Ik heb zelfs met Utrecht spelers nog meer problemen.Daniel_vT schreef:Ik vind het vreemd dat je zo moeilijk doet over PSV'ers naar Ajax, ik zou een stroom Feyenoorders of ex-Feyenoorders veel vervelender vinden en dan zou ik jou gevoel dat jij nu hebt hebben.. Maar PSV spelers vinden ik vele malen minder erg toch hoor..
Arthur schreef:Ik vind niet elke voetballer die bij Psv heeft gespeeld een Psv-er. Als we 5 Van Bommels zouden aantrekken zou ik hetzelfde voelen als Lucas, maar bij Aissati en de spelers die we al hebben heb ik dat totaal niet.
Anders het volgende compromis: we halen Aissati en doen Colin weer weg. Zou dat wel mogen, Lucas? ;)
Ik beschimp Psv daarom ook. Want zij verafschuwen 'de neuzen' over het algemeen en zien ons als hun grote rivaal. Maar als puntje bij paaltje komt wel juichen voor Patje K.LucaS schreef:Maar goed, ik begrijp dat ik een van de weinigen ben die dat zo voelt. Misschien ben ik ook een van de weinigen die in 88 oud genoeg was om de PSV'ers te beschimpen dat ze ladingen ex-ajacieden nodig hadden om Europees eindelijk eens wat te betekenen.
Lerby kwam van Monaco, Wouters van Bayern, Arnesen van Anderlecht, Menzo van Lierse(????), Kieft uit Italië(?), ze kwamen niet allemaal direct van Ajax (Colin, Stam, KJH en Rommedahl ook niet direect van psv), zoals Perez.LucaS schreef:Volgens mij nam PSV vooral Ajaxspelers over waarvan het contract was afgelopen. En ook toen kon je daarvoor volgens mij niet overdreven veel vragen