Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Nee, dan ga je er te veel op achteruit. Ik zou Huntelaar sowieso houden. Er is ook geen enkele reden om hem te verkopen.
Laatst gewijzigd door Bert op di aug 21, 2007 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Bovendien heeft Espanyol nu geloof ik 34 x gezegd dat ie niet te koop is, dus verdoe je tijd niet en ga verder zoeken, of staat er verder niemand op dat zogenaamde schaduwlijstje?goodfella schreef: 15 miljoen is gewoon teveel en niet te verantwoorden voor Ajax. Dhr. Slop zal daar nooit mee instemmen. Ga dan maar een andere speler kopen denk ik zo.
- Ajaciedjuh
Ik heb er een hard hoofd in dat Riera nog gaat komen. Als je zo expliciet meerdere malen op je website schrijft dat hij niet verkocht wordt, dan kun je dat niet meer t.a.v. je achterban maken.
Hopelijk gaat Ajax momenteel vol voor het alternatief, maar ik ben er bang voor dat die niet komt. Ajax ging ook alleen voor Suarez en wilde daar ook uiteindelijk voor betalen.
De enigste optie is een mogelijk clausule (15 miljoen) in het contract. En dan is natuurlijk de vraag ' ga je dat ervoor betalen'?
Nog 9 dagen te gaan ...... ik ben pessimistisch.
Hopelijk gaat Ajax momenteel vol voor het alternatief, maar ik ben er bang voor dat die niet komt. Ajax ging ook alleen voor Suarez en wilde daar ook uiteindelijk voor betalen.
De enigste optie is een mogelijk clausule (15 miljoen) in het contract. En dan is natuurlijk de vraag ' ga je dat ervoor betalen'?
Nog 9 dagen te gaan ...... ik ben pessimistisch.

- Ajaciedjuh
21/8/2007 - 'Ajax ziet af van Riera, contractuele afkoopsom Riera bedraagt 24 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
BRON: El Mundo Deportivo
Volgens El Mundo Deportivo heeft de directeur van Espanyol zondagavond in een telefoongesprek met Martin van Geel Ajax laten weten dat de spits absoluut niet te koop is. De Spanjaarden willen ook niet onderhandelen over een transfersom. Pas als een club de contractuele afkoopsom op tafel legt, zal die club moeten gaan praten als de speler dat wil. Volgen El Mundo Deportivo bedraagt die contractuele afkoopsom maar liefst 24 miljoen euro.
Ajax Netwerk
Volgens de Spaanse krant heeft Van Geel inmiddels laten weten dat het daarmee afziet van verdere pogingen en zich zal gaan richten op een andere speler.
(Gepost door RvN)
Volgens El Mundo Deportivo heeft de directeur van Espanyol zondagavond in een telefoongesprek met Martin van Geel Ajax laten weten dat de spits absoluut niet te koop is. De Spanjaarden willen ook niet onderhandelen over een transfersom. Pas als een club de contractuele afkoopsom op tafel legt, zal die club moeten gaan praten als de speler dat wil. Volgen El Mundo Deportivo bedraagt die contractuele afkoopsom maar liefst 24 miljoen euro.
Ajax Netwerk
Volgens de Spaanse krant heeft Van Geel inmiddels laten weten dat het daarmee afziet van verdere pogingen en zich zal gaan richten op een andere speler.
Jammer, leuke poging. Plan B maar weer eens uit de kast halen.Ajaciedjuh schreef:21/8/2007 - 'Ajax ziet af van Riera, contractuele afkoopsom Riera bedraagt 24 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
Ajax Netwerk
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Het is altijd een mindere optie, anders zouden ze daar wel voor zijn gegaan.Daniel_vT schreef:Had toch al zo de bedenkingen bij Riera, hopen dat de volgende een beter optie is, al valt dat te betwijfelen..
Of 't moet zijn dat ze verhoudingsgewijs meer geld willen uitgeven, dan kan de 2e optie toch weer beter zijn

2.5 miljoen, dat is een prima prijs als ik alle verhalen over hem hier lees.De Dominee schreef:Tja, wat ik niet snap is dat dit zo lang heeft moeten duren. Transfers zijn spelletjes tegenwoordig, maar dit zat er toch al een hele tijd aan te komen.
Olympiakos heeft 2,5 miljoen geboden op Delgado trouwens. Just saying,,,
Fiorentina zou ook achter Albert Riera aanzitten.
-
- AT Toto winner 15/16