De Graafschap - Ajax 19-08-2007
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik dacht meer aan: SuwalberezZuidema schreef:Schwalbez?Frank schreef:Alvast een bijnaam ala Farval gaan verzinnen![]()
Verder gewoon een mooie uitslag na de deceptie tegen Slavia. Nu dit meenemen tegen die Friezen en dan gewoon Slavia op gaan rollen.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Je zou bijna vergeten dat-ie verder goed gespeeld heeft ja...Raymon schreef:Ik dacht meer aan: SuwalberezZuidema schreef:Schwalbez?Frank schreef:Alvast een bijnaam ala Farval gaan verzinnen![]()
Verder gewoon een mooie uitslag na de deceptie tegen Slavia. Nu dit meenemen tegen die Friezen en dan gewoon Slavia op gaan rollen.

Wie roept er hosanna ?.Jöhnk schreef:Ik hou het op Babbel.
Ik vind het wel grappig dat 't nu opeens hosannah is. Ik ben blij met de drie punten en de doelpunten, maar zou het niet kunnen dat de wedstrijd tegen Slavia niet zo slecht was als de uitslag deed vermoeden en deze wedstrijd niet zo goed is als de uitslag doet vermoeden?
Blij met de punten ...
vreselijk die schwalbes. Verder heeft Suarez ook zonder die pingel mee te rekenen nu al het aantal doelpunten en assists van babel van vorig seizoen geevenaard!
Maduro speelde ook prima, die loopt eind van dit seizoen lachend gratis de deur uit naar een goede ploeg
Maduro speelde ook prima, die loopt eind van dit seizoen lachend gratis de deur uit naar een goede ploeg
I think I lost my fucking headache