Denk ik ook, laat hem maar beginnen met het oefenen op strafschoppen.Ik denk dat Suarez is gehaald als toekomstig vervanger van Huntelaar.
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
nog wat defour nieuws
Ajax krijgt ook geen jawoord van Defour
15 augustus 2007
Ajax heeft moeite om de selectie na het vertrek van Wesley Sneijder weer op peil te brengen. Nadat de Amsterdamse formatie een streep moest zetten door de naam van Alberto Riera, heeft Steven Defour het licht ook op rood gezet.
"Hij was er snel uit: hij vindt het gewoon niet kunnen om nu Standard te verlaten", aldus Paul Stefani, de zaakwaarnemer van de 19-jarige Defour, tegen Sporza. "Ajax nam eind vorige week telefonisch contact met me op. Het zoekt een vervanger voor Sneijder en Defour kwam meteen in beeld."
Ajax hengelde vorige seizoen ook al nadrukkelijk naar de diensten van de Belg, maar tot een transfer kwam het destijds ook niet. "Steven heeft Ajax gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is kapitein en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik."
Stefani vindt dat de Nederlandse bekerwinnaar een correcte handelswijze volgt. "Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag."
Ajax wil zich de komende twee weken nog met minimaal twee spelers versterken. De club is na het vertrek van Wesley Sneijder nog op zoek naar een middenvelder en aanvaller. Reira acteert bij Espanyol op de linkerflank. Defour speelt bij Standard Luik vlak achter de centrumspits.
Ajax krijgt ook geen jawoord van Defour
15 augustus 2007
Ajax heeft moeite om de selectie na het vertrek van Wesley Sneijder weer op peil te brengen. Nadat de Amsterdamse formatie een streep moest zetten door de naam van Alberto Riera, heeft Steven Defour het licht ook op rood gezet.
"Hij was er snel uit: hij vindt het gewoon niet kunnen om nu Standard te verlaten", aldus Paul Stefani, de zaakwaarnemer van de 19-jarige Defour, tegen Sporza. "Ajax nam eind vorige week telefonisch contact met me op. Het zoekt een vervanger voor Sneijder en Defour kwam meteen in beeld."
Ajax hengelde vorige seizoen ook al nadrukkelijk naar de diensten van de Belg, maar tot een transfer kwam het destijds ook niet. "Steven heeft Ajax gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is kapitein en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik."
Stefani vindt dat de Nederlandse bekerwinnaar een correcte handelswijze volgt. "Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag."
Ajax wil zich de komende twee weken nog met minimaal twee spelers versterken. De club is na het vertrek van Wesley Sneijder nog op zoek naar een middenvelder en aanvaller. Reira acteert bij Espanyol op de linkerflank. Defour speelt bij Standard Luik vlak achter de centrumspits.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Inderdaad.
Defour en Riera waren/zijn dus naar alle waarschijnlijkheid de 2 spelers die we hadden willen hebben. Het mooiste is dat Ajax nu dus pas weet dat beide spelers niet te porren zijn voor een overgang. Ik wacht met smart op creativeit. Zowel van Martin als van de spelers die men op het oog heeft.
Defour en Riera waren/zijn dus naar alle waarschijnlijkheid de 2 spelers die we hadden willen hebben. Het mooiste is dat Ajax nu dus pas weet dat beide spelers niet te porren zijn voor een overgang. Ik wacht met smart op creativeit. Zowel van Martin als van de spelers die men op het oog heeft.
Nou, dit kan er ook nog wel bij. Straks staan we aan het einde van het verhaal zonder volwaardige vervangers en hebben we ook nog de CL gemist.
Ik vind de reactie van Defour overigens wel getuigen van klasse. Niets dan respect voor zijn beslissing hoewel dit Ajax natuurlijk erg slecht uitkomt.
Ik vind de reactie van Defour overigens wel getuigen van klasse. Niets dan respect voor zijn beslissing hoewel dit Ajax natuurlijk erg slecht uitkomt.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Daar ben ik het mee eens.Marillion schreef:Ik vind de reactie van Defour overigens wel getuigen van klasse. Niets dan respect voor zijn beslissing hoewel dit Ajax natuurlijk erg slecht uitkomt.
Je kunt nog proberen zijn club zover te krijgen dat ze van Defour afwillen. Maar ik denk niet dat Defour zo'n bedrag waard is. Als hij echt zo'n geweldenaar is had Ajax hem allang gehaald toen dit nog wel mogelijk was.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op wo aug 15, 2007 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Voorbeeld... Berg van IFK Gotenborg word al benaderd toen Suarez nog niet weg was... Suarez is weg en wie komt er binnen 24 uur binnen... Dat noem ik snel zaken doen en er voor zorgen dat je je zaakjes op orde hebt.Marillion schreef:Nou, dit kan er ook nog wel bij. Straks staan we aan het einde van het verhaal zonder volwaardige vervangers en hebben we ook nog de CL gemist.
Ajax weet al heel lang dat Sneijder weg wilt. Babel is nu al hoelang weg? over de rest praat ik maar niet. Nee let op mijn woorden onder HtC worden er geen aankopen gedaan... Vies spelletje bij Ajax? noem het zelf maar hoe je het wilt.
Ajax gaat milj. mislopen in de CL en dat gaat HtC uiteindelijk zijn kop kosten. Is het niet 1 september dan is het wel 1 jan. 2008. Die milj. worden namelijk in de boeken als bedrijfs resultaat weggeboekt. Inderdaad Ajax mag namelijk niet nog meer "verlies"draaien. Door het missen van de CL wat ajax echt niet gaat halen gaat dit namelijk gebeuren.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Wilt Ajax in de toekomst ooit nog een rol van betekenis gaan spelen dan zal het gewoon spelers van tevoren moeten kopen.
Ajax moet dit jaar al weten hoe het team er volgend jaar uitziet. Je weet dat Stam stopt, daarvoor heb je dus VD Wiel. KJH zal wel weggaan. Waar is de spits dan? Koop je een nieuwe gast dan moet die weer 2 jaar ingespeeld worden. Is Suarez misschien toch de linksbuiten waar we op gehoopt hebben dan is hij ook weer weg voordat hij goed kan samenwerken met de nieuwe spits.
Zo schiet het natuurlijk niet op. Had Ajax vorig jaar al de vervanger gekocht voor Sneijder ( als je iets wilt bereiken moet je risico nemen) dan hadden we nu een probleem minder gehad. Dat je niet voor iedere speler een back-up ( een dure gekochte back-up dan) kunt hebben is logisch maar voor de as is dit toch wel een vereiste.
Ajax moet dit jaar al weten hoe het team er volgend jaar uitziet. Je weet dat Stam stopt, daarvoor heb je dus VD Wiel. KJH zal wel weggaan. Waar is de spits dan? Koop je een nieuwe gast dan moet die weer 2 jaar ingespeeld worden. Is Suarez misschien toch de linksbuiten waar we op gehoopt hebben dan is hij ook weer weg voordat hij goed kan samenwerken met de nieuwe spits.
Zo schiet het natuurlijk niet op. Had Ajax vorig jaar al de vervanger gekocht voor Sneijder ( als je iets wilt bereiken moet je risico nemen) dan hadden we nu een probleem minder gehad. Dat je niet voor iedere speler een back-up ( een dure gekochte back-up dan) kunt hebben is logisch maar voor de as is dit toch wel een vereiste.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind dat het scoutings apparaat bij Ajax al jaren faalt en daarom heb ik altijd gezegd kijk naar Hoerenveen die hebben altijd een volwaardige opvolger staan. Waarom altijd te laat anticiperen, waarom bij spelers informeren die niet willen komen.
Sorry hoor , dit is puur amateuristisch werken. Ik Eis 2 a 3 nieuwe spelers die er gelijk staan, voor 50 Miljoen moet je kunnen en durven investeren en niet zeiken over salarissen. Wil je kampioen worden en spelen in de CL dan hoort dat erbij. Nou MVG kijken of je nog geloofwaardig bent samen met Ome Henk. Kopen die handel..
Een ajacied ben je niet voor even maar voor je hele leven.
Sorry hoor , dit is puur amateuristisch werken. Ik Eis 2 a 3 nieuwe spelers die er gelijk staan, voor 50 Miljoen moet je kunnen en durven investeren en niet zeiken over salarissen. Wil je kampioen worden en spelen in de CL dan hoort dat erbij. Nou MVG kijken of je nog geloofwaardig bent samen met Ome Henk. Kopen die handel..

Een ajacied ben je niet voor even maar voor je hele leven.
Mee eens.LucaS schreef:Kleinere kansen op kwalificatie voor de CL zal spelers zeker niet makkelijker over de streep trekken
Waarom verhuizen spelers? Ze gaan elders meer verdienen en/of er wordt in een hoger aangeschreven competitie gespeeld (waar ze waarschijnlijk ook meer gaan verdienen) en/of ze spelen cl.
Onze competitie staat niet hoog aangeschreven (wel voor Tsjechen!), Ajax betaalt Europees gezien weinig (subtoppers in de grote landen verdienen meer), Ajax speelt geen cl.
Keane (Sunderland) zegt dat spelersvrouwen beslissen, ze willen winkelen, dat is iets dat Amsterdam wel heeft (hoewel, andere Europese hoofdsteden!)
Ajax moet het in Nederland zoeken en zal het nu hier niet vinden, jammer, weer een jaar zonder kampioenschap.
Ajax moet spelers eerst aantrekken? WS zegt te blijven, Ajax moet dan dus defour, prieto en riera halen??????????
Dat plan B bestaat wel, dat zal het probleem niet zijn. Spelers halen als je geen geld hebt, is geen oplossing; vrijblijvend benaderen? Ajax wordt dagelijks benaderd, er worden dagelijks spelers aangeboden, m.a.w. lang van tevoren polsen heeft weinig zin. Nu spelers halen blijkt niet te lukken, ondanks plan B, C en D.
Ajax zal nu creatief moeten zijn, ik ben benoieuwd. We hebben een scout voor Zuid-Amerika, voor Frankrijk(???), Oostenrijk enz. enz. enz. De backs van Cape Town zullen toch niet slechter zijn dan onze backs?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Dat was ook mijn keuze geweest gisteren en de komende weken aangezien Oga geblesseerd is V/d Wiel op te stellen. Maar zoals vorig seizoen kon je zien dat HTC niet van z'n lievelingtjes wil afwijken...(Babel , Perez vete)GangstaRiB schreef:Van der Wiel voor Colin scheelt al een slok op een borrel.elliquido schreef:ik wil een goede eigen jeugdspelerJöhnk schreef:Ik wil een paniekaankoop!
Colin is een C verdediger en heeft niet die voetbal kwaliteiten die wij in een Ajax-shirt graag zien.
Ik begrijp de keuze voor Colin wel. Hij heeft veel snelheid in de benen. Dat is prettig tegen een counterploeg. Probleem is wel dat je opbouwend inlevert. Maar dat probleem zouden anderen kunnen verhelpen. Urby bijvoorbeeld. Of Stam.GangstaRiB schreef:Van der Wiel voor Colin scheelt al een slok op een borrel.
Het stinkt aan alle kanten!
Stam is opbouwend ook niet de sterkste uit de selectie.joey schreef:Ik begrijp de keuze voor Colin wel. Hij heeft veel snelheid in de benen. Dat is prettig tegen een counterploeg. Probleem is wel dat je opbouwend inlevert. Maar dat probleem zouden anderen kunnen verhelpen. Urby bijvoorbeeld. Of Stam.GangstaRiB schreef:Van der Wiel voor Colin scheelt al een slok op een borrel.
vd Wiel mag dan nog wel jong zijn, hij loopt wel als een echte Ajacied te voetballen zoals een echte betaamd is te doen. borst vooruit. daarbij is hij verdedigend vele malen beter dan colin. opbouwend is hij ook niet slecht. kortom, ik snap totaal niet waarom colin is opgesteld na 5 bar slechte wedstrijden waarin hij liet blijken dan hij het gewoon niet aan kan. hij is zo vreselijk traag. hij is in zijn periode als stagiair eigenlijk al gewogen en te licht bevonden. op zijn voetballende kwaliteiten wordt hij echt niet opgesteld lijkt mij.
...een beet're club dan deze is er niet!!