Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 12:47 pm

Ik weet het ook niet zeker hoor, Daan.

Daniel

Bericht door Daniel » vr aug 17, 2007 12:55 pm

Bertje schreef:Ik weet het ook niet zeker hoor, Daan.
Hmm.. Inderdaad, ik dacht dat het wel zou kunnen kloppen. Maar nu vraag ik mij dan af waarom Van der Vaart niet zou willen meedoen met HSV (UEFA Cup) vanwege Valencia (CL)..

EDIT: Opgelost, ******** de verlosser. Kreeg dit in een PM van hem:

Inbox :: Message
From: *******
To: Daniel_vT
Posted: Fri Aug 17, 2007 12:58 pm
Subject: Huiswerk doen...

17.07 Excluding the three rounds of the UEFA Intertoto Cup and the UEFA Super
Cup, and subject to paragraph 17.18 below, a player may not play UEFA
club competition matches for more than one competing club in the course of
the same season. A substitute player who is not fielded is entitled to play for
another club competing in the same season’s UEFA club competitions,
provided that he is registered with the UEFA administration in accordance
with the present Regulations.

Is dus niet mogelijk.

Daniël (en anderen), het openbaar maken van pm's is niet toegestaan. Nu staat er in deze pm niets persoonlijks, maar wil je dit niet meer doen?

bedankt, joey

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 17, 2007 1:02 pm

Thomas schreef:Volgens mij heeft het niets met elkaar te maken. Defour kan sowieso voor Ajax uitkomen in de CL, ongeacht of hij nu voor Standard speelt in de Intertoto.
Ware het niet dat het nog allerminst zeker is dat Ajax Champions League speelt.
Ajax!

columbus

Bericht door columbus » vr aug 17, 2007 2:02 pm

Thomas schreef:
Columbus schreef:Op AN is ene Benaga genoemd van Boca Juniors. 1 van de vele insiders die het forum rijk is :excited.gif: heeft hem bij de Arena gezien...
M.i. een compleet onzin verhaal maar toch? Iemand die deze voetballer kent?
Banega was het afgelopen seizoen de vervanger van Gago bij Boca Juniors. Een speler die dus bij lange na niet zo dicht tegen de aanval aanspeelt als Sneijder. Geweldige speler aan de bal, prachtige passing en een jongen die z'n gebreken graag wil camoufleren door te werken. Want gebreken heeft hij zeker. Het is een behoorlijk extreem lichtgewicht, die zich het afgelopen seizoen uitstekend staande heeft gehouden in Argentinië en de Libertadores.
Harm schreef:Ajax schijnt toch wel serieus met Aissati bezig te zijn...
Enig idee of PSV en Aissati stiekem wel oren hebben naar de overgang?

Ik denk overigens nog steeds dat Aissati het kind van de rekening wordt bij PSV. Wat jij, Harm?
LucaS schreef:Medunjanin? Dat is toch niet serieus?
Als dat wel zo is, stel ik voor dat van Geel onmiddelijk wordt ontslagen
Ik zou ook haast m'n witte zakdoek pakken, Lucas. Maar goed, Medunjanin komt heus niet hoor.
Bedankt Thomas.

Maar zo'n Benega-jongen is dus een toptalent in Zuid-Amerika. Is zo'n jongen haalbaar voor een club als Ajax? Of zijn Zuid-Amerikaanse toptalenten net zo niet haalbaar als de Europese toptalenten bijvb. Modric?

PSV zal Aissati toch niet weg doen? En al zeker niet naar concurrent Ajax. AZ houd zich al krampachtig vast aan Koevermans, die laten ze ook niet naar Feyenoord gaan...

En Medunjanin? Brrrr, die hoef ik echt niet in een Ajax-shirt te zien. Die jongen kon zich bij Sparta niet eens in de basis spelen, is op de verkeerde manier arrogant en bovendien vreselijk lui. Hou me dan ook maar vast aan de woorden van van Geel dat er versterkingen uit het buitenland worden gehaald.

brabantse jood

Bericht door brabantse jood » vr aug 17, 2007 5:48 pm

Aisatti lijkt mij zeer onwaarschijnlijk

Medunjanin is leuk als ie niks kost en als reserve

Defour lijkt mij de meest haalbare maar ook wel duur. Die jongen heeft mooie woorden gesproken in de gazette maar als ajax 7.5 miljoen betaalt hebben de supporters er ook vree mee.

Riera lijkt mij van hetzelfde laken een pak maar dan nog duurder omdat espanyol toch een vraag prijs van 13miljoen heeft.
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 18, 2007 10:36 am

Onbetrouwbaar: Medunjanin naar Ajax

vrijdag 17 augustus, door JH, Amsterdam, 19:29u, n.v.t.

Soccerplaza, Soccercity, Voetbalmax, V-style, V-bal, Voetbalzone, Voetbal Online, Eurosoccer, VoetbalPrimeur, Voetbalcentraal, Voetbalcourant, en andere van dit soort onbetrouwbare websites, gerund door mensen die nog nooit zelf iets hebben geschreven, maar alleen maar origineel materiaal van echte journalisten verpesten, kunnen niet zomaar op AjaxShowtime als bron gebruikt worden.

Het Voetbalzone-bericht van vandaag, dat zo hardnekkig was als een kakkerlak, dat Medunjanin gecontracteerd is en er nog iemand onderweg is, zijn onbetrouwbare leugens. Het is NIET waar en stond afgelopen maandag al op hun site.

Alleen als een nieuwsbericht afkomstig is van AD, Telegraaf, Telesport, Parool, Trouw, Highlow, Novum, Sportweek, Nu.nl, Voetbal International, ANP, of bijvoorbeeld GPD is, kun je er vanuit gaan dat er degelijk journalistieke arbeid aan vooraf is gegaan om feiten te controleren!

Voor al die voetbalverzamelsites geldt, ze baseren zich op geruchten op van anderen, die ook weer op geruchten zijn gebaseerd en presenteren het vervolgens als betrouwbaar nieuws. We willen op onze site discussiëren over geruchten als ze door een betrouwbaar medium zijn geuit, gebruik die als bron en niet een Voetbalprimeur die daar dan zijn eigen verhaal van maakt. Gebruik altijd de originele bron in je berichten!

Gebruik geen onbetrouwbare sites als bron, want dan kun je ook wel het gerucht lanceren dat Ajax Sinterklaas, Maxima Zoregieta en George Bush gaat kopen. Grote onzin natuurlijk. Wees daar asjeblieft heel voorzichtig mee en plaats niet zo maar alles op Ajax ShowTime.

Team Ajax Showtime

:applaus.gif:

elliquido

Bericht door elliquido » za aug 18, 2007 11:50 am

Defour loopt blessure op tijdens warming-up
17 augustus 2007

Steven Defour is donderdag niet in actie gekomen met Standard Luik in de tweede voorronde van de UEFA Cup. De door Ajax begeerde Belg liep tijdens de warming-up een liesblessure op. Zonder Defour won Standard met 3-0 van het Luxemburgse Kaerjeng.

De middenvelder liet woensdag weten dit seizoen nog bij de Belgische formatie te blijven. Een transfer naar Amsterdam zou volgend jaar wel bespreekbaar zijn. Mocht het echter nog deze maand tot een overgang komen, dan kan Defour nog Europese duels voor Ajax spelen. De Amsterdammers hebben de speler sinds vorig jaar al op de korrel.

mmmmmmmmmmmmmmmm
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Toppie

Bericht door Toppie » za aug 18, 2007 3:02 pm

Normaliter heb ik geen bronnen en die wil ik ook niet, aangezien je hier toch afgebrand wordt. Terwijl wel iedereen erin op gaat en juist zit te hopen op dit soort geruchten. Maar ja...het is nooit goed! Dat is een Nederlandse eigenschap. Wij gaan ten onder aan onze eigen verwachtingen...

Kijk maar naar de namen die genoemd worden. Riquelme...hahahaha. Pure onzin!

Voor de mensen die wel zitten te wachten op een nieuwtje:

El Hamdaoui komt naar Ajax en schijnt, volgens mijn bron, op dit moment in verregaande onderhandelingen te zijn met Ajax. Vandaar dat hij ook niks mag zeggen en dat hij met een enorme smile staat op zijn gezicht voor de camera's van RTL. Iedereen heeft het mis dat hij naar Feyenoord gaat en daar moet hij wel om lachen...volgens mijn bron. Hij gaat nooit van z'n leven naar Feyenoord, want hij vindt zichzelf een echte Ajax-speler.

Mijn bron zal ik gelijk prijs geven...een familielid (Zie: neef) heeft dit tegen mij verteld een uur geleden op de voetbalclub. Niemand, maar dan ook niemand weet het nog...dus laten we dat ook zo houden voor ons aller Ajax. Alhoewel het af te vragen is hoelang dit geheim vanaf nu GEHEIM zal blijven!

Nogmaals ik ben normaliter geen insider, maar ik wilde dit jullie even laten weten!

Edit: Vraag me voor de rest niks, want ik weet niet meer dan dit!
AN Forum

Misschien komt Borat ook nog

:drecul.gif: :biggrin.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :rofl.gif: :rofl.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za aug 18, 2007 5:15 pm

Toppie schreef:
Normaliter heb ik geen bronnen en die wil ik ook niet, aangezien je hier toch afgebrand wordt. Terwijl wel iedereen erin op gaat en juist zit te hopen op dit soort geruchten. Maar ja...het is nooit goed! Dat is een Nederlandse eigenschap. Wij gaan ten onder aan onze eigen verwachtingen...

Kijk maar naar de namen die genoemd worden. Riquelme...hahahaha. Pure onzin!

Voor de mensen die wel zitten te wachten op een nieuwtje:

El Hamdaoui komt naar Ajax en schijnt, volgens mijn bron, op dit moment in verregaande onderhandelingen te zijn met Ajax. Vandaar dat hij ook niks mag zeggen en dat hij met een enorme smile staat op zijn gezicht voor de camera's van RTL. Iedereen heeft het mis dat hij naar Feyenoord gaat en daar moet hij wel om lachen...volgens mijn bron. Hij gaat nooit van z'n leven naar Feyenoord, want hij vindt zichzelf een echte Ajax-speler.

Mijn bron zal ik gelijk prijs geven...een familielid (Zie: neef) heeft dit tegen mij verteld een uur geleden op de voetbalclub. Niemand, maar dan ook niemand weet het nog...dus laten we dat ook zo houden voor ons aller Ajax. Alhoewel het af te vragen is hoelang dit geheim vanaf nu GEHEIM zal blijven!

Nogmaals ik ben normaliter geen insider, maar ik wilde dit jullie even laten weten!

Edit: Vraag me voor de rest niks, want ik weet niet meer dan dit!
AN Forum

Misschien komt Borat ook nog

:drecul.gif: :biggrin.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :rofl.gif: :rofl.gif:
Als je het zelf niet serieus neemt, hoef je het wat mij betreft ook niet te posten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Daniel

Bericht door Daniel » ma aug 20, 2007 1:09 pm

De Telegraaf heeft gemeld dat Ajax ook bij Van der Vaart heeft aangeklopt maar die zag een terugkeer niet zitten..

Jesse

Bericht door Jesse » ma aug 20, 2007 1:17 pm

Heeft MvG ook al gemeld.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 20, 2007 6:08 pm

Ajax scouts bekijken Bellaid
maandag 20 augustus, door MJ, Hongkong, 18:28u, Marca Volgens het Spaanse medium waren er scouts van Ajax aanwezig bij het duel tussen Strasbourg en Auxerre. Niet alleen Ajax volgde de wedstrijd maar ook het Spaanse Racing Santander bekeek de wedstrijd vanaf de tribunes.

De Spaanse krant vertelde daarbij dat beide clubs op de tribune zaten om de 21 jarige Franse centrale verdediger Habib Bellaïd te bekijken. Een verkoop van de verdediger is voor de huidige nummer vijf van Frankrijk niet geheel ondenkbaar aangezien zijn contract eind volgend seizoen afloopt en de verdediger tot op de dag van vandaag niet van plan is zijn contract te verlengen

Kent iemand deze verdediger?

Daniel

Bericht door Daniel » ma aug 20, 2007 7:03 pm

Was Ajax eerder dit jaar toch ook al in geinteresseerd of was dat een linksback?

Nihad

Bericht door Nihad » ma aug 20, 2007 10:23 pm

Feyenoord en Ajax azen op Luque
ROTTERDAM - Feyenoord onderzoekt serieus de mogelijkheid om Albert Luque naar de Kuip te halen. De aanvaller staat onder contract bij Newcastle United, maar komt in Engeland nauwelijks aan spelen toe.
+ afbeelding vergroten Albert Luque
De Rotterdammers ondervinden serieuze concurrentie van Ajax, dat eveneens naar de Spanjaard heeft geïnformeerd en nadenkt over een transfer.

De Engelsen namen Luque twee jaar geleden voor zo’n vijftien miljoen euro over van het Spaanse Deportivo la Coruña. Bij Newcastle heeft de Spanjaard echter nooit voet aan de grond kunnen krijgen, getuige zijn 21 competitieduels (één doelpunt). Hij wil nu koste wat kost weer aan voetballen toekomen. Feyenoord heeft dringend aanvallende versterking nodig, zeker nu Andwelé Slory is uitgeschakeld met een gebroken middenvoetsbeentje.

Luque was in januari bijna op huurbasis naar PSV gekomen, maar de overgang werd geblokkeerd door Newcastle United-voorzitter Freddy Sheppard. Bronnen in Engeland melden dat PSV nog steeds contact houdt met Luque.

Luque begon zijn voetballoopbaan in de jeugdopleiding van FC Barcelona. Louis van Gaal, destijds hoofdcoach bij de club, vond de Catalaan echter niet goed genoeg en liet hem in 1997 naar Real Mallorca B vertrekken. In het seizoen 1998-99 maakte Luque zijn debuut in het eerste elftal. Na een jaar verhuurd te zijn geweest aan Málaga in het seizoen 1999-00, bewees Luque zich vanaf 2000 bij Mallorca als een veelscorende spits.

Luque kende tussen 2000 en 2005 de beste periode in zijn loopbaan. In de seizoenen 2000-01 en 2001-02 scoorde hij in 68 competitieduels 23 goals.
AD.nl
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 10:24 pm

Die hoef ik niet. Schijnt 100 kilo te wegen.
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » ma aug 20, 2007 10:33 pm

Gewoon Sonja Bakker dieet en binnen 3 weken ben je 30 kilo kwijt, maar waar hebben we het over.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 10:54 pm

Haha, een wonderdieet, Voetske! :smallgrin.gif:

De carrière van die jongen staat al jaren op een laag pitje.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 21, 2007 6:34 am

Ik denk dat zijn zaakwaarnemer zijn uiterste best doet om die jongen in de publiciteit te brengen. Hij is in Nederland nu al genoemd bij Ajax, Psv en Feyenoord.

Serieus zal deze interesse niet zijn neem ik aan. Wat moeten we met iemand die al tijden nauwelijks meer op een voetbalveld heeft gestaan. Het is al moeilijk genoeg om nu nog iemand in te passen. Laat staan als hij ook al niet fit is.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » di aug 21, 2007 7:15 am

Het transfernieuws van hugo staat nu al in de rubriek "Onbetrouwbaar".

Het zou kunnen dat feyenoord wel met hem bezig is en dat dan blijkt dat feyenoord Ajax te snel af is (Ik kan me niet voorstellen dat Ajax een linkerspits zoekt)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 21, 2007 7:25 am

Ik hoop het niet nee. Maar die Reira is volgens mij toch ook iemand voor die positie dus zeker ben ik er ook niet van. Ok, Luque is meer een pure aanvaller maar toch. Waarom al die namen voor de linkerkant?
Nil volentibus arduum

Arthur

Bericht door Arthur » di aug 21, 2007 7:59 am

Als volgend jaar Huntelaar weg is wordt Suarez de nieuwe spits. Daar spelen ze nu waarschijnlijk vast op in.

gaizka

Bericht door gaizka » di aug 21, 2007 9:25 am

Als we toch 4-4-2 gaan spelen, is Koevermans dan geen optie? Dan kunnen Suarez en Kennedy hangend op de flanken en kan Suarez volgend jaar naast Koevermans spelen.

Jesse

Bericht door Jesse » di aug 21, 2007 11:09 am

Ik geloof er niks van.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 21, 2007 1:26 pm

Overigens, ten overvloede: in de Sportweek zegt Harris Medunjanin dat hij niets van Ajax heeft gehoord en dat een vertrek naar onze club niet aan de orde is. Hij is bij AZ opgegroeid, zegt hij, en hij wil slagen bij die club. Het lijkt hem ook erg lastig om Sneijder op te volgen.
Aissati zegt, gevraagd naar eventuele belangstelling van Ajax, dat hij goed zit bij PSV. Maar, voegt hij eraan toe: 'Zeg nooit nooit.'

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 21, 2007 1:29 pm

Je hebt ook nog aantekeningen zitten maken in de supermarkt? :icon_mrgreen.gif:

Gesloten