JC Schaal 2007/2008
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik waarschijnlijk, want 'k sta op 127 vanavond.LouisXIV & co schreef: Ben benieuwd wie er op mijn stoel zit. Ik ben er in elk geval niet bij. Ik spaar mijn krachten voor woensdag.

Ondanks het gezeik met Sneijder etc, heb ik er toch wel weer zin in.
Eindelijk weer eens naar het stadion, voor mij gaat het seizoen vandaag beginnen. En we gaan er voor!

- martijn401
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
-
- AT Toto winner 15/16
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Ajaciedjuh
Ik weet niet wat Afellay gedaan heeft (ik heb maar een heel klein deel gezien, dacht dat de wedstrijd morgen was...
) , maar wat mij betreft mag die Heitinga wel eens goed aangepakt worden.
Loopt elke wedstrijd behoorlijk te schoffelen, en pakt nauwelijks kaarten. Hij zal wel een lief koppie hebben ofzo, anders kan ik niet verklaren dat hij steeds wegkomt met de overtredingen die hij maakt.

Loopt elke wedstrijd behoorlijk te schoffelen, en pakt nauwelijks kaarten. Hij zal wel een lief koppie hebben ofzo, anders kan ik niet verklaren dat hij steeds wegkomt met de overtredingen die hij maakt.
- Ajaciedjuh
Yep, Heitinga reageerde wat overspannen, maar deed verder niks. Affelay pakte Heitinga met de keel en als je goed kijkt slaat Aissatie zelfs (maar mist). Beide schorsen!Beloki schreef:Rommedahl en VD Wiel speelde goed. Voor de rest zeer tam duel. Maar wat is die Affelay een idioot zeg. Die mogen ze wel ff schorsen.

Rommedahl had een paar leuke acties; vooral dat terugleggen op Huntelaar vond ik een hele mooie actie.
Verder vond ik in de nabeschouwing dat het heel negatief werd gepraat over Ajax. Dat is aan de ene kant mooi, want dan moeten ze er later in het seizoen op terug komen

Aan vd Wiel gaan we nog veel plezier beleven.
Ajax was stukken beter, PSV viel ontzettend tegen. Zo zie je maar dat zo'n toernooitje in Rusland niets zegt.
Die Reis mag eerst een jaartje warmdraaien in het tweede van PSV. Die heeft op dit niveau niets te zoeken. En achterin stond PSV zonder Alex lekker te schutteren. Bij het doelpunt bijvoorbeeld.
Ajax miste creativiteit, maar dat is niet zo raar zonder Sneijder en (nog) Suárez. Ik had wel verwacht dat Urby bij gebrek aan de grote jongens meer initiatief zou nemen. Kennedy beviel me wel. Zuinig spelend en met een goede pass in de benen.
Die Reis mag eerst een jaartje warmdraaien in het tweede van PSV. Die heeft op dit niveau niets te zoeken. En achterin stond PSV zonder Alex lekker te schutteren. Bij het doelpunt bijvoorbeeld.
Ajax miste creativiteit, maar dat is niet zo raar zonder Sneijder en (nog) Suárez. Ik had wel verwacht dat Urby bij gebrek aan de grote jongens meer initiatief zou nemen. Kennedy beviel me wel. Zuinig spelend en met een goede pass in de benen.
Laatst gewijzigd door joey op za aug 11, 2007 9:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij pakte Heitinga vol bij zijn keel en zijn mocromaatje probeerde Heitinga te slaan, die helaas miste, anders was hij er met rood afgegaan, nu bleef het bij geel.Frank schreef:Ik weet niet wat Afellay gedaan heeft (ik heb maar een heel klein deel gezien, dacht dat de wedstrijd morgen was...) , maar wat mij betreft mag die Heitinga wel eens goed aangepakt worden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.joey schreef:Ajax was stukken beter, PSV viel ontzettend tegen. Zo zie je maar dat zo'n toernooitje in Rusland niets zegt.
Ik dacht dat HtC de wedstrijd zodanig onbelangrijk vond dat hij Huntelaar en Stam niet mee zou laten doen...

Gold voor Ajax ook. Geen Sneijder. Geen Suárez. Geen Davids. In de tweede helft geen Stam.Frank schreef:Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.
Stam werd in de rust gewisseld. Ook Kennedy ging er uit voorzorg af.Ik dacht dat HtC de wedstrijd zodanig onbelangrijk vond dat hij Huntelaar en Stam niet mee zou laten doen...
PSV verloor bijna alle duels op het middenveld. Cocu werd node gemist. Zijn vertrek is niet opgelost. Met dit middenveld is PSV kansloos in grote duels.
Het stinkt aan alle kanten!
En dat geschutter achterin heeft niks met Perez en Valfan te maken, hoor.Frank schreef:Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.joey schreef:Ajax was stukken beter, PSV viel ontzettend tegen. Zo zie je maar dat zo'n toernooitje in Rusland niets zegt.
Ik dacht dat HtC de wedstrijd zodanig onbelangrijk vond dat hij Huntelaar en Stam niet mee zou laten doen...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Oh zeker, dat scheelt offensief een slok op een borrel. Toch moet PSV oppassen met een middenveld met Affelay en Aisatti. In balbezit kan het nog wel, zonder bal is het zo allemaal veel te licht in de middenlinie. Vergelijkbaar met het Vaart-Sneijder-verhaal bij Ajax indertijd. Alleen al het gemak waarmee de Ajax-verdedigers de spitsen voorin konden vinden met lange dieptepasses over de grond. Dan sta je als ploeg in de zone niet goed. Voor de rest een leuke opsteker voor Ajax, meer niet. Individueel hier en daar een lichtpuntje, maar het veldspel blijf ik bedenkelijk vinden.Frank schreef:
Kijk eens wie er niet bij waren... Is misschien een verklaring.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat een wedstrijd zeg, respect voor iedereen die zich er doorheen heeft geworsteld. Ik neem een biertje op mezelf dat het me is gelukt, en eentje op wéér een prijs!! JAAAAA!!! DE JOHAN CRUIJFF SCHAAL IS VAN ONS!!!!
Trouwens, die Donald, zal wel talentvol zijn maar ik vond 'm vandaag niet echt heel puik spelen. Rommedahl viel me dan weer erg mee.
En uiteindelijk was het bij vlagen nog wel gezellig in het stadion, ben blij dat het weer begonnen is. Op naar Slavia!
Trouwens, die Donald, zal wel talentvol zijn maar ik vond 'm vandaag niet echt heel puik spelen. Rommedahl viel me dan weer erg mee.
En uiteindelijk was het bij vlagen nog wel gezellig in het stadion, ben blij dat het weer begonnen is. Op naar Slavia!