuis' te laten voelen, waar ze ook vandaan komen? Waarom komen alleen de Nederlanders en Belgen uiteindelijk door?

Maar het zou me niks verbazen van onze opprtunistische medesupporters.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co
Omdat HTC de opstelling maakt. Van Geel wilde Perez houden, maar als hij toch niet wordt opgesteld, kun je hem net zo goed verkopen. Van Geel wilde ook liever Boeakhy (of hoe schrijf je dat) terughalen ipv Colin kopen. Maar als HTC het per se niet in hem ziet zitten, schiet dat ook niet op.Tscheu La Ling schreef:Waarom heeft HtC zoveel macht?! En waarom laat MvG dat toe?
OK, je kunt dan dus beter HTC eruit donderen. Maar ja, daar zijn de resultaten weer net te mager voor. En we kunnen niet trainers blijven ontslaan.
Maar kwalijk is het allemaal wel, geef ik toe.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!