Vervanger Sneijder
Kallstrom maar weer eens opperen? Schijnt het goed te doen in Frankrijk. Seedorf wordt weer genoemd, ondanks alles. Lucas oppert Guzman, Aissati is voorbij gekomen. Defour, Motta (gisteren door Borst genoemd en door MvG helaas niet ontkend) Riquelme (mag voor 10 miljoen vertrekken bij Villareal maar zal een godsvermogen aan salaris kosten).
Dembele en Martens kan natuurlijk ook, maar zijn wel héél erg onwaarschijnlijk. Of het wordt een 'verrassing'. Ik hoop zelf echter op minimaal 1 'naam'. Supertalent of gearriveerde spelers.
Dembele en Martens kan natuurlijk ook, maar zijn wel héél erg onwaarschijnlijk. Of het wordt een 'verrassing'. Ik hoop zelf echter op minimaal 1 'naam'. Supertalent of gearriveerde spelers.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Misschien moeten Stam en Davids het hem vertellen....Tscheu La Ling schreef:Had je Erwin Koeman gisteren over De Guzman gehoord? Hij zei dat die niet de goede mentaliteit had. Koeman had hem gesuggereerd dat hij met zijn vaardigheden een paar keer per week op vrije trappen zou moeten oefenen. Hoefde maar een paar keer per week 10 minuutjes te oefenen en dan zou hij er per seizoen 10 vrije trappen inknallen.
Maar De Guzman deed het niet.
De Guzman liet zich niet op zijn kop zitten door die oude intrigant Van Hooijdonk. Zou best een goed teken kunnen zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De Guzman zou wel een hele interessante optie zijn, aangezien hij wel een jongen is die ook voor wat goals gaat zorgen. Je moet een scorende 10 halen, want anders moet je je speelstijl om gaan gooien.
Kallstrom speelt reeds bij Lyon en is dus totaal onhaalbaar.
Kallstrom speelt reeds bij Lyon en is dus totaal onhaalbaar.
Laatst gewijzigd door peter op ma aug 13, 2007 9:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De B-garnituur van de eerste selectie was te duur voor Ajax, niet jeugdspeler die Madrid bood tijdens de onderhandeling. Mwoah als Gabri van Barca naar Ajax wil dan is de stap voor Motta ook een stuk kleiner, dan wil levert hij wel wat in. WIe heeft trouwens Motta de laatste tijd zien spelen? Heb een redelijk beeld van hem maar niet ech up-to-date.LucaS schreef:Het lijkt me dat als jeugdspelers van madrid al te duur zijn qua salaris, dat dat ook voor Motta zal gelden
Chris a.k.a Giiser
De Guzman was, samen met Defour, de naam die als eerste bij me opkwam. Ik schat ook in dat hij niet veel aan voetballen zal toekomen bij Feyenoord komend seizoen, de vraag is alleen of Feyenoord hem aan Ajax zal willen verkopen. Defour lijkt me beter haalbaar, al zal daar ook een behoorlijk bedrag voor op tafel moeten komen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ongeveer 6 miljoen naar het schijnt. Overigens lees ik net op ANN dat MvG gisterenavond gezegd zou hebben dat een transfer niet zomaar rond kon komen vanwege het verkrijgen van een werkvergunning etc. Duidt op een buitenlandse aankoop, of had hij het over die Mendoza?
Verder roepen ze ook dat de Mexicaanse transfermarkt gesloten is, wat in zou houden dat sowieso Delgado niet eens kán komen.
Verder roepen ze ook dat de Mexicaanse transfermarkt gesloten is, wat in zou houden dat sowieso Delgado niet eens kán komen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik heb Van Geel gisteravond gehoord bij Studio Voetbal, maar daar heeft hij niet over een werkvergunning gehad volgens mij. En dat de Mexicaanse transfermarkt dicht zou zijn, lijkt me onzin. Het gaat erom of de Nederlandse transfermarkt open is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het kan aan mij liggen maar zo heb ik het niet gehoord. Over Mendoza is bij Studio Voetbal niet gesproken.De Dominee schreef: MvG gisterenavond gezegd zou hebben dat een transfer niet zomaar rond kon komen vanwege het verkrijgen van een werkvergunning etc. Duidt op een buitenlandse aankoop, of had hij het over die Mendoza?
Van Geel houd natuurlijk een slag om de arm en kan het natuurlijk niet verkopen als hij voor woensdag iets beloofd en niet waar kan maken door bv werkvergunning of arbitrage

Die denken ook Sneijder niet , dus nu nog een oude ajacied.Valencia wil Van der Vaart
door onze Telesportredactie
VALENCIA - Valencia heeft het oog laten vallen op Rafael van der Vaart. De Spaanse club heeft een bod op de middenvelder van HSV in voorbereiding van 14 miljoen euro. Een delegatie van Valencia bekeek Van der Vaart afgelopen zaterdag bij de seizoensouverture van HSV.
Eerder aasde de Spaanse club op Wesley Sneijder, maar de financiële polsstok van Valencia bleek niet lang genoeg. Van der Vaart heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit graag naar Spanje te willen verkassen. Zijn moeder is van Spaanse komaf.
Gelijk hebben ze alleen zou ik hem in amsterdam willen zien
[/code]