Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Hoe kleiner de club, hoe verder deze over het algemeen in de keten zit. (Liverpool koopt bij Ajax, Ajax koopt bij Groningen, Groningen koopt bij Göteborg, Göteborg koopt bij Gefle etc.)
Dus hoe eerder je de transfermarkt sluit, hoe nadeliger voor de kleinere clubs.
Ik ben voor afschaffing van die transferperiodes. Laat het maar gewoon weer worden zoals vroeger.
Ik ben voor afschaffing van die transferperiodes. Laat het maar gewoon weer worden zoals vroeger.
Hoe was het vroeger dan?Jöhnk schreef:Hoe kleiner de club, hoe verder deze over het algemeen in de keten zit. (Liverpool koopt bij Ajax, Ajax koopt bij Groningen, Groningen koopt bij Göteborg, Göteborg koopt bij Gefle etc.)

Ik denk dat het Defour wordt, en als die niet komt, niets. Meer spelers kent de scouting van Ajax waarschijnlijk niet.Thomas schreef:Zijn jullie je ook al een beetje mentaal aan het voorbereiden op het nieuws dat er geen vervanger komt voor Sneijder?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- Ajaciedjuh
- thaumaturgy
- thaumaturgy
Hij is een linker middenvelder/aanvaller. Daarnaast wou HTC vorig seizoen al met de punt naar achteren spelen, maar is daarvan afgestapt toen Davids kwam, en is hij fan van Heitinga op die positie.Daniel_vT schreef:Waarom Riera niet op nummer 10?
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!
Ik zie liever een aanvallende middenvelder komen, want met de punt naar achteren spelen vind ik maar niets..thaumaturgy schreef:Hij is een linker middenvelder/aanvaller. Daarnaast wou HTC vorig seizoen al met de punt naar achteren spelen, maar is daarvan afgestapt toen Davids kwam, en is hij fan van Heitinga op die positie.Daniel_vT schreef:Waarom Riera niet op nummer 10?
Aan de ene kant fijn dat onze aanval met Suarez, Huntelaar en Kennedy niet uit elkaar getrokken wordt, maar aan de andere kant jammer dat HtC standaard met Heitinga op het middenveld wil blijven spelen. Verder ben ik benieuwd waar Riera straks gaat spelen als Davids terug is. Ik hoopte eerlijk gezegd op het volgende:thaumaturgy schreef:HTC zij dat hij met 3 middenvelders wou spelen.
reira-heitinga-gabri zal het dan worden.
---------------------Suarez-----Huntelaar
Riera----Davids/Vertonghen-----Gabri/Maduro------Kennedy
Emanuelson-----Vermaelen------Stam-----Van der Wiel
-----------------------Stekelenburg
Met Defour hadden we volgens mij meer kanten op gekund. Jammer dat HtC het blijkbaar minder in hem ziet zitten.