Wie ik? Waarom?Voetske schreef:Misschien moet eens verder kijken dan je neus lang is ..
De Graafschap - Ajax 19-08-2007
Ten eerste, was ik mijn bericht aan het versturen en had ik nog niet gezien dat die andere al gepost waren. Ten tweede wilde ik er mee aanduiden dat ik Maduro als linksmid niet begrijp. Dus ik snap niet dat je moeilijk doet..Voetske schreef:Doei ... 5 postings boven deze ...Daniel_vT schreef:Wie ik? Waarom?Voetske schreef:Misschien moet eens verder kijken dan je neus lang is ..
Je vraagt of Maduro Links middenvelder staat dur staat zelfs een vraagteken achter.Dus ik weet niet wat het probleem is ..Daniel_vT schreef:Ten eerste, was ik mijn bericht aan het versturen en had ik nog niet gezien dat die andere al gepost waren. Ten tweede wilde ik er mee aanduiden dat ik Maduro als linksmid niet begrijp. Dus ik snap niet dat je moeilijk doet..Voetske schreef:Doei ... 5 postings boven deze ...Daniel_vT schreef: Wie ik? Waarom?
Blij met de punten ...
Zoals ik al zei wilde ik daarmee aanduiden dat ik niet begrijp dat Maduro als linksmid wordt gezet, is dat zo vreemd? Daarom zet ik er ook een confused emoticon achter omdat ik die keuze niet snap.Voetske schreef:Je vraagt of Maduro Links middenvelder staat dur staat zelfs een vraagteken achter.Dus ik weet niet wat het probleem is ..
Nouja, hij scoort wel..
- martijn401
Maduro staat op de goede plek en plaatst hem mooi ! 3-0! op aangeven Suarez.
Laatst gewijzigd door martijn401 op zo aug 19, 2007 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- martijn401
Suarez geeft nog eens een assist , lekker bezig! 4-0 , maduro mag hem maken.
Laatst gewijzigd door martijn401 op zo aug 19, 2007 12:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.