Feyenoord 2007 - 2008
- Giacomo Puccini
Ik zie ze boven PSV eindigen, maar achter Ajax en AZ. Feyenoord oogt best sterk, maar vergeleken bij de vorige seizoenen is dat natuurlijk ook al snel het geval. Waarschijnlijk doen ze tot het laatste moment mee om het kampioenschap. Ze hebben wel een heel nieuw team maar bij Ajax, AZ en PSV zijn er ook wel aardig wat mutaties. Feyenoord heeft denk ik als voordeel dat ze een ervaren coach hebben die bovendien de club kent, dat geeft stabiliteit wat wel nodig is met zoveel nieuwe spelers.
Ajax!
De gedachte bij BvM is nooit anders geweest (Wie schreef dat ook al weer, ruim voor de vakantie?): countervoetbal en in Rotterdam wordt alles ondergeschikt gemaakt aan het resultaat. feyenoord zal het lastig krijgen als tegenstanders zich erg verdedigend opstellen en zelf counteren.LucaS schreef:Als Feyenoord, en daar leek het gisteren wel op, vanuit een gesloten verdediging countervoetbal gaat spelen, kunnen ze nog best ver komen dit jaar.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dan moet je wel tegen een ploeg spelen die de aanval zoekt.LucaS schreef:Als Feyenoord, en daar leek het gisteren wel op, vanuit een gesloten verdediging countervoetbal gaat spelen, kunnen ze nog best ver komen dit jaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Het is vorig seizoen toch vaak voorgekomen dat de tegenstander in de Arena zich voor het doel verschanste en Ajax geen opening wist te creëren. Wie moet bij Feyenoord voor de openingen gaan zorgen zoals bijvoorbeeld Sneijder dat kon, Hofs?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
PSV eindigt sowieso bij de top 2, denk ik. Daar zorgt Gomes wel voor.Giacomo Puccini schreef:Ik zie ze boven PSV eindigen, maar achter Ajax en AZ. Feyenoord oogt best sterk, maar vergeleken bij de vorige seizoenen is dat natuurlijk ook al snel het geval. Waarschijnlijk doen ze tot het laatste moment mee om het kampioenschap. Ze hebben wel een heel nieuw team maar bij Ajax, AZ en PSV zijn er ook wel aardig wat mutaties. Feyenoord heeft denk ik als voordeel dat ze een ervaren coach hebben die bovendien de club kent, dat geeft stabiliteit wat wel nodig is met zoveel nieuwe spelers.