Ik denk dat je hem nu het beste kan verkopen. Ik heb niet het idee dat hij nog wil bijtekenen aangezien bijna alle jonge spelers vorig seizoen contractverlenging kregen en hij in ''de wachtkamer plaats moest nemen''.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Vinden jullie dat ie nu verkocht moet worden, of nog een jaar contractsverlenging moet krijgen? Vooralsnog lijkt het er nu op dat hij volgend jaar gratis de poort uitloopt..
Hedwiges Maduro
Moderator: mods
Hij is inderdaad niet goed genoeg. Dat is wel duidelijk vind ik. Die begin periode dat hij eventjes goed was, toen speelde hij gewoon boven zijn kunnen. Het ging verder ook veelste snel met hem, veelste snel gebracht. Heel snel Oranje in, en ja, dan moet je het maar bewijzen. En het is toen gebleken dat Hedwiges toch niet zo geweldig is, als beweerd werd. Want je kunt natuurlijk nooit na een paar wedstrijden in Ajax 1 beoordelen vind ik. Nu hij al een paar jaar in Ajax 1 zit, kun je pas kijken hoe ver hij eigenlijk is en dan kun je niet anders concluderen dat Maduro het gewoon niet kan brengen op dit niveau...
Ik vind het overigens wel mooi, dat hij zowat de enigste is in onze selectie die nog weet wat clubliefde is.
Nog wel tenminste, want als het geld rolt weet je het maar nooit natuurlijk...
Edit: Of hij verkocht moet worden? Tja, van mij mag het wel.
Ik vind het overigens wel mooi, dat hij zowat de enigste is in onze selectie die nog weet wat clubliefde is.

Edit: Of hij verkocht moet worden? Tja, van mij mag het wel.
...
www.voetbalonline.nl, 29 juli 2007 19:02 - Fiorentina is nog steeds hevig geïnteresseerd in Ajax-middenvelder Hedwiges Maduro. Volgens de Italiaanse krant La Nazione gaat technisch directeur Pantaleo Corvino proberen om met de Ajacied te komen tot een voorovereenkomst. Zoals bekend loopt het contract van Maduro aan het eind van het seizoen af en lijkt 22-jarige speler uit Almere toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.
-
- SylvievdVaart
Zou jammer zijn als Madje vertrekt. Ik heb zo'n gevoel dat hij best nog wel eens leuke wedstrijden voor Ajax kan gaan spelen. Zeker met de spelers die we nu hebben; hij doet er niet voor onder. Jammer dat hij af en toe zo traaaaag is, en de laatste paar wedstrijden als een krant heeft gespeeld. Maar ik houd me vast aan de goede periode, net zoals Heit een goede en een slechte periode heeft gehad.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Vreemde beslissing. Ik had hem mooi verkocht. Nu loopt hij volgend jaar gratis de deur uit.Maduro mag niet weg bij Ajax
AMSTERDAM - Hedwiges Maduro mag niet weg bij Ajax. Betis Sevilla had deze zomer interesse in de middenvelder, maar hij mocht niet vertrekken uit Amsterdam.
Maduro heeft tijdens het trainingskamp in De Lutte een gesprek gevoerd met Henk ten Cate, waarin de trainer vertelde dat hij ook komend seizoen graag over de middenvelder wil beschikken. De speler zelf wil ook graag bij Ajax blijven. ''Uit het gesprek bleek dat voor mij komend seizoen voldoende perspectief is,'' aldus Maduro.
Na een matig seizoen bij Ajax werd Maduro in juni met Jong Oranje Europees Kampioen. Na dat toernooi toonde Betis Sevilla, vorig seizoen nummer zestien van de Primera División, belangstelling. Ajax wilde Maduro echter niet kwijt.
Toch is het maar de vraag of de middenvelder een nieuw contract krijgt bij Ajax. De huidige verbintenis van de 22-jarige speler uit Almere loopt in 2008 af. Als Ajax Maduro geen contractverlenging biedt, kan hij aan het eind van dit seizoen transfervrij vertrekken. Mocht de club hem een nieuw contract voorleggen, dan weet Maduro nog niet of dat zal ondertekenen.
© Het Parool, 02-08-2007
Het stinkt aan alle kanten!
HtC zei net op AT5 dat hij goede hoop heeft dat Maduro er zit aan te komen. Maduro doet het goed op de trainingen, manifesteerde zich sterk, tot hij werd teruggeworpen door een blessure. Op de vraag of hij Maduro een kans wilde geven, zei HtC: 'Dat heb ik zo tegen hem gezegd. Ik zei: pak die kans nou.'
Het is wel heel erg gek met Maduro hij straalt veel rust uit , maar is nog erg onzeker. Gisteren deed die bijna alles goed het voorbij gaan van een speler is voor hem gewoon geen probleem. Maar zodra die de 16 bereikt wil hij net iets teveel doen.Oogt erg traag maar kan misschien met vertrouwen toch hopelijk voor hem ver komen. Vergeet dit is zijn laatste redmiddel is , nog een blessure en hij kan het vergeten.Jabu schreef:Het komt door het vertrouwen dat Ten Cate in Maduro heeft als hij er weer bovenop komt.
Kom op Hedwig :hupajax.gif:
Hij is nog steeds zo "goed" als in de A1, onder Blind.LucaS schreef:Uiteraard, TC heeft hem sterker gemaakt door hem in alle rust op zijn minpunten te wijzen en er aan te werken!Jabu schreef:Het komt door het vertrouwen dat Ten Cate in Maduro heeft als hij er weer bovenop komt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Maduro heeft een zware dip gehad, zoals wel meer jonge spelers is overkomen. Ik vond hem ook log, langzaam, alsof hij een te hoog vetpercentage had. In elk geval was er afgelopen seizoen weinig reden om hem op te stellen, want hij bakte er niets van.
Bij zijn komst naar Ajax sprak HtC lovende woorden over Maduro. Ik denk dat hij het best in hem ziet zitten.
Bij zijn komst naar Ajax sprak HtC lovende woorden over Maduro. Ik denk dat hij het best in hem ziet zitten.
Zo is het. Een jonge speler die even op de bank zit: big deal zeg.joey schreef:Maduro heeft een zware dip gehad, zoals wel meer jonge spelers is overkomen. Ik vond hem ook log, langzaam, alsof hij een te hoog vetpercentage had. In elk geval was er afgelopen seizoen weinig reden om hem op te stellen, want hij bakte er niets van.