Luis Suárez
Moderator: mods
Ik ook, dat geef ik grif toe. Ik probeer wel om tot een koele analyse te komen, maar o, wat is het moeilijk.Jesse schreef:Ik niet. Ik ben zo opportunistisch als het maar kan als het om Ajax gaat.
Neemt niet weg dat Suárez van mij geen tien keer per wedstrijd een duikeling moet maken. Dat vind ik irritant.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
JUIST!!LucaS schreef:Walgelijk! Een Farval/Robben actie. hoort wat mij betreft niet bij onze club
Ik was me ook aan het irriteren. Vooral dat handgebaartje na de toegekende pingel. Opzouten met dat soort mentaliteit.
Huntelaar had zich ook later nog kunnen laten vallen in het 1 tegen 1 duel met de keeper, maar ik was blij dat hij dat niet gedaan had.
Tja, en even later kreeg AJAX een koekje vaan eigen deeg ... vraag me af of de scheids ook had gefloten als Suarez geen swalbe had gemaakt .. dat handgebaartje moet hij ook hebben gezien ..ASR_AFCA schreef:JUIST!!LucaS schreef:Walgelijk! Een Farval/Robben actie. hoort wat mij betreft niet bij onze club
Ik was me ook aan het irriteren. Vooral dat handgebaartje na de toegekende pingel. Opzouten met dat soort mentaliteit.
Huntelaar had zich ook later nog kunnen laten vallen in het 1 tegen 1 duel met de keeper, maar ik was blij dat hij dat niet gedaan had.
Laatst gewijzigd door 999 op do aug 16, 2007 12:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
En jij denkt dat trainingen een heel ander soort voetballer van Suarez kunnen maken? Bovenstaande analyse is voor 80% gebaseerd op zijn spel bij FC Groningen en voor 20% op zijn eerste indruk in het Ajaxshirt.Jöhnk schreef:Dit slaat gewoonweg alles. Die jongen heeft twee trainingen op zijn naam staan.Giacomo Puccini schreef:Nou, de mensen die dachten dat we met Suarez goals hadden binnen gehaald zijn met hun neus op de feiten gedrukt. Suarez in scoringspositie is een ramp, nog minder dan Babel.
Suarez is een enthausiast kereltje maar in zijn spel zitten erg veel slordigheden en zijn aard is te egoïstisch voor samenspel met Huntelaar. Mijn beeld van hem bij FC Groningen wordt helaas bevestigd.
De vraag is of er rek in zit. Ik hoop heel veel want dat zal nodig zijn om bij Ajax te slagen.
Ajax!
Overigens had Ajax 10 seconden voor de penalty er wel een moeten krijgen toen Heitinga (dacht ik) duidelijk onderuit werd getrokken. Het werd slechts een corner, maar ik zag de scheidsrechter al kijken naar de plek waar het gebeurde. De pingel was daar een goedmaker voor, maar helaas wilde hij de pingel ook weer goedmaken.
Het was niet zijn schuld dat Ajax verloor, maar zo'n scheidsrechter hoort niet op dit niveau. Hij trapte werkelijk in elke schwalbe.
Het was niet zijn schuld dat Ajax verloor, maar zo'n scheidsrechter hoort niet op dit niveau. Hij trapte werkelijk in elke schwalbe.
Dat is dan minstens 19 procent te veel.Giacomo Puccini schreef:En jij denkt dat trainingen een heel ander soort voetballer van Suarez kunnen maken? Bovenstaande analyse is voor 80% gebaseerd op zijn spel bij FC Groningen en voor 20% op zijn eerste indruk in het Ajaxshirt.Jöhnk schreef:Dit slaat gewoonweg alles. Die jongen heeft twee trainingen op zijn naam staan.Giacomo Puccini schreef:Nou, de mensen die dachten dat we met Suarez goals hadden binnen gehaald zijn met hun neus op de feiten gedrukt. Suarez in scoringspositie is een ramp, nog minder dan Babel.
Suarez is een enthausiast kereltje maar in zijn spel zitten erg veel slordigheden en zijn aard is te egoïstisch voor samenspel met Huntelaar. Mijn beeld van hem bij FC Groningen wordt helaas bevestigd.
De vraag is of er rek in zit. Ik hoop heel veel want dat zal nodig zijn om bij Ajax te slagen.
Alleen ijdele trainers zullen dat doen. Trainers die graag de moraalridder uithangen in de pers. Want het werkt inderdaad tegen de speler, die wordt vanaf dat moment gezocht door de scheidsrechters. (Als dat voorheen al niet gebeurde.)Arthur schreef:Al zegt een trainer er wat van zal dat over het algemeen toch niet naar buiten komen. Als officieel naar buiten komt dat de trainer je een duikelaar vindt krijg je zelfs de meest terechte strafschoppen niet meer mee.
Suárez kon op mij geen indruk maken, maar die jongen speelde zijn EERSTE wedstrijd voor Ajax. Ietwat voorbarig om hem nu af te branden.
Het stinkt aan alle kanten!
Alsof scheidsrechters zelf niet zien dat iemand als robben zich te pas en te onpas laat vallen. Toch krijgt hij nog heel wat vrije trappen en penalties mee. Dat vind ik dan weer onbegrijpelijk. Ik zou dat soort spelers bij de minste of geringste twijfel namelijk het nadeel van de twijfel geven
I think I lost my fucking headache