Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 16, 2007 2:14 pm

Giacomo Puccini schreef:Nou, de mensen die dachten dat we met Suarez goals hadden binnen gehaald zijn met hun neus op de feiten gedrukt. Suarez in scoringspositie is een ramp, nog minder dan Babel.

Suarez is een enthausiast kereltje maar in zijn spel zitten erg veel slordigheden en zijn aard is te egoïstisch voor samenspel met Huntelaar. Mijn beeld van hem bij FC Groningen wordt helaas bevestigd.

De vraag is of er rek in zit. Ik hoop heel veel want dat zal nodig zijn om bij Ajax te slagen.
Zeker de eerste wedstrijden van Huntelaar in het Ajax shirt nooit gezien.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do aug 16, 2007 2:41 pm

Rishi schreef:Ik vind die schwalbe nog niet eens zo erg. Maar dat gebaar erna....walgelijk!!!!!!
Afbeelding

:furious3.gif: :furious3.gif: :furious3.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 16, 2007 3:03 pm

goodfella schreef:
Giacomo Puccini schreef:Nou, de mensen die dachten dat we met Suarez goals hadden binnen gehaald zijn met hun neus op de feiten gedrukt. Suarez in scoringspositie is een ramp, nog minder dan Babel.

Suarez is een enthausiast kereltje maar in zijn spel zitten erg veel slordigheden en zijn aard is te egoïstisch voor samenspel met Huntelaar. Mijn beeld van hem bij FC Groningen wordt helaas bevestigd.

De vraag is of er rek in zit. Ik hoop heel veel want dat zal nodig zijn om bij Ajax te slagen.
Zeker de eerste wedstrijden van Huntelaar in het Ajax shirt nooit gezien.
Ja, zelfs KJH op 10!!!!!!

De laatste wedstrijden van KJH heb ik ook (op tv) gezien, weinig gescoord.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

MHF

Bericht door MHF » do aug 16, 2007 3:05 pm

Ik vond het in geen van beide gevallen een penalty. Helaas profiteerde Slavia wel en wij niet van het gegeven cadeautje. Zo bekeken hadden we met een goede scheids gisteren 0-0 gespeeld... :hypocrite.gif:

Of iemand, naast terecht verkregen vrije trappen, al dan niet veel vrije trappen mee krijgt ligt aan een aantal factoren. Wie doet het, binnen welke competite, voor welke club en hoe overtuigend komt een speler over? Zo maar wat zaken die van belang zijn. Zo zal een grote speler van een grote(re) club doorgaans meer meekrijgen dan een onbeduidende speler van een kleinere club, al naar gelang de verhouding en al naar gelang het belang. Maar bovenal moet je ook kunnen overtuigen. En een overtreding veinzen is ook een 'kunst'. Geen gewenste, allicht, maar dat hebben we met al die commerciele belangen zelf in de hand gewerkt. Het loont, dus waarom zou je je er dan niet in bekwamen (zeg ik als advocaat van de duivel)? Bij sommige spelers ziet het er gewoon natuurlijk uit terwijl er net zo veel/weinig aan de hand is als bij een andere speler die er geen vrij trap voor mee krijgt. Zo krijgt Houten Klaas nauwelijks een vrije trap mee en de soepele Figo des te meer (om maar eens iemand te noemen). De meeste scheidsrechters trappen er in...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » do aug 16, 2007 8:01 pm

LouisXIV & co schreef:
Toppie schreef:Komt helemaal goed, kijk maar even

http://nl.youtube.com/watch?v=YGAN4fSqWxA
Hij schiet steeds mis, of zie ik het nou verkeerd???
YouTube-filmpje loog niet. Gister schoot hij ook weer lekker óp de keeper en náást het doel. Doeltreffender dan Babel? Mwoah, ik betwijfel het.

Maar we zullen zien hoe onze duikelaar het ervan afbrengt. Eén schwalbe maakt in elk geval nog geen zomer. :ajaxsmiley.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 17, 2007 11:23 am

joey schreef:Alleen ijdele trainers zullen dat doen. Trainers die graag de moraalridder uithangen in de pers. Want het werkt inderdaad tegen de speler, die wordt vanaf dat moment gezocht door de scheidsrechters. (Als dat voorheen al niet gebeurde.)
Precies. Ik kan me de (al dan niet terechte) heksenjacht op Robben nog herinneren nadat Hiddink hem in de pers had bekritiseerd op z'n maniertjes.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo aug 19, 2007 9:02 pm

2 x een schwalbe, 2 x een pingel krijgen, dan doe je het toch niet slecht.

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo aug 19, 2007 9:29 pm

Uit de topic Graafschap-Ajax:
elliquido schreef:volgens mij geeft ie he niet voor de duik, maar voor de eerder tik die hij krijgt en daardoor uit balans werd gebracht.
Ik heb nou 10 keer dat deel heen en weer gespeeld, maar ik kan niet goed zien of die Graafschapspeler Suarez echt aantikt van achteren of op zijn hak loopt. Suarez maakt inderdaad wel een vreemde slepende beweging met zijn voet, maar daarna duikt ie zeker, zonder dat de keeper hem raakt. Dat is wel theater, wat mij betreft.

mtrules

Bericht door mtrules » zo aug 19, 2007 9:29 pm

brigade zuid schreef:2 x een schwalbe, 2 x een pingel krijgen, dan doe je het toch niet slecht.
Hopelijk krijgt hij nou niet die status die Robben ook heeft. Dan krijgt hij in het vervolg nooit meer iets, zelfs niet al het wél terecht is.

mtrules

Bericht door mtrules » zo aug 19, 2007 9:29 pm

Zuidema schreef:Uit de topic Graafschap-Ajax:
elliquido schreef:volgens mij geeft ie he niet voor de duik, maar voor de eerder tik die hij krijgt en daardoor uit balans werd gebracht.
Ik heb nou 10 keer dat deel heen en weer gespeeld, maar ik kan niet goed zien of die Graafschapspeler Suarez echt aantikt van achteren of op zijn hak loopt. Suarez maakt inderdaad wel een vreemde slepende beweging met zijn voet, maar daarna duikt ie zeker, zonder dat de keeper hem raakt. Dat is wel theater, wat mij betreft.
Ik heb het 1 keer gezien en inderdaad het was theater.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma aug 20, 2007 11:09 am

Wat zei je?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 20, 2007 11:11 am

Die van woensdag was er wel een.
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » ma aug 20, 2007 11:13 am

Die van gister toch ook?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

gaizka

Bericht door gaizka » ma aug 20, 2007 11:49 am

Qua rendement zijn we er in ieder geval stukken op vooruitgegaan. Was al fan van hem bij Groningen, wat een heerlijke speler om naar te kijken!

Ik verwacht dat we hem met 1 a 2 jaar voor minimaal het dubbele kwijt zijn.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 20, 2007 12:13 pm

Zlatan Son of God schreef:

Wat zei je?
Niet te vroeg juichen, de tegenstander was maar een belabberd De Graafschap. De tweede wedstrijd van Babel in het Ajaxshirt was ook tegen De Graafschap, kan me nog herinneren dat Babel toen een fantastische goal maakte. Maar is dit toonaangevend gebleken voor het rendement van Babel bij Ajax?
Ajax!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma aug 20, 2007 12:18 pm

Giacomo Puccini schreef:

Wat zei je?
Niet te vroeg juichen, de tegenstander was maar een belabberd De Graafschap. De tweede wedstrijd van Babel in het Ajaxshirt was ook tegen De Graafschap, kan me nog herinneren dat Babel toen een fantastische goal maakte. Maar is dit toonaangevend gebleken voor het rendement van Babel bij Ajax?
Ik doel meer op: en zijn aard is te egoïstisch voor samenspel met Huntelaar

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma aug 20, 2007 12:27 pm

Ik moet zeggen dat ie me plezierig heeft verrast. Natuurlijk, het is De Graafschap maar, maar hij is ook net een week in training bij zijn nieuwe club, met z'n nieuwe medespelers. Alleen dat vallen moet ie nog afleren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jesse

Bericht door Jesse » ma aug 20, 2007 12:40 pm

Hij heeft in ieder geval een betere voorzet dan Babel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 20, 2007 12:40 pm

Giacomo Puccini schreef:

Wat zei je?
Nee, maar 4 goals en 6 assists ofzo, betrokken bij 10 goals? Dan zit Suarez na 1 westrijd al op de helft
I think I lost my fucking headache

Mano

Bericht door Mano » ma aug 20, 2007 12:43 pm

Denk dat Suarez kan lagen bij Ajax, maar 1 suarez maakt geen goed ajax.
er moeten nog wat kwaliteit injecties bij..
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 20, 2007 12:57 pm

International kennen ze hem nog niet dus een schwalbe uit tegen die gasten van Slavia in de laatste minuut met een 1-1 stand is prima en dat the Hunt alsnog het vonnis voltrekt. :neutral.gif:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma aug 20, 2007 12:58 pm

Hij was gister absoluut de man of the match. Hier gaan we nog heel veel plezier aan beleven.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 20, 2007 1:02 pm

LucaS schreef:Nee, maar 4 goals en 6 assists ofzo, betrokken bij 10 goals? Dan zit Suarez na 1 westrijd al op de helft
In zijn eerste seizoen wist Babel 7 keer het net te vinden in 20 wedstrijden.

Laten we even afwachten hoe het rendement van Suarez is in de komende maanden. Bij FC Groningen was het rendement niet bijzonder en bij Ajax was het één wedstrijd goed (Graafschap) en één wedstrijd slecht (Slavia). Als hij er in Praag twee in knalt dan krijgt hij van mij al na 3 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar na een sterk optreden tegen één van de laagste vliegers in de Eredivisie vind ik het daarvoor nog vroeg.
Ajax!

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 20, 2007 1:11 pm

Giacomo Puccini schreef:Laten we even afwachten hoe het rendement van Suarez is in de komende maanden. Bij FC Groningen was het rendement niet bijzonder en bij Ajax was het één wedstrijd goed (Graafschap) en één wedstrijd slecht (Slavia). Als hij er in Praag twee in knalt dan krijgt hij van mij al na 3 wedstrijden het voordeel van de twijfel, maar na een sterk optreden tegen één van de laagste vliegers in de Eredivisie vind ik het daarvoor nog vroeg.
Grappig. Hij was tegen Slavia de beste aanvaller aan Ajaxzijde. En qua rendement? Ach, als Huntelaar de penalty gewoon raak schiet, heeft Suarez ook hier een 'assist'. Na een paar dagen meetrainen. Ik vind je opmerking over Suarez in Ajax-Praag dan ook onjuist
I think I lost my fucking headache

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 20, 2007 1:22 pm

Schwalbes maken noem ik geen assist geven. Sterker nog, ik vind dat hij door Ajax gestraft moet worden voor zulk spelbederf. Tegen De Graafschap ook al zo'n overdreven valpartij, dat past een speler in een Ajaxshirt absoluut niet.

Tegen Slavia had hij er een paar in moeten knallen, daar kun je niet omheen.
Ajax!

Plaats reactie