Nou interesse, vermeende interesse.Eerder was er al sprake van interesse in Orlando Engelaar, Ibrahim Affelay, Ismail Assati en Mbark Boussoufa
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
BRON: La NacionCarrusca ook in verband gebracht met Ajax'
Na Riera van Espanyol wordt ook de Argentijn Marcelo Adrián Carrusca in verband gebracht met Ajax. De 23-jarige Argentijn komt uit voor Galatasaray en speelt op het middenveld of de linkervleugel net als Riera. Volgens de Argentijnse krant La Nacion staat hij in de belangstelling van Ajax. Boca Juniors wilde hem graag naar Argentinië terughalen. Hij zou echter teveel salaris vragen voor Boca.
Carrusca maakte indruk bij Argentinie onder 20 op het wereldkampioenschap onder 20 in 2003. Bij Galatasaray kon hij het echter niet waarmaken.
Blij met de punten ...
Ze hebben daar liever Koné dan deze speler? Laat dan maar zitten. 
In dit artikel dat gaat over het vertrek van Riquelme bij Boca J. (hij is te duur), wordt één regel aan Carrusca gewijd. Er staat dat Carrusco 'dichter bij een overgang naar Ajax is dan bij een terugkeer naar eigen land.'
Deze speler kan nooit erg duur zijn, want Galatasaray wil van hem af, begrijp ik.

In dit artikel dat gaat over het vertrek van Riquelme bij Boca J. (hij is te duur), wordt één regel aan Carrusca gewijd. Er staat dat Carrusco 'dichter bij een overgang naar Ajax is dan bij een terugkeer naar eigen land.'
Deze speler kan nooit erg duur zijn, want Galatasaray wil van hem af, begrijp ik.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vond Maxwell verdedigend nog minder dan Urby. Urby heeft tenminste nog een tackle. Verder zijn het allebei prachtvoetballers om naar te kijken, maar heeft Urby een mooiere trap. Maxwell is inderdaad beter in de combinatie.Rishi schreef:Maxwell minder als Urby? Zeker weten van niet. Maxwell is als voetballer beter. Beter in de combinatie, minder druistig en een schitterende techniek. Wel een waardeloze verdediger maar aanvallend gezien beter als UrbyThomas schreef:Dat denk ik ook. En juist op het vlak waar Urby tekort schiet, is Maxwell nog minder.
- Ajaciedjuh
Maurice schreef:Volgens de Spaanse sportkrant AS heeft Ajax zijn bod op Riera verhoogd tot 8 miljoen en is het zelfs bereid te gaan tot 13 miljoen.

Dit lijkt me meer een spel vanuit Spanje om de prijs nog wat verder op te drijven.
Ja ik ben ook alleen maar de boodschapperYeh, right, dat zal Ajax echt aangeven. Lekker onderhandelen: 8 miljoen bieden, maar ook zeggen dat je wel bereid bent tot 13 miljoen. Uiteraard word het bod van 8 miljoen aanvaard.
Dit lijkt me meer een spel vanuit Spanje om de prijs nog wat verder op te drijven

Pompiedom
- Ajaciedjuh
Don't shoot the messenger ....... ;-) Niet persoonlijk bedoeld, puur een reactie op het bericht.Maurice schreef:Ja ik ben ook alleen maar de boodschapperYeh, right, dat zal Ajax echt aangeven. Lekker onderhandelen: 8 miljoen bieden, maar ook zeggen dat je wel bereid bent tot 13 miljoen. Uiteraard word het bod van 8 miljoen aanvaard.
Dit lijkt me meer een spel vanuit Spanje om de prijs nog wat verder op te drijven
Top 4 hengelt naar Mounir El Hamdoui
woensdag 15 augustus, door Bakelsevv, Bakel, 09:49u, voetbalprimeur
Mounir El Hamdoui wordt nauwlettend gevolgd door de clubs uit de Nederlandse top 4. De spits van Willem II bevestigt in het Algemeen Dagblad de belangstelling.
"Er is inderdaad belangstelling", stelt de Marokkaanse aanvaller in het ochtendkrant. "Ik kan er verder niets over zeggen". Naar alle waarschijnlijkheid zal de interesse binnenkort concrete vormen aan gaan nemen.
El Hamdoui is inmiddels eindelijk weer fit na een zware knieblessure. Vorig seizoen liep de veelgeprezen spits in het bekerduel met Flevo Boys de zware kwetsuur op. In de weken ervoor toonde El Hamdoui aan een absolute meerwaarde te zijn voor de Tilburgers, die met de Marokkaan in de gelederen goed presteerden. Het contract van El Hamdoui loopt na komend seizoen af.
Pompiedom
Dat interesseert me eigenlijk weinig, zolang die spelers maar goed zijn. Ajax heeft zelf ook meer dan de hoofdprijs ontvangen voor Babel en Sneijder.Duke schreef:Dat is onvermijdelijk denk ik. Je zegt het zelf al.Jabu schreef:Gaat Ajax, omdat men toch een enorme zak met geld heeft ontvangen en het erg kortdag is, nu veel te veel betalen voor nieuwe spelers?
Het stinkt aan alle kanten!