Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 31, 2007 2:42 pm

Ik vind Aguero meer een spits. Jurado een aanvallende middenvelder. Is Maxi nog geblesseerd?
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jul 31, 2007 6:25 pm

Giuseppe Rossi naar Villarreal voor zes seizoenen, zo lees ik op de site van Villarreal. Verrassende transfer, want ik dacht dat hij een kans zou krijgen bij Ferguson. Ik ben in ieder geval erg benieuwd.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 03, 2007 10:45 am

Beste 'central' van Zuid-Amerika naar Sevilla

3/8/2007 11:10

Sevilla legde opnieuw een centrale verdediger vast. Aquivaldo Mosquera tekende voor vijf seizoenen bij de Spaanse bekerhouder en winnaar van de laatste twee UEFA Cups.
De vijfvoudig Colombiaans international is afkomstig van Pachuca. Met de Mexicaanse club veroverde Mosquera de laatste twee Clausura-titels én de Copa Sudaméricana (Zuid-Amerikaanse equivalent van de UEFA Cup) van 2006. In datzelfde jaar werd hij uitgeroepen tot beste centrumverdediger van Zuid-Amerika.

De 26-jarige Mosquera, die zijn loopbaan is begonnen bij Atlético Nacional uit Medellin, ontbrak tijdens het recente toernooi om de Copa América. De vijfvoudig international herstelde van een meniscusblessure.

Sevilla huurde eerder deze zomer Khalid Boulahrouz, terwijl de club met Javi Navarro, Juliën Escudé en Ivica Dragutinovic al drie andere centrale verdedigers onder contract heeft staan. Navarro liep onlangs een knieblessure op, die de aanvoerder nog zeker vijf weken aan de kant zal houden. En Dragutinovic staat volgens Marca op het punt te tekenen bij Newcastle United.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 03, 2007 8:32 pm

Dezelfde jongen waar Feyenoord volgens de nieuwssite van AN eerder interesse in had.

jabu

Bericht door jabu » di aug 07, 2007 2:49 pm

Naast Robben, Drenthe en Sneijder wordt er weer een Nederlander genoemd die Van Nistelrooy bij Real kan komen vergezellen:
Schuster: Rafael on my list
Schuster eyes Hamburg star

Real Madrid boss Bernd Schuster has expressed his interest in bringing Rafael van der Vaart to the club in the near future.

The Hamburg playmaker has been in impressive form since joining the club in 2005 and has since caught the eye of Schuster who believes the 24-year-old would be an excellent addition to his squad.

Schuster told Kicker: "He is a very interesting player who is on my list.

"We know all about Van der Vaart's ability. The fact is, if we want Van der Vaart then we will get him," he added in an interview with Hamburger Morgenpost.

Van der Vaart himself has expressed on a number of occasions his desire to play in the Primera Division and Hamburg could find it hard to turn down a large offer from the Spanish giants.
Sky Sports

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 07, 2007 4:14 pm

Neem Van der Vaart nou maar, gekke mof. :eusa_pray.gif:
Barça's sensatie Giovani is bijna Spanjaard

7/8/2007 11:24

Giovani dos Santos heeft opnieuw een stap gezet richting een plek in de selectie van Barcelona. De achttienjarige Mexicaan, die op het veld tijdens de voorbereiding een uitstekende indruk maakt, bemachtigt op 28 augustus een Spaans paspoort. Vanaf dat moment hoeft hij geen plaats meer in te nemen als speler van buiten de Europese Unie.

'Het gaat allemaal heel snel nu', bevestigt Giovani aan Marca vanuit het Aziatische trainingskamp van de Catalanen. 'Ik ben bijna Spanjaard. Het paspoort is een belangrijk papiertje, niet alleen voor mijn positie bij Barça maar ook in heel Europa. Ik hoop dat dit deuren opent bij Barcelona.'

Giovani geldt als grote belofte. De Mexicaan vormt samen met de Spanjaard Bojan Krkic (16) de hoop voor de toekomst. Giovani komt in aanmerking voor een Spaans paspoort omdat hij al lang genoeg bij Barcelona zit. Op basis van zijn spel tot nog toe zou hij in de aanval als alternatief kunnen dienen voor de grote sterren Ronaldinho, Thierry Henry en Samuel Eto'o.

vi.nl

Ik ben ontzettend benieuwd naar Dos Santos in de Primera en het nieuwe Barcelona. Met dit materiaal moet Rijkaard eigenlijk gewoon kampioen worden.

jabu

Bericht door jabu » do aug 09, 2007 3:43 pm

Valencia neemt Zigic over van Santander

VALENCIA - Valencia neemt Nikola Zigic over van Racing Santander. De Servische aanvaller ondertekent een contract voor vijf seizoenen bij zijn nieuwe werkgever.

Valencia betaalt ongeveer 15 miljoen euro voor Zigic, die eerder voor Rode Ster Belgrado uitkwam.
Nu.nl

En dat ondanks het feit dat hij er volgens velen hierniets van kan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 09, 2007 4:04 pm

Een transfer zegt natuurlijk lang niet alles. Eerst maar eens kijken wat hij er van bakt.

Daarnaast is het breekijzer weer in, geloof ik. In die trend past deze transfer ook wel weer. Vraag me alleen niet waarom je er 15 miljoen euro voor gaat betalen.

jabu

Bericht door jabu » di aug 14, 2007 12:56 pm

Wat bakt die Marcelo er tot nu toe van bij Real, Thomas?

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 14, 2007 3:59 pm

Weinig geloof ik, hij mag toch verhuurd worden?
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 14, 2007 11:46 pm

Jabu schreef:Wat bakt die Marcelo er tot nu toe van bij Real, Thomas?
Hij is al snel fors geblesseerd geraakt, Jabu. Daarvoor bleef het vooral bij onopvallende invalbeurten als linksback, wat niet zijn meest geschikte positie lijkt te zijn.

jabu

Bericht door jabu » wo aug 15, 2007 7:57 am

Bedankt Thomas!
Welkom in de wereld van Real
Door MAARTEN WIJFFELS

MADRID - Een Nederlands onderonsje op het oefenveld van Real Madrid. Wesley Sneijder loopt de grasmat op voor zijn eerste training, terwijl hij druk gebarend overlegt met Ruud van Nistelrooy.

Achter het duo lacht Royston Drenthe met Mahamadou Diarra, die vijf jaar na zijn afscheid van Vitesse nog steeds uitstekend Nederlands spreekt.

,,Kijk, dat is een prettige start,’’ ziet vader Barry Sneijder op de tribune van het streng bewaakte complex. Om iets na half acht ’savonds brandt de zon nog steeds in alle hevigheid. De sterren van de kampioen van Spanje krijgen een pittige training voor de kiezen.

.,,Het wordt voor Wesley en Royston echt een sprong in het diepe,’’ zegt Ruud van Nistelrooy. Zo ervoer hij het een jaar geleden zelf bij zíjn entree. En dan bracht de Brabander nog de ervaring mee van een leven in het Engelse topvoetbal.

Real was na PSV en Manchester United een heel nieuwe dimensie.

,,Dat begint natuurlijk met de taal die je niet spreekt, maar het is ook een andere cultuur waarin je terecht komt,’’ zegt de spits. ,,Jongens die nieuw zijn, bepalen bij Real echt niet wat er gaat gebeuren. Hoe groot de status van die spelers ook is. Real is zoals AC Milan. Maldini, Costacurta: jongens die al van kinds af aan bij Milan rondlopen, blijven als prof hun hele loopbaan bij de club. Zij ‘zijn’ de club, vertegenwoordigen en bewaken de cultuur.

,,Real heeft dergelijke spelers in Raul, Guti en Casillas. Echte Madrilenen, die hier op zes- of zevenjarige leeftijd zijn begonnen. Zij geven een lijn aan en daar heb je als nieuwkomer in mee te gaan. Wat dat betreft moet je Real ondergaan.

,,Als je niet meegaat in een bepaald niveau qua voetbal en in bepaalde rites buiten het veld, dan is het vlug afgelopen. Dan pas je niet in de cultuur en vlieg je snel weer uit.’’ De laatste twee jaar zijn liefst vijftig voetballers vervangen. Zelfs voor Madrileense begrippen is dat extreem. ,,Een bizar aantal,’’ vindt ook Van Nistelrooy, die zelf wel is geslaagd.

Een mooi compliment kreeg hij eind vorig seizoen van Alfredo Di Stéfano. Het inmiddels 81-jarige clubicoon sprak tegenover de Brabander zijn waardering uit. Van Nistelrooy: ,,Dat moment vond ik nog mooier dan toen Di Stéfano me mijn eerste Real-shirt gaf bij de presentatie.’’

Van Nistelrooy zegt dat hij veel had aan de aanwezigheid van David Beckham. ,,Die probeerde me te helpen en wegwijs te maken. We wilden bijvoorbeeld de Nederlandse tv-zenders kunnen ontvangen. Beckham kwam gelijk aanzetten met een mannetje. Die heeft de schotel op ons dak gezet. Dat soort dingetjes.

,,Maar het is ook gewoon prettig dat er iemand is met wie je wat kunt kletsen. Wat de taal betreft gaf ik na drie, vier maanden mijn eerste interviews in het Spaans. Dat vond ik belangrijk. Als ik die interviews nu terugzie, lach ik me kapot, maar ik deed het wel. Ik wilde meteen begrijpen wat er werd gezegd en wilde me in gesprekken kunnen mengen. Waardoor je sneller in een groep en in een club zit.’’

Sneijder pakt de zaken ook voortvarend aan. De oud-Ajacied, die vorige week persoonlijk door de voorzitter van Real werd gebeld, bekeek al op zijn tweede dag in Madrid het huis waarin hij wil gaan wonen en regelde ook meteen een auto bij de club.

In zijn biografie ‘Dit is mijn leven’ noemt oud-Real-coach Guus Hiddink ook nog een aspect waarom Real een warme, maar gecompliceerde club is: ,,Het publiek in Bernabeu is zo kritisch, dat herkent meteen wat kwaliteit is en wat niet. Dan gaat onmiddellijk de fluit eroverheen.’’

Madrid is een gevaarlijke club voor jonge talenten, stelt Hiddink in het boek. Dat witte shirt weegt onnoemlijk zwaar. Toen hij in het seizoen 1998-’99 in Bernabeu werkte, haalde hij Samuel Eto’o bij de selectie. Die was toen zeventien.

Hiddink: ,,Je kon zien: daar zit veel in. Maar ze hebben hem weinig tijd gegund zich echt te ontwikkelen. Toen-ie achttien was, vertrok hij naar Mallorca. Niet goed, weg! Dat gebeurt te veel bij dat soort clubs.’’

Wesley Sneijder trekt het Real-shirt aan als net 23-jarige, Royston Drenthe is drie jaar jonger. ,,Ik denk dat ze geholpen zullen worden,’’ reageert Van Nistelrooy, die de biografie van Hiddink ook heeft gelezen. ,,Real is bezig met het maken van een omslag. Tenminste, dat is wat ik denk te zien. Sneijder en Drenthe passen in het rijtje Gago, Higuaín, Marcelo. Getalenteerde jongeren. Er wordt een andere weg bewandeld dan toen Real Figo, Beckham en Zidane kwamen.

,,Van Drenthe heb ik uiteraard niet het beeld dat ik mede door het Nederlands elftal van Sneijder heb. Ik vond Drenthe echt goed spelen op het jeugd-EK. Dat toernooi heb ik op de voet gevolgd.’’

Sneijder kan met zijn kwaliteiten iets nieuws brengen. Iets extra’s. Hij is iemand die, zoals Van Nistelrooy aangeeft ‘het spel kan laten draaien’. ,,Met Sneijder kun je zowel kort als lang combineren. En hij heeft zijn traptechniek met beide benen. Daarmee vult hij specifiek een gat op dat Beckham bij ons heeft laten vallen. Ik denk dat Sneijder nu corners en de vrije trappen van de zijkant zal gaan pakken.

,,Daarbij heeft hij geloof ik zestig doelpunten gemaakt in 180 wedstrijden voor Ajax. Voor een middenvelder is dat vrij veel. Je moet afwachten hoe het in een sterkere competitie gaat, maar de potentie is er dus.’’

Van Nistelrooy is door de clubleiding niet gevraagd om advies over het Nederlandse duo. ,,Nee, maar ik had ook niet de behoefte gevoeld mijn mening te geven. Dat is niet mijn werk. Schuster (de nieuwe trainer) en Mijatovic (technisch directeur) bepalen dat maar onderling.’’

Aardig in dat opzicht is wat PSV-trainer Ronald Koeman onlangs vertelde over een ontmoeting met Schuster in Moskou. Voor de aftrap van PSV-Real kwam de Duitser buurten. Het ging over Royston Drenthe, die bij Real op de scoutingslijst stond, maar van wie Schuster geen idee had of hij eigenlijk linksback kon spelen.

Schuster sprak gisteravond pas voor het eerst met Drenthe en Sneijder.

Ook hierover spreekt Guus Hiddink in zijn biografie. Real Madrid als instituut waar de trainer moet werken in een krachtenveld van (onzichtbare) belangen en invloeden. Die maken zijn eigen invloed op de gang van zaken vaak beperkt.

Schuster, die voorafgaand aan hun transfers niet zelf met Drenthe en Sneijder sprak, is in Madrid de opvolger van de ontslagen Fabio Capello. Behalve dat de Duitser (Europese) hoofdprijzen moet pakken, moet hij er ook voor zorgen dat Real beter gaat voetballen dan afgelopen jaar.

Van Nistelrooy hoopt na twee maanden blessureleed vanavond in een oefenduel in Cadiz zijn eerste minuten te maken. Omdat hij tijdens zijn revalidatie gewoon met de selectie mee reisde naar buitenlandse trainingskampen heeft hij al een beeld van Schuster gekregen.

,,Ik kan die indruk voorlopig alleen baseren op de opstelling en het neerzetten van een tactiek. Schuster is daarin een andere trainer dan Capello. Capello speelde met twee controlerende mensen voor de verdediging. Diarra en Emerson. Een linie daarvoor stonden bij hem altijd drie man: Robinho, Raul en Guti. Schuster speelt met vier man achterin, één ervoor en daar weer voor twee spelers. Ook wil hij de zijkanten bezetten en sneller dan voorheen druk zetten op de opbouw van de tegenstander.

,,Vorig jaar wonnen we, maar kon het allemaal wel wat aantrekkelijker en verzorgder. Als je tot de combinatie kunt komen, heb je het ideale plaatje. Alleen: mooi spelen moet straks geen doel op zichzelf worden. De realiteit is dat je op een totaal van zestig wedstrijden per seizoen, er met Real een stuk of twintig ‘gewoon’ moet winnen. Je hebt wedstrijden die je heel zakelijk eruit moet slepen. En er zitten erbij waarin je puur moet zien te overleven. Want winnen, dat blijft het aller belangrijkste.’’

Een blik op de kalender heeft de spits geleerd dat het één van de meest intensieve seizoenen wordt in jaren. ,,De Primera Division begint 26 augustus en half mei is al onze laatste wedstrijd. Er zijn nog maar twee woensdagen onbezet op de kalender. We hebben nu een selectie waarmee een trainer kan rouleren. Het zou me niet verbazen als Schuster dat straks gaat doen.’’
AD SPortwereld

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 15, 2007 8:54 am

In AS zegt onze voormalige speler Juanfran dat hij Sneijder de beste aankoop van Madrid vindt sinds Zidane. Sneijder gaat het helemaal maken, denkt hij, die 25 miljoen is een koopje. Hij heeft Sneijder ook ooit voorspeld dat hij de overstap zou maken naar de absolute top. Hij beschrijft hem als een jongen die met beide benen op de grond staat.

Het is even wennen, over Sneijder schrijven in de Spanje-topic. Maar vandaag in de VI doet hij en paar aardige uitspraken, die wil ik jullie niet onthouden.

Over Valencia, dat steeds liet weten hem dolgraag te willen hebben maar niet meer dan 16 miljoen bood:
Hoe serieus ben je dan?
Sneijder was toen van plan bij Ajax te blijven, hij had zelfs tien extra seizoenskaarten gekocht zodat vrienden en familie konden komen kijken. Hij had grote verwachtingen van dit seizoen bij Ajax. Het niveau op de trainingen was heel hoog.

Maar toen kwam Madrid. Over het begin van de onderhandelingen:
[Na het openingsbod]ben ik vervolgens naar het Sheraton Hotel bij Schiphol gegaan en heb daar uitvoerig met Mijatovic gesproken. HIj vertelde me wat ze met me van plan waren en ik kreeg daar een goed gevoel bij. Ajax maakte me direct duidelijk dat ze een deal niet zouden tegenhouden, maar dat ze er wel het uiterste uit wilden halen. Daar had en heb ik begrip voor. Het was voor mij absoluut geen straf geweest om nog een jaar bij Ajax te blijven. Ik had enorm veel zin en vertrouwen in het nieuwe seizoen, maar als Real Madrid je wilt hebben ga je daar over nadenken. Vooral als Ajax aangeeft dat de club eigenlijk niet anders wil dan me verkopen.
Sneijder was heel duidelijk tegen Madrid:
Ik heb ze gezegd dat uiterlijk zaterdag alles rond moest zijn. Op zondag zie ik niet zo snel iets gebeuren en vanaf maandag is alles bij Ajax gericht op de CL-wedstrijd tegen Slavia Praag. Ik heb Madrid duidelijk gemaakt dat ik sportman ben én Ajacied. Dat ik die wedstrijd tegen Slavia zou spelen als zij de zaken niet in orde hadden gemaakt. Ik vond het ten opzichte van Ajax en de supporters niet fair die wedstrijd eventueel te laten lopen. Alles wat ik bereikt heb, heb ik aan Ajax te danken. Dat besef ik heel goed. Ajax zit in mijn hart, de club heeft er alles aan gedaan om mij te behouden en dat zal ik nooit vergeten. Ik moet wel bekennen dat ik achteraf blij was dat ik geschorst was voor de wedstrijd om de JC-schaal tegen PSV. Het zou heel vreemd zijn geweest om dat duel te spelen terwijl je weet dat je gaat vertrekken. Uiteindelijk kwam het pas zondagavond rond, dus het was nog even spannend. Real speelde het keihard, maar ik heb altijd het gevoel gehad dat het goed zou komen.
En dus: wachten...
Ik moet bekennen dat zoiets een flinke impact heeft. Je zit thuis maar te wachten op wat komen gaat en ondanks dat je weet dat het wel goed gaat komen, heb je toch een apart gevoel. Het is niet niets wat er staat te gebeuren. Je gaat verhuizen naar een ander land maar je weet nog niet precies wanneer. Het is voor mij de eerste keer en er komt zoveel op je af. Je denkt na over de simpelste dingen. Wat moet ik allemaal meenemen, bijvoorbeeld. We hebben een kindje van bijna een jaar oud. Die wil ik in Spanje vanaf de eerste dag aan mijn zijde hebben. Vrijdagavond ben ik maar wat gaan eten met Ramona, mijn broer Jeffrey zijn vriendin en wat vrienden van ons. Bij de Japanner in Utrecht heb ik een paar glazen witte wijn gedronken. Anders had ik waarschijnlijk niet geslapen die nacht.
Over Madrid:
Ik kan bijna niet geloven dat ik straks in dat geweldige witte shirt ga spelen. Madrid is een van de grootste clubs van de wereld, zo niet de grootste. Ik heb begrepen dat er altijd flink wat mensen op de presentatie van een speler afkomen. Ik kan haast niet wachten om in dat witte shirt een balletje hoog te houden.
Ik heb nog geen gesprek gehad met de trainer Bernd Schuster, maar hij staat wel volledig achter mijn komst. Dat is me echt wel duidelijk gemaakt.
Over zijn afscheid:
Henk ten Cate reageerde echt fantastisch en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik dacht dat hij heel teleurgesteld zou reageren en dat hij mij of Ajax wat zou verwijten, maar dat was absoluut niet het geval. Henk maakte duidelijk dat hij mij deze transfer echt gunde en dat vond ik echt grote klasse van hem. Het afscheid van de club, mijn medespelers en de trainers valt me zwaar, maar het is tijd voor de volgende stap. Ik wil bij Madrid laten zien wat ik in Amsterdam allemaal heb geleerd.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 17, 2007 12:34 pm

'Barça doet schaduw Ronaldinho van de hand'

16/8/2007 22:06

Maxi López heeft een nieuwe club gevonden. De Argentijnse spits verruilt Barcelona voor FK Moskou zodra de laatste details zijn afgerond.

In Rusland ligt er een vierjarig contract klaar voor de blonde aanvaller. Barcelona incasseert twee miljoen euro, terwijl de Catalanen hem twee jaar geleden nog voor zeven miljoen kochten van River Plate.

Maxi López slaagde niet bij Barça. In twee jaar bleef zijn inbreng zeer beperkt. Slechts vier keer begon hij in de basis in de Primera División. Als huurling bij Real Mallorca kwam hij meer in actie. In 29 duels scoorde hij drie keer.

In Spanje baarde Maxi López evengoed opzien. De Argentijn week bijna nooit van de zijde van Ronaldinho, zodat hij voortdurend op de foto's in de kranten stond. Schertsend noemde de Catalaanse pers hem daardoor de enige man die Ronaldinho succesvol weet te schaduwen.
vi.nl

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 17, 2007 1:39 pm

Mooie woorden van Sneijder in het interview uit de post van Joey. Ik hoop dat hij een keer terugkomt, kan eigenlijk niet anders. Hij heeft de kwaliteiten om het bij Real te gaan maken. Drenthe daarentegen is er nog lang niet klaar voor, die gaat hopeloos door het ijs zakken.
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 17, 2007 2:02 pm

Ik had het interview helemaal gemist. Inderdaad mooie woorden van Wesley. Ik neem aan dat we hem nog wel terugzien als speler van Ajax.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 2:20 pm

Ik heb inmiddels wel geleerd dat je daarvan niet moet uitgaan. Sar is ook op en top Ajacied, maar zelfs hij kwam niet terug naar Ajax. Ajax moet er behoefte aan hebben en de speler in kwestie moet er behoefte aan hebben.

Ik hoop gewoon dat ik nog veel van hem kan genieten en dat Ajax goed werk doet met 'zijn' miljoenen.

Harm

Bericht door Harm » vr aug 17, 2007 2:36 pm

Het viel me op dat hij verwees naar het hoge niveau van de trainingen bij Ajax. Maar waarom is dat in het veld dan niet terug te zien?

Hij zal niet uit zijn nek lullen, want als het niveau zo laag was, dan had hij al veel eerder weg gewild.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 17, 2007 2:37 pm

Bertje schreef:Ik heb inmiddels wel geleerd dat je daarvan niet moet uitgaan. Sar is ook op en top Ajacied, maar zelfs hij kwam niet terug naar Ajax. Ajax moet er behoefte aan hebben en de speler in kwestie moet er behoefte aan hebben.

Ik hoop gewoon dat ik nog veel van hem kan genieten en dat Ajax goed werk doet met 'zijn' miljoenen.
Van der Sar vind ik een slecht voorbeeld. Hij heeft 8-9 jaar onder de lat gestaan bij Ajax, er zijn er maar weinig die zoveel jaren vol maken bij Ajax. Bovendien heeft Ajax waarschijnlijk nooit een serieuze poging ondernomen om hem te halen aangezien we met Stekelenburg een prima jonge keeper in huis hebben. Dat Sar niet naar Ajax terug is gekomen ligt dus in de eerste plaats aan Ajax zelf. Omdat het om een keeper gaat, waarvan je er maar één kunt opstellen, ligt dat anders dan bij veldspelers.
Ajax!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 2:39 pm

Dat zeg ik ook gewoon, GP.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 17, 2007 2:41 pm

Harm schreef:Het viel me op dat hij verwees naar het hoge niveau van de trainingen bij Ajax. Maar waarom is dat in het veld dan niet terug te zien?

Hij zal niet uit zijn nek lullen, want als het niveau zo laag was, dan had hij al veel eerder weg gewild.
Als het niveau bij Ajax laag is dan is het niveau van PSV helemaal droevig. Zonder Sneijder hebben we jullie (weer) verslagen.
Ajax!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 17, 2007 2:41 pm

Bertje schreef:Dat zeg ik ook gewoon, GP.
Fijn, dan zijn we het eens dat Sneijder terug komt bij Ajax :ajaxsmiley.gif:
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op vr aug 17, 2007 2:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr aug 17, 2007 2:42 pm

Giacomo Puccini schreef:
Harm schreef:Het viel me op dat hij verwees naar het hoge niveau van de trainingen bij Ajax. Maar waarom is dat in het veld dan niet terug te zien?

Als het niveau bij Ajax laag is dan is het niveau van PSV helemaal droevig. Zonder Sneijder hebben we jullie (weer) verslagen.
Kan het niveau hier even omhoog?

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr aug 17, 2007 2:48 pm

Misschien kun je beter geen domme vragen stellen?

Spanje maar weer.
Ajax!

Harm

Bericht door Harm » vr aug 17, 2007 3:42 pm

Giacomo Puccini schreef:

Waarom moet je PSV hier in betrekken? Als dat echt noodzakelijk is, dan wil ik best even opmerken dat het toch wel een heerlijk gevoel is om al zeker te zijn van de CL. Gegarandeerde miljoenen die alleen maar meer kunnen worden :headbang.gif:

Plaats reactie