Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 23, 2007 9:28 am

Voetske schreef:
Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Wacht nou even af jongens ....
Waarop? Op de transfer van Sonja Bakker?
Volgens mij heeft niemand een goed beeld van de Luque op dit moment, de een roept dat ie 30 kilo te zwaar is de ander dat ie zwaar astma patiënt is ( ik zeg maar wat ).
That's the spirit voetske :headbang.gif:

Je hebt mijn rol aardig overgenomen tijdens mijn vakantie.

En niemand kan weten of hij op het schaduwlijstje stond achter Riera.

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 9:28 am

Tscheu La Ling schreef:
LucaS schreef:Ik ben voor 433 met Emanuelson op 10!
Pardon? Lees ik het goed? Emanuelson op 10? Dat is een belediging voor alle voorgaande nummers 10 die Ajax heeft gehad.
Misschien wel, maar dankzij van geel is Emanuelson de enige uit de achterste 8 die een individuele actie in huis heeft. Binnen de selectie is hij dan ook de enige die die positie redelijk aan zou kunnen. Ondanks de 1-8, het was diep triest om tegen Praag en de Graafschap te zien hoe fucking weinig creativiteit er op het middenveld en verdediging aanwezig was. Je gaat niet altijd winnen op individuele acties/combinaties van/tussen Huntelaar en Suarez. En al zeker niet tegen tegenstanders die kunnen voetballen
I think I lost my fucking headache

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 23, 2007 9:29 am

Als ze hem halen zal het voor de linkerkant zijn. En daar hadden we nu net Suarez neergezet. Ok, één potje tegen De Graafschap is véél te weinig om goed te kunnen oordelen maar het leek er toch op dat hij daar wel uit de verf kwam. Zeker de combi met Huntelaar beviel me wel.

Ik zou er echt niets van snappen. Maar goed, we wachten af....
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 9:31 am

Zie mijn opstelling. De enige mogelijke conclusie lijkt mij twee spitsen (Suarez en huntelaar) met als buitenste middenvelder Kennedy en Luque, met daar tussen in twee verdedigende middenvelders (Gabri, Heitinga)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 23, 2007 9:32 am

LucaS schreef:Zie mijn opstelling. De enige mogelijke conclusie lijkt mij twee spitsen (Suarez en huntelaar) met als buitenste middenvelder Kennedy en Luque, met daar tussen in twee verdedigende middenvelders (Gabri, Heitinga)
Een soort 4-2-4 dus? Dat moet jou als muziek in de oren klinken. :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 9:34 am

Kennedy kan prima als middenvelder uit de voeten, ik neem aan Luque ook.

Ik ben overigens meer voor 433 - 343, Johnk!

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 23, 2007 9:34 am

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Zie mijn opstelling. De enige mogelijke conclusie lijkt mij twee spitsen (Suarez en huntelaar) met als buitenste middenvelder Kennedy en Luque, met daar tussen in twee verdedigende middenvelders (Gabri, Heitinga)
Een soort 4-2-4 dus? Dat moet jou als muziek in de oren klinken. :hypocrite.gif:
Ze anticiperen alvast op de komst van Adriaanse... :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do aug 23, 2007 9:34 am

Ik snap deze transfer (als ie doorgaat) ook niet helemaal. Ik zou juist een transfer verwachten die wat creativiteit op het middenveld oplevert, een (linker) spits lijkt me op dit moment niet echt nodig.

Maar goed, we wachten af. Ik mag aannemen dat (wanneer het inderdaad doorgaat) er goed over nagedacht is. Toch?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 9:35 am

Heeft iemand een betere suggestie wat de gedachte is dan?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 23, 2007 9:37 am

ik heb geen idee, Lucas. Ik weet alleen dat Luque een linkeraanvaller is en Riera een linkermiddenvelder. En ik weet dat Ajax met Mendoza al een linkeraanvaller op proef had. In dat licht moeten we het misschien zien.

rush2112

Bericht door rush2112 » do aug 23, 2007 9:38 am

Het lijkt me ook niet de vervanger van Sneijder.

Lijkt me ook niet, maar wat is hij dan wel?
De vervanger van Perez?

999

Bericht door 999 » do aug 23, 2007 9:39 am

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Volgens mij heeft niemand een goed beeld van de Luque op dit moment, de een roept dat ie 30 kilo te zwaar is de ander dat ie zwaar astma patiënt is ( ik zeg maar wat ).
Ik begrijp dat jij onder voorbehoud positief bent? :shock.gif:
44e minuut:Herhaling

Wacht nou even af jongens ....
Blij met de punten ...

Mano

Bericht door Mano » do aug 23, 2007 9:40 am

Peter schreef:
Ajax naar Newcastle voor handtekening Luque

23/8/2007 9 :45

EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Albert Luque te winnen. Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Maarten Fontein zijn onderweg naar Newcastle om er te onderhandelen met de Spaanse aanvaller.
Om half tien donderdagochtend zijn van Geel en Fontein op Schiphol in het vliegtuig gestapt, om half twaalf Nederlandse tijd zullen zij in Engeland landen om er te onderhandelen met de zaakwaarnemer van Luque, Arroyo García. Dat Fontein én Van Geel samen de trip maken, duidt erop dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.

Niet alleen Ajax aast op Luque, ook Feyenoord en PSV zijn de laatste weken aan de 29-jarige Catalaan gelinkt. De zeventienvoudig international, die nog tot medio 2010 onder contract staat bij The Magpies, wordt onder andere begeerd door Sevilla. Bij Newcastle kwam hij in de laatste twee seizoenen tot 21 competitieduels en één doelpunt.

www.vi.nl
Wat een beleid. On-geloof-lijk.
3jaar geleden zou ik hebben juichen...
nu denk ik. WAT MOET JE ER MEE????

Hoe gaat Ajax dan in GODSNAAM spelen??
wordt Bakki Choco dan de '10' of word het Suarez ??
dus we zetten weer een speler op een nieuwe positie waar hij nooit eerder heeft gespeeld... :blush.gif:
Doet ajax dat voor ons???? zodat wij weer wat te zeiken hebben? :drecul.gif:

of stapt ajax gewoon keihard af van de 4-3-3 en gaat het ala iedereen 4-4-2 spelen..
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 23, 2007 9:42 am

Waarom investeert Ajax niet in een MIDDENVELDER? Ik begrijp het niet, hoor. Op deze manier wordt het team topzwaar.

999

Bericht door 999 » do aug 23, 2007 9:43 am

http://www.youtube.com/watch?v=Lqup6sW-Vk4

Van enkele maanden geleden ...
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do aug 23, 2007 9:48 am

Zo te zien waren de spelers net zo gemotiveerd als de commentator.

Maar ik wacht wel af, hoor.

Arthur

Bericht door Arthur » do aug 23, 2007 9:53 am

LucaS schreef:Heeft iemand een betere suggestie wat de gedachte is dan?
Suarez rechterspits, Luque linkerspits en Kennedy achter de spits.
Dan verandert er qua systeem niet veel tov nu en is Rommedahl tenminste weer tweede keus, wat ook de bedoeling was.

Ik weet nog dat hij een van de hardste schoten van de PD had, maar ik ben wel een beetje bang voor hoe (niet) fit hij nu is.
Laatst gewijzigd door Arthur op do aug 23, 2007 9:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 23, 2007 9:55 am

Arthur schreef:
Dan verandert er qua systeem niet veel tov nu en is Rommedahl tenminste weer tweede keus, wat ook de bedoeling was.
Dan heb je een ijzersterk middenveld nodig! Volgens mij is een dergelijke opstelling vragen om problemen.
Van Kinkladze was trouwens ook zonder moeite een mooi filmpje te maken. Je kunt je beter afvragen waarom een Spaanse speler die een topsalaris verdient in Engeland naar Nederland wil.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » do aug 23, 2007 9:55 am

Nou, lekker dan. Weer een Spanjaard, oei oei jongens, het befaamde schaduwelftal van Martin Van Geel :excited.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » do aug 23, 2007 9:58 am

joey schreef:
Arthur schreef:
Dan heb je een ijzersterk middenveld nodig! Volgens mij is een dergelijke opstelling vragen om problemen.
Daar ben ik ook wel bang voor. Davids en Gabri kunnen moeilijk compenseren voor 4 spelers die nauwelijks meeverdedigen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 23, 2007 9:59 am

En Davids is er voorlopig niet eens.

Kennedy zie ik wel verdedigend werk verzetten, maar de rest?

Alexander

Bericht door Alexander » do aug 23, 2007 10:00 am

Ik vind dit toch echt een lachertje, hier kan je toch werkelijk helemaal niks mee. Haal verdomme eens een creatieve middenvelder. Mijn vertrouwen in het Van Geel is werkelijk tot het nulpunt gedaald.

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » do aug 23, 2007 10:05 am

Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
Waarom heeft HtC zoveel macht?! En waarom laat MvG dat toe?
Geld moet rollen!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 23, 2007 10:09 am

joey schreef:Van Kinkladze was trouwens ook zonder moeite een mooi filmpje te maken. Je kunt je beter afvragen waarom een Spaanse speler die een topsalaris verdient in Engeland naar Nederland wil.
Klopt, zelfs uit zijn Ajax periode weet ik nog een moment. Ik zag hem voor het eerst voor Ajax spelen bij een wedstrijd om de JC-schaal tegen Psv. Meteen vanaf de aftrap liep hij toen bijna in één keer de complete rechterflank van Psv voorbij. Ik dacht toen heel even dat we van hem wel eens een hoop plezier konden gaan krijgen maar het was helaas meteen zijn laatste fatsoenlijke actie.
Nil volentibus arduum

Baseman

Bericht door Baseman » do aug 23, 2007 10:11 am

Mijn mening over Ten Cate wordt steeds positiever, hij is goed bezig :icon_biggrin.gif:
Zou geweldig als Ajax ervoor zorgt dat Luque niet naar PSV gaat (mits Koné wordt verkocht) ! :biggthumpup.gif:

Gesloten