Tja, laat ik het idee hebben dat Suarez een opwelling van HtC is ...Bertje schreef:Suárez is toch ook gekomen?
Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Dat is toch niet het punt? Het punt is dat bijna niemand meer dacht dat Suarez zou komen, maar dat hij toch is gekomen.Voetske schreef:Tja, laat ik het idee hebben dat Suarez een opwelling van HtC is ...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Nee hoor, punt is dat Bertje zei dat Suarez op het schaduwlijstje staat/stond ... ik betwijfel dat ...Jesse schreef:Dat is toch niet het punt? Het punt is dat bijna niemand meer dacht dat Suarez zou komen, maar dat hij toch is gekomen.Voetske schreef:Tja, laat ik het idee hebben dat Suarez een opwelling van HtC is ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Idd. alleen volgens mij is dit meer een houding van Johnk dan dat ie al dat poeslieve positieve gelul over het reilen en zijlen bij AJAX ook echt meent want een paar dagen geleden zei ie dit nog in de betrouwbare transfers topic..Jesse schreef:Als Neefkens er niet is neemt Jöhnk de honneurs waar!
Ik vind dat Ajax zijn zaakjes bijzonder slecht voor elkaar heeft hoor. Eerst Suarez en nu dit weer. Zo moeilijk is het toch niet om te onderzoeken of een optie uberhaupt haalbaar is?
Laatst gewijzigd door brigade zuid op vr aug 17, 2007 4:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Nee, maar we willen nu wel met z'n allen dat er binnen 3 dagen een nieuwe speler op de stoep staat. En o wee als dat geen goede is.
Dat vond ik eerst ook, maar ik kom inmiddels tot de conclusie dat dat niet realistisch is. Als Ajax twee echt goede spelers wil zal het daar enorm veel moeite voor moeten doen.
Dat vond ik eerst ook, maar ik kom inmiddels tot de conclusie dat dat niet realistisch is. Als Ajax twee echt goede spelers wil zal het daar enorm veel moeite voor moeten doen.
-
- AT Toto winner 15/16
Je weet al weet niet hoe lang dat Sneijder zo goed als zeker weg gaat en nu is ie weg en dan komen ze er na een halve week achter dat de spelers die bovenaan de lijst staan geen eens naar AJAX toe willen. Ik vind het niet te veel gevraagd, zeker met het geld wat beschikbaar is om vrij snel een vervanger te halen en als MvG met al zn scouts de markt een beetje zou kennen dan hoeven het ook geen paniekaankopen te zijn.Jöhnk schreef:Nee, maar we willen nu wel met z'n allen dat er binnen 3 dagen een nieuwe speler op de stoep staat. En o wee als dat geen goede is.
Ajax wist het sinds woensdag. Daarvoor zou Sneijder nog blijven.
Ik denk dat niemand nog staat te springen om zijn beste spelers te verkopen. En zelfs een speler van Groningen is al bijna onhaalbaar. Zo makkelijk is het allemaal niet.
Maar ik ben geen lid van de MVG/fanclub, hoor. Hij zal het voor 1 september MOETEN laten zien.
Ik denk dat niemand nog staat te springen om zijn beste spelers te verkopen. En zelfs een speler van Groningen is al bijna onhaalbaar. Zo makkelijk is het allemaal niet.
Maar ik ben geen lid van de MVG/fanclub, hoor. Hij zal het voor 1 september MOETEN laten zien.
Onzin, het is verschrikkelijk dat een TOP club niet in staat is om zijn zaakjes voor elkaar te hebben.Zijn er geen nood scenarios om b.v. het verlies van een lang geblesseerde speler op te vangen ( wat ook had gekund m.b.t. Sneijder ) als daar de ruimte voor is ?.Wij, ik lullen niet over een schaduwelftal en dat men op alles is voorbereid dat doen ze bij AJAX ...Jöhnk schreef:Ach, iedereen zegt wel eens iets in een opwelling. En inderdaad, ik wil de moed er een beetje inhouden.
En jij hebt nog nooit een positief woord over Sneijder gezegd (net als Voetske) en nu is het zogenaamd verschrikkelijk dat hij weg is. Zeiken om het zeiken dus.
Tis nog een geluk dat we VCL spelen want was dat niet het geval geweest dan het het zo maar gekunnen dat b.v. op 29 Augustus Sneijder de deur had uitgelopen ... dan had men helemaal geen tijd gehad ...
Blij met de punten ...
Dan had Ajax hem misschien niet meer verkocht.Voetske schreef:Onzin, het is verschrikkelijk dat een TOP club niet in staat is om zijn zaakjes voor elkaar te hebben.Zijn er geen nood scenarios om b.v. het verlies van een lang geblesseerde speler op te vangen ( wat ook had gekund m.b.t. Sneijder ) als daar de ruimte voor is ?.Wij, ik lullen niet over een schaduwelftal en dat men op alles is voorbereid dat doen ze bij AJAX ...Jöhnk schreef:Ach, iedereen zegt wel eens iets in een opwelling. En inderdaad, ik wil de moed er een beetje inhouden.
En jij hebt nog nooit een positief woord over Sneijder gezegd (net als Voetske) en nu is het zogenaamd verschrikkelijk dat hij weg is. Zeiken om het zeiken dus.
Tis nog een geluk dat we VCL spelen want was dat niet het geval geweest dan het het zo maar gekunnen dat b.v. op 29 Augustus Sneijder de deur had uitgelopen ... dan had men helemaal geen tijd gehad ...
Nu hebben ze nog twee weken en die tijd moeten wij ze ook gunnen.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat ik alleen niet begrijp is dat je nog tijd en energie steekt in een speler die geen eens voor AJAX wil spelen..Jöhnk schreef: Nu hebben ze nog twee weken en die tijd moeten wij ze ook gunnen.
Zo heeft de leiding van Ajax nog steeds goede hoop dat Albert Riera van Espanyol overkomt, hoewel de Spaanse club en de speler zelf deze week verklaarden niets voor een overgang te voelen.
Espanyol weigerde een Amsterdamse bod van 6 miljoen euro op Riera. Ajax wil de 25-jarige flankspeler toch nog steeds dolgraag inlijven.
nu.nl