Harm schreef:Vind je dat Cocu een waterdrager was voordat hij bij PSV kwam?LucaS schreef:Van Bronckhorst was altijd een waterdrager. Ik vraag me af of hij (zoals de VI al wat voorbarig jubelt) een omschakeling kan maken zoals Cocu dat op latere leeftijd deed en opeens leider kan worden
LucaS schreef:Hij was bij Barcelona en zijn eerste periode bij PSV zeker geen leidertype zoals hij dat de laatste jaren wel was.
Bertje schreef:Ronaldinho is ook één van de elf. Cocu was in ieder geval geen waterdrager. Gewoon een verre van anonieme speler.
LucaS schreef:Dan verschillen jij en ik van mening over de status van Cocu en Ronaldhino bij Barcelona
Thomas schreef:Cocu was verbaal minder aanwezig in Barcelona en in die zin minder aanvoerder, maar dat is iets heel anders dan een waterdrager zijn, natuurlijk. Barcelona had al een aanvoerder in de vorm van Pepe Guardiola, maar Cocu was in Barcelona altijd een van de eerste namen op het wedstrijdformulier. En dat is verdacht weinig waterdragers gegeven.
LucaS schreef:Jan Wouters
LucaS schreef:Gabri
Davids
Thomas schreef:Punt is dat Cocu geen waterdrager was bij Barcelona. Een speler die niet de sterstatus van een nummer 10 of spits heeft is niet automatisch een waterdrager, hoor.
LucaS schreef:Hij was daar geen leider. Niet in woord en niet speltechnisch in rol in het elftal. Mierenneukers!