De Graafschap - Ajax 19-08-2007
-
Je begrijpt me verkeerd, maar dat is niet erg. Ik ben ook blij hoor!Spijker schreef:Hosanna? Als je met 8-1 uit wint mag je best een beetje blij zijn. Maar ja, het waren er geen 20 inderdaad zoals in 1995Goed voor het vertrouwen, de concurrenten zijn ook wakker. Wat was Suarez gevaarlijk en altijd dreigend en totaal niet zelfzuchtig! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven!
Heel goed! Pak die Urby aan, Henk!Zuidema schreef:Kijk es an... HTC wisselde Urby omdat ie hem eens met de neus op de feiten wilde drukken. Eerst opkomen terwijl Maduro en Suarez al diep staan, dan balverlies lijden en daarna ook nog eens terugjoggen naar zijn positie, dat ging er bij HTC niet in.

Ik ben heel blij. Ajax móest vandaag een goede prestatie neerzetten, anders was het crisis geweest. Deze uitslag is heel goed voor het zelfvertrouwen.
Verder niets van gezien, want ik was een stukje fietsen.

Het stinkt aan alle kanten!
Colin begon werkelijk dramatisch, maar herstelde zich gelukkig toen de wedstrijd beslist was. Toch zie ik daar 10x liever Van der Wiel.
Urby was ook erg slecht, maar dat is elk jaar een slow starter. Daar verwacht ik nog steeds veel van dit jaar.
Verder een mooie uitslag en Knabbel en Babbel gaan ons nog veel mooie momenten bezorgen
Urby was ook erg slecht, maar dat is elk jaar een slow starter. Daar verwacht ik nog steeds veel van dit jaar.
Verder een mooie uitslag en Knabbel en Babbel gaan ons nog veel mooie momenten bezorgen

Blij, wie is er niet blij ?Spijker schreef:Hosanna? Als je met 8-1 uit wint mag je best een beetje blij zijn. Maar ja, het waren er geen 20 inderdaad zoals in 1995Goed voor het vertrouwen, de concurrenten zijn ook wakker. Wat was Suarez gevaarlijk en altijd dreigend en totaal niet zelfzuchtig! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven!

Blij met de punten ...
-
Psies.. de tegenstand was echt dramatisch. Maar zelfs in deze wedstijd wist Colin een paar passes te versturen waar de honden geen brood van lusten.LucaS schreef:Mwa, de tegenstand was wel heel erg pover hoor. Maar goed, Suarez viel me zeker niet tegen. op de penalty na natuurlijk
Maar goed, Suarez is erg bemoedigend begonnen. Lekker tussen de linie's lopend, zodat Ajax tenminste één voetballer heeft die onvoorspelbaar is.