Waar blijft die bron ?.Harm schreef:Mijn punt is dat VFL en Gala geen concurrenten zijn.Ajaciedjuh schreef:Waarom Aissati wel dan?Harm schreef:Koné is ten eerste voor veel geld gekocht en je verkoopt hem niet aan een concurrent.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Van de rubriek "in de wandelgangen op Voetbalzone.nl:
Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond. De Amsterdammers willen de komst van de AZ'er echter nog niet officieel maken totdat de tweede transfer definitief afgerond is: Santiago Ezquerro. (Voetbalzone.nl)
Barcelona wil de aanvaller verhuren, terwijl Ajax uit is op een definitieve overname. Naar verluidt zijn beide clubs bereid om water bij de wijn te doen en een akkoord te bereiken over een huur met optie tot koop. (Voetbalzone.nl)
Het is echter de wens van Ezquerro dat Ajax alleen deze optie kan lichten als hij meer dan 75% van alle wedstrijden in de basisopstelling verschijnt.
Het is voetbalzone natuurlijk, dus nemen we deze berichten met een flink pak Jozo, maar toch, geeft weer wat voer voor discussie...
Ik ken die Ezquero niet, anyone?
Ajax heeft de transfer van Haris Medunjanin afgerond. De Amsterdammers willen de komst van de AZ'er echter nog niet officieel maken totdat de tweede transfer definitief afgerond is: Santiago Ezquerro. (Voetbalzone.nl)
Barcelona wil de aanvaller verhuren, terwijl Ajax uit is op een definitieve overname. Naar verluidt zijn beide clubs bereid om water bij de wijn te doen en een akkoord te bereiken over een huur met optie tot koop. (Voetbalzone.nl)
Het is echter de wens van Ezquerro dat Ajax alleen deze optie kan lichten als hij meer dan 75% van alle wedstrijden in de basisopstelling verschijnt.
Het is voetbalzone natuurlijk, dus nemen we deze berichten met een flink pak Jozo, maar toch, geeft weer wat voer voor discussie...
Ik ken die Ezquero niet, anyone?
Banega was het afgelopen seizoen de vervanger van Gago bij Boca Juniors. Een speler die dus bij lange na niet zo dicht tegen de aanval aanspeelt als Sneijder. Geweldige speler aan de bal, prachtige passing en een jongen die z'n gebreken graag wil camoufleren door te werken. Want gebreken heeft hij zeker. Het is een behoorlijk extreem lichtgewicht, die zich het afgelopen seizoen uitstekend staande heeft gehouden in Argentinië en de Libertadores.Columbus schreef:Op AN is ene Benaga genoemd van Boca Juniors. 1 van de vele insiders die het forum rijk isheeft hem bij de Arena gezien...
M.i. een compleet onzin verhaal maar toch? Iemand die deze voetballer kent?
Enig idee of PSV en Aissati stiekem wel oren hebben naar de overgang?Harm schreef:Ajax schijnt toch wel serieus met Aissati bezig te zijn...
Ik denk overigens nog steeds dat Aissati het kind van de rekening wordt bij PSV. Wat jij, Harm?
Ik zou ook haast m'n witte zakdoek pakken, Lucas. Maar goed, Medunjanin komt heus niet hoor.LucaS schreef:Medunjanin? Dat is toch niet serieus?
Als dat wel zo is, stel ik voor dat van Geel onmiddelijk wordt ontslagen
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr aug 17, 2007 12:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini