De Martin van Geel Topic
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind hem helemaal niet zo snel.Zuidema schreef:Oh ja, als offensieve linkshalf is Pranjic helemaal niet zo slecht. Zeker opbouwend en in de combinatie. Rappe jongen ook. Maar of dat voldoende is voor Ajax? Controlerend en defensief is het helaas wel behelpen met hem. En inderdaad, Willem II dekte veel te ruim tot de 16, er mocht wel heel erg veel.Rob schreef:Voor wat het waard is, Pranjic speelt een uitstekende 1e helft tegen Willem II. Zuivere, snelle passing en een erg fijne trap in het linkerbeen. Maar goed, het is máár Willem II.Joeska schreef:AUB géén Pranjic
-
- AT Toto winner 15/16
In de Wegenerkranten van vandaag staat een interviewtje met Van Geel. Daarin stelt hij onder andere dat het mogelijk is dat de versterking pas in de winterstop zal plaatsvinden, wanneer het nu niet lukt de geschikte versterking aan te trekken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- thaumaturgy
De man wordt met de dag lachwekkender. Eerst lopen verkondigen dat er een uitstekend schaduwlijstje is, dat niemand zich zorgen hoeft te maken en zelfs hoge verwachtingen scheppen met uitspraken als 'let maar op', om vervolgens doodleuk Colin c.s. binnen te halen en wanneer er echt iets moet gebeuren aan te geven dat het wellicht toch niet gaat lukken en we geduld moeten hebben tot de winterstop!Duke schreef:In de Wegenerkranten van vandaag staat een interviewtje met Van Geel. Daarin stelt hij onder andere dat het mogelijk is dat de versterking pas in de winterstop zal plaatsvinden, wanneer het nu niet lukt de geschikte versterking aan te trekken.
Mocht draaikont Wouter Bos er binnenkort de brui aan geven, dan weet ik wel een opvolger!
Ik zal hem even letterlijk citeren:
De StentorVraag: Jullie maken in elk geval winst komend boekjaar, ook als je de CL niet haalt.
Antwoord MvG: Klopt, maar we moeten ook nog nieuwe spelers kopen en dat willen we de komende twee weken bewerkstelligen. Maar als dat niet lukt met spelers uit de eerste categorie, dan moeten we geduld hebben tot de winterstop. Winst maken is geen doelstelling. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hier ben ik het anders helemaal mee eens:
Het valt niet mee voor een club als Ajax om spelers te halen uit de eerste categorie. Maar liever wachten tot we ze wel kunnen krijgen dan opgescheept raken met Rosenbergjes en Lindenberghjes.Maar als dat niet lukt met spelers uit de eerste categorie, dan moeten we geduld hebben tot de winterstop.
Het stinkt aan alle kanten!
Zeker, maar waarom zou het in de winterstop dan wel lukken?joey schreef:Hier ben ik het anders helemaal mee eens:
Het valt niet mee voor een club als Ajax om spelers te halen uit de eerste categorie. Maar liever wachten tot we ze wel kunnen krijgen dan opgescheept raken met Rosenbergjes en Lindenberghjes.Maar als dat niet lukt met spelers uit de eerste categorie, dan moeten we geduld hebben tot de winterstop.
Van Geel heeft drie weken de tijd, dat lijkt me voldoende. En niemand zegt dat het makkelijk is. Het TD-schap bij Ajax is dan ook niet voor niets bijna de meest begeerde baan van Nederland.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd, de wereld bestaat niet alleen uit Spanje (HtC) of de eredivisie. Het moet toch mogelijk zijn om binnen drie weken ergens op deze aardkloot 2 geschikte spelers voor AJAX te vinden?Jabu schreef:Hij heeft er gelijk in dat je beter kan wachten dan niet geschikte spelers halen. Maar Van Geel is er juist voor aangenomen om wel geschikte spelers op tijd te halen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hoeveel geschikte buitenspelers hebben we de laatste zeg 8 jaar gevonden?
En dan moet het in 3 weken tijd wel lukken?
Ik heb het idee dat mensen de invloed van het oh zo grote Ajax op spelers danig overschatten. We hebben ze niet zo heel veel te bieden namelijk. Geen gegarandeerde CL, geen torenhoog salaris en de laatste jaren geen prestaties om over naar huis te schrijven.
Het zegt toch genoeg dat spelers als Defour en Reira liever bij Standard Luik en Espanyol blijven voetballen!
Ik heb het idee dat mensen de invloed van het oh zo grote Ajax op spelers danig overschatten. We hebben ze niet zo heel veel te bieden namelijk. Geen gegarandeerde CL, geen torenhoog salaris en de laatste jaren geen prestaties om over naar huis te schrijven.
Het zegt toch genoeg dat spelers als Defour en Reira liever bij Standard Luik en Espanyol blijven voetballen!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
We zoeken nu toch geen buitenspelers. Tuurlijk moet het in drie weken wel kunnen, in feite heb je al veel langer de tijd gehad want iedereen kon ruiken dat Sneijder weg zou gaan, maar deze drie weken kun je pas echt concreet worden.Raymon schreef:Hoeveel geschikte buitenspelers hebben we de laatste zeg 8 jaar gevonden?
Als je onze Thomas 20 miljoen geeft dan zorgt ie binnen drie weken voor 2 goede spelers, of niet Thomas?
Met de binnen gekomen miljoenen had Ajax dan gegarandeerd twee klasse buitenspelers gehad. En bovendien had ik een balletje uitgegooid naar Godin (voorheen spelend bij Nacional).brigade zuid schreef:Als je onze Thomas 20 miljoen geeft dan zorgt ie binnen drie weken voor 2 goede spelers, of niet Thomas?
De opvolging van Sneijder is overigens moeilijker. Een soortgelijke speler die haalbaar is zie ik nergens. Wat dat betreft heeft Ajax dus gelijk dat het op zoek is naar een ander soort speler.
Akkoord, maar geef dat dan gewoon vooraf aan en loop niet te schermen met schaduwlijstjes. Dan schep je in ieder geval wel duidelijkheid richting de achterban. Nu is MvG dankzij zijn eigen grootspraak de gebeten hond.Raymon schreef:Wat ik bedoel is dat het voor Ajax erg moeilijk is om behoorlijke spelers aan te trekken. Het is geen onwil of onkunde maar simpelweg lastig om spelers over te halen. En zelfs nu we geld hebben willen spelers blijkbaar niet.