Jaap Stam
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Klopt, Heitinga zal in die rol op het middenveld maar in een handjevol wedstrijden van waarde kunnen zijn. Ik zie daar veel meer mogelijkheden voor Vertonghen, een middenvelder die vooruit denkt.Thomas schreef:Zeker weten. Geen enkel positioneel vernuft. Alleen met z'n directe tegenstander achter zich durft hij nog iets. Maar goed, als verdediger stapte Heitinga ook graag voor z'n man.
Ik vind dat we al genoeg mandekkers hebben. Van der Wiel is daarom een prima aanvulling op de centrale verdedigers die we al hebben lopen. Dan zou ik eerder een allround back halen, bijvoorbeeld die Pieters van FC Utrecht.
Ajax!
- Giacomo Puccini
rush2112 schreef:Vond jij Heitinga dan zo geweldig als vijfde verdediger?
Het is maar een gedachte gerelateerd aan het feit, dat Heitinga misschien zich moet richten als centrale verdediger en Gabri èèn van Henk's lievelingetjes is. Ook gezien het geringe rendement van Gabri in aanvallende zin, zie ik Henk Gabri niet snel uit het elftal houden.
Bertje schreef:Heitinga vond ik die rol meerdere malen uitstekend vertolken, ja. Met PSV thuis als uitschieter.
Bertje schreef:Heitinga is op die positie nog erger dan Galásek.
Een verrassende wending nog tijdens de zomerstop, Bert! Wat heeft je mening veranderd? Toch niet die ene serieuze wedstrijd die gespeeld is sinds je de loftrompet over Heitinga stak?
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Van mij kan je ook iets soortgelijks terugvinden, Lucas. Het heeft allemaal met de invulling te maken. Ik heb de profielschets voor Heitingas rol op het middenveld al een aantal keer gegeven. Daar wil ik je dan graag naar verwijzen, want als verdedigende middenvelder zonder directe tegenstander op een driemansmiddenveld is het kut met peren.LucaS schreef:rush2112 schreef:Vond jij Heitinga dan zo geweldig als vijfde verdediger?
Het is maar een gedachte gerelateerd aan het feit, dat Heitinga misschien zich moet richten als centrale verdediger en Gabri èèn van Henk's lievelingetjes is. Ook gezien het geringe rendement van Gabri in aanvallende zin, zie ik Henk Gabri niet snel uit het elftal houden.
Bertje schreef:Heitinga vond ik die rol meerdere malen uitstekend vertolken, ja. Met PSV thuis als uitschieter.Bertje schreef:Heitinga is op die positie nog erger dan Galásek.
Een verrassende wending nog tijdens de zomerstop, Bert! Wat heeft je mening veranderd? Toch niet die ene serieuze wedstrijd die gespeeld is sinds je de loftrompet over Heitinga stak?
-
Stam staat alleen maar in de basis omdat hij een steunpilaar behoord te zijn voor de mensen om hem heen. Opbouwend heb je niks aan hem met z'n vierkante voeten. Verdedigend stond hij bij mij buiten kijf, maar ik las (ik zit nu in Zuid Frankrijk, heb dus niets gezien) dat Stam wéér in de fout ging tegen Heerenveen. Ik vond die goal van de Graafschap ook al een foutje van Stam. Wat houd je eigenlijk over van de voetballer Stam als hij verdedigend steekjes laat vallen?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
In de media kwam ook al wat kritiek op zijn verdedigende werk. Ben benieuwd of hem dat op scherp zet voor woensdag.joey schreef:Stam kan beter goed gaan voetballen in plaats van praatjes te hebben over het aankoopbeleid. Ik maak me ernstig zorgen over hem, het ziet er niet uit wat hij doet. Op dit moment leunt hij op Thomas Vermaelen en dat is de omgekeerde wereld.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Het zal niet de eerste keer zijn dat hij zich na een slechte partij volledig rehabiliteert. Dus wat kolen op het vuur is niet slecht bij meneer. Toch... Nou was Jaap nooit een esthetisch verantwoord loopwonder, maar ik vind hem de laatste wedstrijden wel erg stijfjes ogen. Slaat de sleet toch toe of heeft hij nog steeds last van die heupblessure?Wie kent Cees de Wolf nog schreef: In de media kwam ook al wat kritiek op zijn verdedigende werk. Ben benieuwd of hem dat op scherp zet voor woensdag.