Ik begrijp ook niet dat je wél naar dat domme toernooi gaat en niet naar deze cruciale wedstrijd.Voetske schreef:Ach gut, moet je een kaartje van ome VoetskeBertje schreef:Vorig jaar was ik er wel, maar dit jaar laten de financiën het niet toe.
Ajax - Slavia Praag 15-08-2007
Geld speelt geen rol, want oom Voetske trakteert armlastige AT'ers op kaartjes!
Het stinkt aan alle kanten!
Alleen Bertje, en die wil niet op het aanbod in gaan, jammer ... misschien bedenk ie zich nog ...joey schreef:Geld speelt geen rol, want oom Voetske trakteert armlastige AT'ers op kaartjes!
Ik begrijp ook niet dat je wél naar dat domme toernooi gaat en niet naar deze cruciale wedstrijd.Voetske schreef:Ach gut, moet je een kaartje van ome VoetskeBertje schreef:Vorig jaar was ik er wel, maar dit jaar laten de financiën het niet toe.
Blij met de punten ...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Vaag verhaal:
Waarom hebben ze Zuid2 en Noord 2 niet gelijk in de verkoop gedaan?Wat een triest gedoe weer met die kaartverkoop.
Wilde gisteren halen bleek dat je alleen kaarten kon kopen van 41 euro en 50 euro.
Dikke snikkel natuurlijk dat ik dat er voor ga betalen. En echt onmogelijk om voor andere vakken te halen. Ik dacht echt dat alles stijf was uitverkocht (wat ik al bizar vond) Dus had ik zoiets van: Dan kijk ik wel op tv.
Kijk ik vandaag op de site, staat er ineens dat Zuid 2 in de verkoop is gegaan
Dus vanmiddag kaartje laten halen voor 428. 21 euro is een stuk schappelijker dan die woekerprijs van 40 euro en duurder.
Vertonghen traint iig wel weer mee, zie http://www.ajaxinternettv.nl/index.php? ... t&catid=10Bertje schreef:Volgens mij is Vertonghen nog niet fit. Ik zou Gabri naar links halen en Maduro op rechts zetten.Jöhnk schreef:Geen Rennis aub.
Steek;
Colin, Wiel, Japie, Urby;
Gabri, Heitinga, Vertonghen;
Kennedy, Knabbel, Babbel
Gewoon een logische opstelling met iedereen op zijn eigen positie. Urby kan naar hartelust doorschuiven waarbij ervaren rot Stam de linkerzone afdekt.
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Tja, dan moet je maar op tijd zijn. Iedereen had evenveel kans om aan een goedkope kaart te komen. Dat is normaal niet zo.brigade zuid schreef:Ook belachelijk dat men je niet in staat stelt om voor elk vak een kaartje te kunnen kopen, nu kon je op bepaalde momenten alleen nog maar dure kaartjes kopen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik vind sowieso dat de kaartverkoop nou niet bepaald de schoonheidsprijs verdient de laatste tijd. Vind ook dat ze best 1 of 2 dagen hadden kunnen reserveren om mensen de gelegenheid te geven hun eigen plek op te halen.
Het niet in de verkoop gooien van alles tegelijk is gewoon een truc om een "gevuld" stadion te krijgen. Dan lijkt het alsof de mensen nog wat verspreid zitten. Een vol stadion lijkt me bij deze wedstrijd belangrijker dan de financiële voordelen ervan. Dat geld verdienen ze vanzelf wel als we de groepsfase eenmaal gehaald hebben.
Het niet in de verkoop gooien van alles tegelijk is gewoon een truc om een "gevuld" stadion te krijgen. Dan lijkt het alsof de mensen nog wat verspreid zitten. Een vol stadion lijkt me bij deze wedstrijd belangrijker dan de financiële voordelen ervan. Dat geld verdienen ze vanzelf wel als we de groepsfase eenmaal gehaald hebben.
Op naar de vierde ster!
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom gooi je niet gewoon wat meer vakken open, de reden is volgens mij gewoon dat je dan de kosten van 2 schoonmakers uitspaart ofzo, iets anders kan ik niet verzinnen.joey schreef:Tja, dan moet je maar op tijd zijn. Iedereen had evenveel kans om aan een goedkope kaart te komen. Dat is normaal niet zo.brigade zuid schreef:Ook belachelijk dat men je niet in staat stelt om voor elk vak een kaartje te kunnen kopen, nu kon je op bepaalde momenten alleen nog maar dure kaartjes kopen.
- Ajaciedjuh