Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
En natuurlijk is het bij Feyenoord Bert van Marwijk die de speler wil?Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
Waarom heeft HtC zoveel macht?! En waarom laat MvG dat toe?
Ben je gek, deze speler wordt gewoon aangeboden.
Het stinkt aan alle kanten!
Zodat een eventueel falen gemakkelijker op het conto van HtC afgeschoven kan worden? Ik weet het niet hoor. Zoals reeds gememoreerd; de Luque van een paar jaar terug had ook ik er zonder twijfel graag bij willen hebben maar waartoe is hij nu nog in staat? Eerst maar eens afwachten of VI niet met een kluitje het riet in is gestuurd...Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Het is toch MVG's truck om bij ex-werkgevers te shoppen? Blijkbaar gaat dat nu niet en zit hij verlegen om ideeen.Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
I think I lost my fucking headache
- Tscheu La Ling
Volgens mij was Kinkladze altijd de eerste vijf minuten steengoed. En daarna zag je hem niet meer.Marillion schreef:Klopt, zelfs uit zijn Ajax periode weet ik nog een moment. Ik zag hem voor het eerst voor Ajax spelen bij een wedstrijd om de JC-schaal tegen Psv. Meteen vanaf de aftrap liep hij toen bijna in één keer de complete rechterflank van Psv voorbij. Ik dacht toen heel even dat we van hem wel eens een hoop plezier konden gaan krijgen maar het was helaas meteen zijn laatste fatsoenlijke actie.joey schreef:Van Kinkladze was trouwens ook zonder moeite een mooi filmpje te maken. Je kunt je beter afvragen waarom een Spaanse speler die een topsalaris verdient in Engeland naar Nederland wil.
Ja, maar MvG krijgt niets meer voor elkaar bij AZ... En AZ heeft Willem II al leeggekocht.LucaS schreef:Het is toch MVG's truck om bij ex-werkgevers te shoppen? Blijkbaar gaat dat nu niet en zit hij verlegen om ideeen.
Overigens was MvG's info wel veel meer up to date. Afgezien van Danny Matthijssen (hoe je het ook spelt) zat er geen misser bij die mij bijstaat.
Geld moet rollen!
Hij hoeft echt niet met een trucklading spelers aan te komen, maar ik begin hem toch wel te knijpen of er uberhaupt nog een bewezen (sub)topper of toptalentje onze kant uitkomt voor 1 september...LucaS schreef:Het is toch MVG's truck om bij ex-werkgevers te shoppen? Blijkbaar gaat dat nu niet en zit hij verlegen om ideeen.Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
Zou mooi zijn, dat Ajax met Martins of Emre terugkomt...MHF schreef:Zodat een eventueel falen gemakkelijker op het conto van HtC afgeschoven kan worden? Ik weet het niet hoor. Zoals reeds gememoreerd; de Luque van een paar jaar terug had ook ik er zonder twijfel graag bij willen hebben maar waartoe is hij nu nog in staat? Eerst maar eens afwachten of VI niet met een kluitje het riet in is gestuurd...Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
Emre, nog een klein dikkertje? Wel een creatieve speler trouwens.gaizka schreef:Zou mooi zijn, dat Ajax met Martins of Emre terugkomt...MHF schreef:Zodat een eventueel falen gemakkelijker op het conto van HtC afgeschoven kan worden? Ik weet het niet hoor. Zoals reeds gememoreerd; de Luque van een paar jaar terug had ook ik er zonder twijfel graag bij willen hebben maar waartoe is hij nu nog in staat? Eerst maar eens afwachten of VI niet met een kluitje het riet in is gestuurd...Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
Je bedoelt iemand als .............? Zo'n speler is voor Ajax niet haalbaar, vrees ik.Peter schreef:Wat moeten we met al die luie voetballers?
Ik wil gewoon een creatieve middenvelder die onze spitsen kan voorzien van bruikbare steekpasses en iemand die de vleugels kan voorzien van bruikbare ballen.
Kinkladze kon prachtig stilstaan. Ik herinner me een vrijdagtraining onder Olsen. Olsen stond een halfuur stil op de middenlijn en Kinkladze op dezelfde hoogte, aan de andere kant; die twee voelden elkaar goed aan.
Geen idee wat we met die Luque moeten. Suarez op 10???? Zal lang duren voordat hij daaraan gewend is (als hij al wil, ik denk dat hij vooral wil aanvallen) Kost een seizoen.
Luque als linksback?
De opvolger van Perez? Beetje duur.
Ik geloof wel dat de speler wordt aangeboden. Wordt hij aan Ajax, psv en feyenoord aangeboden, dan is er voor hem geen belangstelling uit de toplanden.
Stel dat Luque toch naar psv gaat, moeten psv'ers dan weer hun mening bijstellen?
@ LucaS,
Zie je Luque als psv'er omdat hij tijdens de winterstop zelf al getekend had

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Voelden elkaar goed aan? Olsen wilde Kinkladze per se hebben maar stelde hem nooit op. Blijft een raadsel voor mij. Het verhaal ging dat Kinkladze alleen op 10 wenste te spelen, maar daar liep al ene Litmanen, die bij nader inzien toch niet was vertrokkenDemosthenes schreef:Kinkladze kon prachtig stilstaan. Ik herinner me een vrijdagtraining onder Olsen. Olsen stond een halfuur stil op de middenlijn en Kinkladze op dezelfde hoogte, aan de andere kant; die twee voelden elkaar goed aan.
Maar dit is off-topic.

Het stinkt aan alle kanten!
in het verleden haalde we nog weleens een speler waar niemand van gehoord had en uiteindelijk goed bleek te zijn.
Nu halen we alleen maar 'bewezen' namen! maar omdat we geen toppers kunnen betalen halen we afgegleden toppers, met de hoop dat ze hun 'mojo' weer terug vinden bij Ajax.....
IJdele hoop dus...
haal een jonge scandinavier die het snot voor ze ogen wil lopen, ipv een gearriveerde 'net-niet vedette'
snap er niks van!
komt volgens mij ook een Ego probleem aan op deze manier!
Nu halen we alleen maar 'bewezen' namen! maar omdat we geen toppers kunnen betalen halen we afgegleden toppers, met de hoop dat ze hun 'mojo' weer terug vinden bij Ajax.....
IJdele hoop dus...
haal een jonge scandinavier die het snot voor ze ogen wil lopen, ipv een gearriveerde 'net-niet vedette'
snap er niks van!

komt volgens mij ook een Ego probleem aan op deze manier!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/1 ... 0Luque.php
Tsja , wat moet ik er van zeggen...
Des Ajax 
Ajax is de achtertuin voor oude bijna afgekeurde Span(be)jaarden :( Pensionados uit Spanje
Tsja , wat moet ik er van zeggen...

Ajax is de achtertuin voor oude bijna afgekeurde Span(be)jaarden :( Pensionados uit Spanje

Zag in de stats van VI.nl dat Luque nooit meer dan 14goals in 1 seizoen heeft gemaakt...
dus die 2 klasses beter dan Babel, dat valt dus wel mee!
laatste 3jaar presteert ie niks!
Wil hem best bij ajax hebben, maar dan voor niet meer dan 2miljoen aan transfer geld
en het feit dat R.Koeman hem ook wilt....

dus die 2 klasses beter dan Babel, dat valt dus wel mee!
laatste 3jaar presteert ie niks!
Wil hem best bij ajax hebben, maar dan voor niet meer dan 2miljoen aan transfer geld
en het feit dat R.Koeman hem ook wilt....

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!