Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Ja, hoewel niet tegen elke prijs. Maar wat dat betreft vertrouw ik MVG blind.Jesse schreef:Jij bent voorstander van de transfer, Jöhnk?
Riera is een mooie speler, mits goed gebruikt. Wel zou ik ook graag nog een centrale creatieve middenvelder zien.
Punt is dat wij niet weten wat Ajax van plan is. Misschien heeft men wel een opstelling in het hoofd waarbij Suarez om Huntelaar heen speelt en Kennedy en Riera de vleugels bemannen.
Bron????????joey schreef:Ajax zou trouwens 5 miljoen geboden hebben.
Tussen Groningen en Ajax zat wat betreft Suarez (als de berichten in de media kloppen) 12,5 - 3,5 = 9 miljoen en dat is uteindelijk ook gelukt. Werd toch een week 9,9 - 6,5 = 3 miljoen. Wat tijd betreft kan het net.Zit maar tien miljoen tussen vraag en aanbod, dat komt wel goed..
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
let op, ajax betaald gewoon de hoofdprijs voor Riera.
Net als bij Suarez!
"anders gaan we verderr kijken" is gewoon blufpraat in het spel 'handje klap'
dus als Espanol voet bij stuk houd moet ajax kiezen of delen.
of 15mil en een middenvelder of wachten tot de winterstop (en dan zijn alle spelers gemiddeld genomen duurder...)
Net als bij Suarez!
of 15mil en een middenvelder of wachten tot de winterstop (en dan zijn alle spelers gemiddeld genomen duurder...)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
15 miljoen is gewoon teveel en niet te verantwoorden voor Ajax. Dhr. Slop zal daar nooit mee instemmen. Ga dan maar een andere speler kopen denk ik zo.Mano schreef:let op, ajax betaald gewoon de hoofdprijs voor Riera.
Net als bij Suarez!
- Daily Blind
- LouisXIV & co
Nieuwste mode: keihard communiceren dat iemand niet te koop is om hem vervolgens voor een hogere prijs alsnog de deur uit te doen.Jöhnk schreef:Espanyol heeft zojuist nogmaals op zijn website aangegeven dat Riera niet te koop is.
Grunn deed het met Suarez
Ajax deed het Wesley
HSV doet het nu met VDV
En dus valt de stoere praat van Espanyol ook alleen als dusdanig te interpreteren...
Maar ik weet zeker dat Ajax niet meer dan 12 miljoen gaat neerleggen. En terecht.
Heb het al vaker gezegd: MVG = TOPPER!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co
MVH heeft al vele miljoenen verdient voor Ajax, ik weet bijna wel zeker dat Ajax in het verleden akkoord was gegaan met het 24 miljoen bod voor Sneijder. Misschien zelfs wel met het Valencia bod...Toppie schreef:MVG heeft nog niks bewezen , alleen Suarez is tot nu toe de enige wijze aankoop. Die Riera zal rond zijn, maar ik wil morgen z'n pers conferentie weleens afwachten wat die te vertellen heeft. De Club verkopen kan ook, alleen dan zit er geen hond meer in de Arena
Daarnaast gaan zowel Huntelaar en Suarez voor minimaal het dubbele weg met 1 a 2 jaar.
Zijn aankopen vallen mij vooralsnog ook niet tegen, heb alleen twijfels over Collin, maar voor dat geld...
18 miljoen??? Wie brengt hem?
Ajax de hoofdprijs betaald voor Suarez, las ik! Van 12,5 naar 9,5 naar 7,5 miljoen. Veel geld, maar wel op te brengen door Ajax en te verantwoorden i.t.t. zoiets als 15 mijoen.
Riera komt niet? Plan E, na VdV, Prieto (o.i.d.) Riera.

Ajax de hoofdprijs betaald voor Suarez, las ik! Van 12,5 naar 9,5 naar 7,5 miljoen. Veel geld, maar wel op te brengen door Ajax en te verantwoorden i.t.t. zoiets als 15 mijoen.
Riera komt niet? Plan E, na VdV, Prieto (o.i.d.) Riera.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
gaizka schreef:MVH heeft al vele miljoenen verdient voor Ajax, ik weet bijna wel zeker dat Ajax in het verleden akkoord was gegaan met het 24 miljoen bod voor Sneijder. Misschien zelfs wel met het Valencia bod...Toppie schreef:MVG heeft nog niks bewezen , alleen Suarez is tot nu toe de enige wijze aankoop. Die Riera zal rond zijn, maar ik wil morgen z'n pers conferentie weleens afwachten wat die te vertellen heeft. De Club verkopen kan ook, alleen dan zit er geen hond meer in de Arena
Daarnaast gaan zowel Huntelaar en Suarez voor minimaal het dubbele weg met 1 a 2 jaar.
Zijn aankopen vallen mij vooralsnog ook niet tegen, heb alleen twijfels over Collin, maar voor dat geld...
Je kan alles wel verkopen voor de Hoofdprijs , maar we willen wel echt voetbal zien in de Arena en geen B ploegje in Amsterdam. Seizoenskaarthouders hebben recht op een verfrissend voetbal met een stuk promotie voor de club. Al je kroonjuwelen weg doen en daar niks tegenover zien kan niet
goed voetbal daarin verweven.