Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » ma aug 20, 2007 3:16 pm

Maare 15 miljoen voor Aisattie, 12.5 miljoen voor Drenthe .. dacht het niet.Als Psv Aissatie laat gaan ( voor mij hoeft het niet ), zit je dicht tegen de 20 zo niet over de 20 miljoen aan.En dat dan voor een speler die net komt kijken ..
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma aug 20, 2007 3:22 pm

Voetske schreef:Maare 15 miljoen voor Aisattie, 12.5 miljoen voor Drenthe .. dacht het niet.Als Psv Aissatie laat gaan ( voor mij hoeft het niet ), zit je dicht tegen de 20 zo niet over de 20 miljoen aan.En dat dan voor een speler die net komt kijken ..
Hij heeft maar een 1 jarig contract toch?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 20, 2007 3:51 pm

2 jaar.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 20, 2007 4:53 pm

Dan zie ik kansen! 12 miljoen bieden. Volgens mij heeft psv daar best oren naar. Zeker nu Appelvlaai zich goed aan het ontwikkelen is. Dan is hij toch eerste keus.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 5:43 pm

'Appelvlaai' is continu geblesseerd, Louis.

Aissati komt echt niet naar Ajax. Er is nog geen indicatie in die richting geweest.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma aug 20, 2007 8:34 pm

Marillion schreef: Ik snap er echt niks van waarom Ajax kennelijk zo ver wil gaan voor deze jongen. Zijn loopbaan als profvoetballer lijkt, voorzover je dat uit statistieken kunt opmaken, nou niet direct een aanbeveling te zijn om diep in de buidel te tasten.
Ik dacht dat die Riera echt een jongen van de club was maar het blijkt dat ie al een hele lijst aan clubs gehad heeft.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 20, 2007 8:38 pm

Inderdaad, en nergens heeft ie het waar kunnen maken. Voor de eredivisie is hij goed genoeg, maar Europees is het niet beter dan wat we al hebben.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 20, 2007 9:38 pm

Ken jij hem goed, Mr. Ajax?

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di aug 21, 2007 12:00 am

joey schreef:'Appelvlaai' is continu geblesseerd, Louis.
Hmmm, tja, da's waar. Nou ja, dan kijkenw e wel weer effe verder.

Pienaar dan maar weer! :ajaxscarf.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 9:13 am

Mr. Ajax schreef:Ik ben tegen de komst van Riera. Hij is niet goed genoeg, past helemaal niet in het plaatje, en zou NOOIT meer mogen kosten dan 3, 4 miljoen.
Volgens Sport kan Riera bij Ajax twee keer zoveel verdienen als bij Espanyol. Ajax zou het bod verhogen tot 10 miljoen. Espanyol zou minimaal 15 miljoen willen hebben. De club zou het niet erg vinden om een zak geld binnen te halen.
De uitspraken van MVG zijn inmiddels ook tot Barcelona doorgedrongen. Riera wil naar Ajax... Die jongen zal het wel moeilijk krijgen nu.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 21, 2007 9:15 am

Dit staat nu op voetbalzone (het staat haaks op de signalen vanuit Ajax; de komende dagen zullen uitsluitsel geven wat waar is).
Spaanse media lachen om Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 21 augustus om 09:47

De positieve woorden van Martin van Geel en Henk ten Cate over de komst van Albert Riera zijn in Spanje schaterlachend ontvangen. In de dinsdagedities van de Spaanse sportkranten wordt de vraag gesteld waarom Ajax zo zelfverzekerd is als alles erop wijst dat de vleugelspeler de komende seizoenen voor Espanyol actief zal zijn.
Klik hier!
Volgens Marca weet Ten Cate dondersgoed dat het officiële bod van tien miljoen euro zonder meer van de tafel werd geveegd en dat bestuurslid Sebastián Javier al liet ontvallen dat de frêle linkerspits nog voor geen vijftien miljoen euro uit het Estadio Olímpico Lluis Companys zal vertrekken.

Het bestuur van los Periquitos is immers onvermurwbaar en gaat niet in op de speculaties die vanuit Nederland het Iberische schiereiland aandoen. De Catalaanse club sprak inderdaad met Ajax, maar ‘uit respect’ en om nog geen minuut later het ‘beledigende’ bod af te wijzen.

Volgens Ten Cate zullen de onderhandelingen aan het eind van deze week afgerond worden, maar volgens de papieren versie van AS heeft een delegatie van de Amsterdammers de plannen om naar de Catalaanse voetbalmetropool af te reizen geannuleerd. Voor Espanyol is het daarmee definitief caso cerrado, oftewel over en uit.

Het feit dat Riera op een persconferentie zei niet weg te willen bij Espanyol, werd door Ten Cate anders opgevat. “Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil”. Volgens de papieren versie van Sport is Ten Cate de wanhoop nabij door dergelijke uitspraken te doen. Het is immers overduidelijk dat Riera in de voorbereiding op het nieuwe seizoen de sterren van de hemel speelt en dat Espanyol hem allang een uitstekende contractaanbieding heeft gedaan.

Ondanks alle speculaties blijft Riera één van de publiekslievelingen van de aanhang blanquiazul. Zo was het jeugdexponent van Real Mallorca vorige week woensdag tegen Olympiakos (3-2 winst) één van de betere spelers binnen de krijtlijnen, al verzorgden Raúl Tamudo en Luis García de doelpuntenproductie. In Amsterdam heeft men de hoop niet opgegeven, maar in Barcelona is het nogmaals caso cerrado.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 21, 2007 9:18 am

Vertaling (internet vertaling) Joey verwijzing:
The Ajax assures that She laughed wants that there is crossing

Printed edition 21/8/2007 Lluís Miguelsanz
It would laugh could double his card if it ends up fichando by the Ajax

It would laugh could double his card if it ends up fichando by the Ajax

Related information
# More problems for the Espanyol

It follows the one that seems last culebrón of the preseason. The tense Ajax the cord to take to Would Riera

The Ajax has returned to give a return of nut in his negotiating tactics to take to Albert Riera. The sport director of the Dutch club, Martin Van Geel, affirmed abiertamente that the soccer player is in favour of the work of which the operation is closed. “The Ajax wants to Would laugh and the player wants to go to the Ajax. The Espanyol seems that it does not want to negotiate, but the things can make flexible this week. If the thing does not go well, we will look for by other sites”.

The concise declaration of Van Geel gives something of light to everything what it is happening and the certain thing is that both clubs has maintained already some contact telephone. In particular, Van Geel has spoken with the chief of a main directorate of the Espanyol, Pedro Tomás, to reduce the initial tension. The Dutch have requested a formal meeting and have assured that their supply will raise.

Van Geel did not want to confirm their imminent trip to Barcelona, but it is very improbable that it lands today, although is not nothing dismissable does that it tomorrow. The Ajax will come with a new supply, that could go up to around the ten million Euros and, from there, would begin itself to negotiate. The Dutch want yes or yes to It would Riera , but at the most they will offer 12 million Euros. In the Espanyol they do not see with bad eyes receive a money injection, but they request 15 million Euros, like minimum. They know that to It laughed will double the card to him in Holland and they cannot compete, but there is a serious problem and it is that the sport direction does not find a spare part trustworthy.

gaizka

Bericht door gaizka » di aug 21, 2007 9:23 am

Volgens voetbalonline heeft Fiorentina inmiddels ook interesse in Riera. Lijkt een beetje een onhaalbare kaart, zeker gezien de prijs.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 9:24 am

Dit is wat er in Marca staat.

Ze zeggen inderdaad dat sommige bestuursleden zoals... hebben laten weten dat de speler voor geen 15 miljoen te koop is. En dat ze niet geloven in deze transfer en dat er geen ontmoeting met een delegatie van Ajax gepland staat. En dat Riera heel belangrijk is voor Espanyol, zijn rendement is hoog.
Maar dat van dat weglachen zie ik niet. Misschien moet ik daar de papieren versie van AS voor hebben. :hypocrite.gif:

Ik neem aan dat MVG aanleiding ziet om te onderhandelen. Anders deed hij die moeite niet. Gezien de houding van Espanyol zal het dus wel kloppen dat Riera best naar Ajax wil. Of het lukt is een tweede, want het is een gewaagde poging.
Laatst gewijzigd door joey op di aug 21, 2007 9:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 21, 2007 9:27 am

VZ heeft waarschijnlijk de vertaalmachine gebruikt. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 9:33 am

Tja, die vertaalt Riera met 'She Laughed', dus dan valt er heel wat te lachen natuurlijk. :smallgrin.gif:

Ik zie eerder bij Espanyol wat MVG omschreef als 'de hakken in het zand zetten'. De speler 'mag nog voor geen X weg', 'is heel belangrijk voor ons team', 'we willen niemand meer verkopen', etc. Als Ajax met de hoofdprijs komt, luistert Espanyol heus wel.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 21, 2007 9:35 am

Ze willen hem in ieder geval erg graag. Dus ik schat de kans hoog in. Als MvG ergens voor gaat, dan komt hij waarschijnlijk ook (zie Suarez).

Gezien het traject zijn ze er bij Ajax volledig van overtuigd dat hij in het totaalplan past. Als hij dan ook presenteert zoals Suarez in zijn eerste wedstrijden, hoor je mij niet klagen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 21, 2007 9:36 am

Dat van Riera weet ik nu wel, maar wie is die tweede speler nou?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di aug 21, 2007 9:37 am

Waar gaat ie in godsnaam spelen|?? Ten Cate heeft toch aangegeven met 3 middenvelders te willen spelen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 21, 2007 9:39 am

Riera = she laughed.. whahaha wat een sukkeltjes bij Voetbalzone :drecul.gif:

Ik denk trouwens niet dat Ajax moet proberen een club als Espanyol met geld te overtuigen. Dat gaat een erg dure aangelegenheid worden bij een Spaanse club die geld zat heeft. Ik zou me maar lekker richten op de alternatieven. (of de winterstop...)
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 11:22 am

Volgens de Ajax-watcher van VI heeft Ajax een akkoord met Riera.

http://spoton.webads.nl/spoton/viplayer ... =Microsoft Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&code=Mozilla

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 21, 2007 11:24 am

joey schreef:Volgens de Ajax-watcher van VI heeft Ajax een akkoord met Riera.

http://spoton.webads.nl/spoton/viplayer ... =Microsoft Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)&code=Mozilla
Ik kan het op mijn PC (op het werk) niet afspelen: is het een persoonlijk akkoord of ook met de club?

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 11:25 am

Een persoonlijk akkoord. Het management van de speler zou ook druk op Espanyol uitoefenen om de transfer rond te maken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 21, 2007 11:26 am

Mooi, dan komt er in ieder geval wat beweging in de zaak.

Jesse

Bericht door Jesse » di aug 21, 2007 11:28 am

Jij bent voorstander van de transfer, Jöhnk?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gesloten