Luis Suárez
Moderator: mods
- LouisXIV & co
Dat denk ik ook. Overigens viel het me van de week al op dat Huntelaar in dat filmpje op vi.nl (waarin hij praat over de eventuele transfer van Sneijder) niet bepaald de indruk wekte dat hij erg rouwig zou zijn om een vertrek van Sneijder. Ik denk dat Huntelaar ook precies weet wat goed voor hem is.joey schreef:KJH wordt sowieso de winnaar van deze transferperiode. Nu nog een middenvelder die hem vrijspeelt in plaats van zelf op het doel te schieten en Klaas scoort erop los.De Dominee schreef:Zal Huntelaar ook wel gedacht hebben
- Giacomo Puccini
Nou, de mensen die dachten dat we met Suarez goals hadden binnen gehaald zijn met hun neus op de feiten gedrukt. Suarez in scoringspositie is een ramp, nog minder dan Babel.
Suarez is een enthausiast kereltje maar in zijn spel zitten erg veel slordigheden en zijn aard is te egoïstisch voor samenspel met Huntelaar. Mijn beeld van hem bij FC Groningen wordt helaas bevestigd.
De vraag is of er rek in zit. Ik hoop heel veel want dat zal nodig zijn om bij Ajax te slagen.
Suarez is een enthausiast kereltje maar in zijn spel zitten erg veel slordigheden en zijn aard is te egoïstisch voor samenspel met Huntelaar. Mijn beeld van hem bij FC Groningen wordt helaas bevestigd.
De vraag is of er rek in zit. Ik hoop heel veel want dat zal nodig zijn om bij Ajax te slagen.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op wo aug 15, 2007 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
Ik gun Suarez nog wel even de tijd om in zijn rol bij Ajax te groeien. Natuurlijk had hij minimaal één keer moeten scoren. Maar hij is er net en heeft nog even wat tijd nodig. Hij kwam in ieder geval in de gelegenheid om die kansen te missen. Dat kunnen de meeste andere spelers niet zeggen.
Ik zou hem wel willen vragen om dat duikelen voortaan te laten. Dat gedrag wil ik niet in een Ajax shirt zien.
Ik zou hem wel willen vragen om dat duikelen voortaan te laten. Dat gedrag wil ik niet in een Ajax shirt zien.
Nil volentibus arduum
Lijkt mij "teleurstelling".Giacomo Puccini schreef:Nou, de mensen die dachten dat we met Suarez goals hadden binnen gehaald zijn met hun neus op de feiten gedrukt. Suarez in scoringspositie is een ramp, nog minder dan Babel.
Slechter dan Babel? Ik dacht dat de meetse posters (niet persoonlijk bedoeld) juist blij waren met het vertrek van de rendementsloze Babel. Geef hem een kans en veroordeel hem niet na drie trainingen.
Te egoïstisch voor samenspel met KJH? Wie kon/kan dat wel?????? WS niet, De Mul niet, Babel niet enz. enz.
Hij miste een kans? Hij was niet de enige.
Ik veroordeel de eerste maanden nooit het spel van een nieuwe Ajacied!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dit slaat gewoonweg alles. Die jongen heeft twee trainingen op zijn naam staan.Giacomo Puccini schreef:Nou, de mensen die dachten dat we met Suarez goals hadden binnen gehaald zijn met hun neus op de feiten gedrukt. Suarez in scoringspositie is een ramp, nog minder dan Babel.
Leuk om te lezen, maar op AT zijn er velen (een groep waartoe ik niet behoor) die schrijven dat het KJH aan de juiste buitenspelers ontbrak!Jabu schreef:De Mul voelde/voerde KJH prima aan.Demosthenes schreef:Te egoïstisch voor samenspel met KJH? Wie kon/kan dat wel?????? WS niet, De Mul niet, Babel niet enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16