Vervanger Sneijder

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma aug 13, 2007 6:16 pm

Het stuk is geschreven door een kleuter in ieder geval. Verder is het natuurlijk ook gewoon verzonnen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 6:19 pm

Jöhnk schreef:Gourcouff zou top zijn. Waar komt dit vandaan?

Simic ken ik niet. Maakt het bericht helaas wat ongeloofwaardiger, want Ajax zoekt bij mijn weten geen verdediger.
Gazetta dello Sport, hopelijk.

Op ANN post iemand dit:
Wat betreft de aankopen: Van Geel was in een interview met Toine van Peperstraten, en dat ik vanochtend op radio 1 hoorde, volstrekt duidelijk. Er komen minimaal twee spelers bij. Motta wordt dat niet. 'Die is kwa salaris onhaalbaar',zei Van Geel. De twee spelers die worden aagetrokken spelen in het buitenland. Van Geel zei het niet maar je kunt er de donder op zeggen dat een van hen Prieto is. Mendoza staat hier helemaal los van. Van Geel noemde hem een spectaculaire speler die transfervrij is. In de komende dagen wordt duidelijk of hij een contract krijgt. Dat zal dan eventueel de derde aanwinst worden.
Zou mooi zijn als Motta in ieder geval NIET komt. Pak van mijn hart.

@ Peter: kan het niet gewoon een slechte vertaling zijn?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 13, 2007 6:21 pm

Ja, dat hoop ik ook, maar waar komt het vandaan? Van AN?

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 6:22 pm

Ja van ANN uit de aankopen topic oid.

Keep your fingers crossed allemaal! Alhoewel ik ook dit onwaarschijnlijk acht... Heeft Galliani niet onlangs nog aangegeven Gourcuff een grote toekomst toe te schrijven en hem niet in zijn ontwikkeling te willen belemmeren?

Ach, zolang het maar iemand is uit de categorie Gourcuff, Aissati, Defour, Seedorf (you never know) en niet uit de categorie Boussoufa, Medunjanin etc.

peter

Bericht door peter » ma aug 13, 2007 6:25 pm

Gourcouff heeft een verbeterde aanbieding op zak van Milan.

Slechte vertaling? Neuh, gewoon een hele grote duim. Op de site staat immers niets over Gourcouff en het zou wel erg knap zijn als ze een dergelijk bericht nog in de krant van vandaag weten te zetten.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 6:27 pm

Jammer. Maar toch...liever zulke geruchten dan die van Motta en Medunjanin.

peter

Bericht door peter » ma aug 13, 2007 6:27 pm

Och, die kan hij er ook zo bij zuigen, hoor. :aai.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 6:38 pm

Gourcuff, laat me niet lachen! Milan heeft goud in handen met die jongen, dat weet men heel goed.
Het stinkt aan alle kanten!

Leon

Bericht door Leon » ma aug 13, 2007 6:52 pm

Je hebt bij Lyon toch die jonge jongen, Ben Arfa? Ik dacht dat hij twee jaar geleden wel eens werd genoemd. Ik heb die jongen 1x zien voetballen, vond het wel aardig, maar te weinig om een goed oordeel te geven. Iemand hem recentelijk nog zien voetballen?
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma aug 13, 2007 7:18 pm

maar goed er zijn nog 24 uur te gaan en dan moet voor de uitwedstrijd v.CL de wijzigingen zijn doorgegeven. Het is zelfs hier erg stil met betrouwbare namen. Dus Ajax is erg goed bezig achter de schermen of ze nemen alles en iedereen in de maling en lukt het ze gewoon simpel weg niet.
Weer op zoek naar een Interim coach..

brabantse jood

Bericht door brabantse jood » ma aug 13, 2007 7:33 pm

op as stond ergens vandaag een onzin bericht over rosina van torino. vind ik geen slechte keus moet 8 milj kosten stond er
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

999

Bericht door 999 » ma aug 13, 2007 7:56 pm

PSV wil Afellay en Aissati niet kwijt

EINDHOVEN – PSV houdt de deur stevig dicht als het gaat om een eventuele verkoop van Ibrahim Afellay en/of Ismail Aissati. Beide spelers waren in beeld om bij Ajax de opvolgers te worden van Wesley Sneijder.
Algemeen directeur Jan Reker stelt dat Ajax zich niet hoeft te melden voor de twee. „We werken absoluut niet mee aan de verkoop van deze spelers” , zei Reker maandag. Ajax had tot die dag geen officieel contact gelegd met de Eindhovense club.
ED.

Belangrijk doen ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma aug 13, 2007 8:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 13, 2007 7:58 pm

joey schreef:Gourcuff, laat me niet lachen! Milan heeft goud in handen met die jongen, dat weet men heel goed.
Als die jongen echt zo goed is (ik ken hem niet) lijkt het me ook sterk als ze hem verkopen. Maar aan de andere kant hebben ze destijds ook Vieira laten lopen.
Nil volentibus arduum

jabu

Bericht door jabu » ma aug 13, 2007 8:01 pm

Voetske schreef:

EINDHOVEN – PSV houdt de deur stevig dicht als het gaat om een eventuele verkoop van Ibrahim Afellay en/of Ismail Aissati. Beide spelers waren in beeld om bij Ajax de opvolgers te worden van Wesley Sneijder.
Algemeen directeur Jan Reker stelt dat Ajax zich niet hoeft te melden voor de twee. „We werken absoluut niet mee aan de verkoop van deze spelers” , zei Reker maandag. Ajax had tot die dag geen officieel contact gelegd met de Eindhovense club.
ED.

Belangrijk doen ...
Inderdaad. Waarom daarop reageren als Ajax helemaal niet aangeeft interesse te hebben?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 13, 2007 8:07 pm

Hij wil scoren bij de achterban :excited.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 13, 2007 8:08 pm

Omdat Jantje nu eenmaal met een media offensiefje bezig is. Even zichzelf populair maken bij de achterban. Ruzie maken met de NOS en nu nog even Ajax waarschuwen. Dat vinden ze in Brabant wel leuk.
Nil volentibus arduum

brabantse jood

Bericht door brabantse jood » ma aug 13, 2007 8:18 pm

ik vind het idd leuk om te zien jan zich belachelijk maakt
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma aug 13, 2007 8:47 pm

Als het maar geen speler wordt uit de categorie Engelaar of Medunajin want dan ben ik in staat om zelfmoord te plegen.

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 13, 2007 8:52 pm

Ik mis de opmerking dat ook v.d. Leegte, Culina, Kromkamp en Zonneveld niet beschikbaar zijn.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 13, 2007 8:53 pm

Spijker schreef:Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.
Wat ik zo grappig vind, is dat MVG steeds weer zegt dat hij daarom twee vervangers wil halen. Alsof hij die tegelijk samen mag opstellen om zo het gemis van Sneijder op te vangen. Maar zo werkt het niet Martin. Je mag niet ineens een extra speler opstellen...!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Aristides

Bericht door Aristides » ma aug 13, 2007 8:54 pm

LouisXIV & co schreef:
Spijker schreef:Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.
Wat ik zo grappig vind, is dat MVG steeds weer zegt dat hij daarom twee vervangers wil halen. Alsof hij die tegelijk samen mag opstellen om zo het gemis van Sneijder op te vangen. Maar zo werkt het niet Martin. Je mag niet ineens een extra speler opstellen...!
:ajaxsmiley.gif: jammer.

... of denkt hij aan twee middenvelders in een 4-4-2 opstelling?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 13, 2007 8:56 pm

Pienaar! :hupajax.gif:

Al zal Huntelaar dan wel álle doelpunten moeten maken...

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 13, 2007 9:04 pm

mattie schreef:maar goed er zijn nog 24 uur te gaan en dan moet voor de uitwedstrijd v.CL de wijzigingen zijn doorgegeven. Het is zelfs hier erg stil met betrouwbare namen. Dus Ajax is erg goed bezig achter de schermen of ze nemen alles en iedereen in de maling en lukt het ze gewoon simpel weg niet.
Ajax gaat echt niks forceren voor deze wedstrijd hoor. Daarvoor heeft HTC de opstelling allang bepaald. Zou ook vrij onnozel zijn om vanwege deze ene pot overhaaste beslissingen te nemen.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 13, 2007 9:08 pm

Jabu schreef:
Voetske schreef:

ED.

Belangrijk doen ...
Beste Jan, jij hoeft je ook niet te melden voor Klaas-Jan, Urby of Stam. Dat je het effe weet. En ga dan nu maar weer lekker penalty's opschrijven in je schoolschrift. Doeiiiii!

gertjuh410

Bericht door gertjuh410 » ma aug 13, 2007 9:19 pm

Joao Moutinho..

Verreweg de beste speler van Sporting.
Zou fantastisch zijn als deze speler naar ajax zou komen.
Als er 1 speler is die Sneijder op zou kunnen volgen is hij het wel.
Groter talent dan Nani e.d. .. Maar wil hij naar ajax?

1000000x liever Moutinho dan Motta in ieder geval, ook al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik Motta weinig heb zien spelen dus ik ga nu wel af op wat ik over Motta lees.

Zou fantastisch zijn als van Geel Joao Moutinho naar Ajax weet te halen!!

Plaats reactie