Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

martijn401

Bericht door martijn401 » vr aug 10, 2007 2:11 pm

Ik had al geen goed gevoel over aankomend seizoen , maar zonder Sneijder word het helemaal niks.
Slagvaardig is de technische staf deze zomer absoluut niet. Ongelooflijk zonde.
Kijk niet eens uit naar nieuwe aankopen, allemaal veel te laat. Waar zijn ze mee bezig.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 10, 2007 2:14 pm

Niet te pessimistisch worden, guys. Ajax koopt gewoon Defour en die Riera. Dan kun je eindeloos combineren tussen 4-3-3 en 4-4-2.

Verder is die Riquelme volgens mij lang niet zo onhaalbaar, maar de vraag is of je een dergelijke speler moet willen hebben.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr aug 10, 2007 2:15 pm

Over het aantrekken van nieuwe spelers gesproken: wij hebben die Van der Zee toch aangesteld? Doet-ie eigenlijk wat? De enige Zuid-Amerikaan die we hebben gekocht komt nota bene via Groningen...
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr aug 10, 2007 2:20 pm

MVG = WANBELEID

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr aug 10, 2007 2:21 pm

Sneijder absoluut niet laten gaan! Hij heeft ons ook beloofd om te blijven! Over een jaar vangen we nog altijd 30 miljoen voor hem!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr aug 10, 2007 2:25 pm

Sneijder is zo ongelofelijk belangrijk voor Ajax, vorig seizoen met afstand de beste speler. Een Babel of de Mul is wel te vervangen, Sneijder is écht onvervangbaar.

Kun je wel mooi 40 miljoen op je bankrekening hebben, maar wat schiet je er mee op? Ik wil kampioen worden! Nu moeten we een week voor de competitie weer ons hele elftal omgooien, voor veel geld een speler kopen die (Ajax kennende) het niet waar gaat maken. Welke speler zien wij volgend seizoen 18 doelpunten scoren, openingen zoeken, alle spelers op maat bedienen, assists geven? DIE ER METEEN STAAT!

Ik kan het verdere verloop van het seizoen nu wel voorspellen anders, hoeven we niet meer naar het stadion: CL wordt wel gehaald, gewoon omdat we gemazzeld hebben met de loting, maar in de CL slaan we een modderfiguur. Weer vechten om de derde plek met een clubje als Maccabi Tel Aviv. In de competitie kunnen we misschien nog aardig meedoen, maar kampioen worden we zeker niet. Met wat geluk mogen we weer traditioneel blij gaan lopen doen met het winnen van één of andere klote knvb-beker.

Sneijder moet blijven! Flikker op met je poen kutreal!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » vr aug 10, 2007 2:29 pm

De nieuwe AjaxLife:

Winnen met Wesley
De kleine gigant gaat een cruciale rol spelen in Ajax' strijd om de Champions League, de schaal en de beker.

:smallgrin.gif:

:sad.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr aug 10, 2007 2:31 pm

Zlatan Son of God schreef:MVG = WANBELEID
Wat een totale onzin. We zijn uitgezeurd over de trainers en de voorzitters, dus richten we onze pijlen nu maar op de TD.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » vr aug 10, 2007 2:33 pm

MVG = WANBELEID
:confused.gif:

de meeste clubs in europa kunnen een bod van 30 miljoen niet afslaan, laat staan Ajax....

Wanbeleid? denk dat MVG een prima TD is. Geloof me maar als ik zeg dat hij er net zoveel van baalt als ons, maar het is bijna onmogelijk om zo'n bod af te slaan.
Pompiedom

999

Bericht door 999 » vr aug 10, 2007 2:35 pm

Effe afwachten wat er gaat gebeuren.Sneijder is belangrijk voor AJAX, maar het zou van de zotte zijn als AJAX afhankelijk is van Sneijder.Voor het zelfde geld verstapt ie zich en is ook maanden uit de roulatie.Jammer is natuurlijk wel, mocht het doorgaan, dat men middelmaat heeft aangekocht.Jammer is ook dat het kort dag is, al zou het me vies tegenvallen als de TD met dit scenario geen rekening heeft gehouden.
Blij met de punten ...

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » vr aug 10, 2007 2:38 pm

Jammer is ook dat het kort dag is, al zou het me vies tegenvallen als de TD met dit scenario geen rekening heeft gehouden.
Martin van Geel kennende heeft hij er echt wel rekening mee gehouden. Martin laat Sneijder niet vertrekken voordat hij er zeker van is dat er een goeie vervanger voor komt...
Pompiedom

Alexander

Bericht door Alexander » vr aug 10, 2007 2:38 pm

Sneijder is definitief vertrokken bij Ajax, zo krijg ik zojuist ter ore. Het verschil was aan het begin van de middag nog slechts een miljoen euro en dat verschil is nu gedeeld.

Transfer was gisteren trouwens al zo goed als rond, vandaar dat Ajax Suarez direct heeft aangetrokken. Ze waren bang dat Groningen dan anders aan de oude prijs vast ging houden.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr aug 10, 2007 2:38 pm

Maurice schreef:
Jammer is ook dat het kort dag is, al zou het me vies tegenvallen als de TD met dit scenario geen rekening heeft gehouden.
Martin van Geel kennende heeft hij er echt wel rekening mee gehouden. Martin laat Sneijder niet vertrekken voordat hij er zeker van is dat er een goeie vervanger voor komt...
Wishfull thinking....

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 10, 2007 2:40 pm

Zlatan Son of God schreef:MVG = WANBELEID
ZLATAN = VERRADER :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr aug 10, 2007 2:40 pm

Alexander schreef:Sneijder is definitief vertrokken bij Ajax, zo krijg ik zojuist ter ore. Het verschil was aan het begin van de middag nog slechts een miljoen euro en dat verschil is nu gedeeld.

Transfer was gisteren trouwens al zo goed als rond, vandaar dat Ajax Suarez direct heeft aangetrokken. Ze waren bang dat Groningen dan anders aan de oude prijs vast ging houden.
Klinkt geloofwaardig.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » vr aug 10, 2007 2:40 pm

Wishfull thinking....
Nouja eigenlijk niet eens zo heel erg wishfull thinking. MvG heeft het laten zien bij Ajax en zn vorrige clubs. Het zou me iig erg tegenvallen als hij geen plan heeft.

Ps, Sneijder vertrokken, tenminste bijna zeker :aai.gif:
Amsterdam, 10 aug 2007
Een verrassende persconferentie in de Amsterdam ArenA. Trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel gingen vrijdag uitgebreid in op de interesse van Real Madrid voor Wesley Sneijder.

De persconferentie had eigenlijk in het teken moeten staan van de strijd om de Johan Cruijff Schaal en het komende treffen met Slavia Praag. De wedstrijd tegen PSV (zaterdag) kwam geen seconde aan bod. Naar het duel tegen de Tsjechen (woensdag) werd slechts mondjesmaat verwezen. Wesley Sneijder, Ajax en Real Madrid waren de drie meest gebezigde begrippen. De Amsterdamse club onderhandelt met de Madrilenen over de transfer van Sneijder.

Van Geel maakte de interesse en het bod van Real Madrid vrijdag officieel wereldkundig. ,,Er is op dit moment concreet 24 miljoen euro geboden’’, vertelde de technisch directeur. Het miljoenenbod van de Koninklijke voldoet niet aan de vraagprijs van Ajax. Van Geel: ,,Wij vragen 30 miljoen voor Wesley. (goedzo!) We gaan dus nog een stevig robbertje stoeien met Real Madrid. Dit bod zullen we niet nederig accepteren. Het is onze taak om het niveau van de selectie te handhaven.’’
De beide Ajacieden hebben een duidelijk doel voor ogen. Een mogelijk vertrek van de smaakmaker zal goed moeten worden opgevangen. Woensdag spelen de Amsterdammers hun eerste wedstrijd in het kwalificatietoernooi voor de Champions League. In de aanloop naar de belangrijke wedstrijd tegen Slavia Praag is de selectie gebaat bij rust. Duidelijkheid zorgt voor rust. Ten Cate en Van Geel gaven duidelijkheid over de huidige stand van zaken.

De Spaanse club toont zijn interesse niettemin op een wel heel ongelukkig moment. Ajax bereidt zich voor op een belangrijk duel. Kwalificatie voor de Champions League moet worden afgedwongen. Als Sneijder tegen Slavia Praag speelt, mag hij komend seizoen in Europees verband niet meer voor een andere club uitkomen. ,,Dit komt nooit gelegen’’, stelde Ten Cate. ,,Als Wesley vertrekt, is dat natuurlijk doodzonde. Een grote aderlating. Real zal haast moeten maken, want wij stellen Wesley woensdag gewoon op. Maar laten we niet dramatisch doen. Je kunt ook trots zijn op het feit dat zo’n bedrag wordt geboden op een van jouw spelers. Sneijder komt zelfs uit onze eigen jeugdopleiding. Real Madrid behoort tot de meest gerenommeerde clubs ter wereld. Als de een gaat, staat een andere speler weer op. Zo gaat dat ook in het voetbal. Laten we er vooral voor zorgen niet zwakker te worden.’’

Als Ajax en Real Madrid een akkoord bereiken, is een bekwame vervanger voor Sneijder niet direct voor handen. De aanvallende middenvelder bezit exceptionele kwaliteiten. De Ajax-scouts hebben in elk geval wel een schaduwelftal klaar staan met mogelijke vervangers.
,,Het is nu belangrijk om vertrouwen uit te stralen naar het team’’, betoogde Ten Cate. ,,Jaap Stam en Johnny Heitinga zijn ook heel belangrijk voor het team. We hebben een goede groep. Ajax is absoluut kanshebber voor de titel. Daar blijf ik vertrouwen in houden. Ik begrijp Wesley ook wel. Als zo’n trein voorbij komt, wil je daar opspringen
www.ajax.nl
Laatst gewijzigd door Maurice op vr aug 10, 2007 2:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pompiedom

999

Bericht door 999 » vr aug 10, 2007 2:40 pm

Alexander schreef:Sneijder is definitief vertrokken bij Ajax, zo krijg ik zojuist ter ore. Het verschil was aan het begin van de middag nog slechts een miljoen euro en dat verschil is nu gedeeld.

Steef II, zucht ...
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 10, 2007 2:41 pm

Ik denk dat met de verkoop van Sneijder wij komend jaar een absoluut kutseizoen krijgen...
joey schreef:Ben ik ook bang voor, Thijs. Voor de andere speler is dit een enorme domper.
(En voor ons ook.)
Maar als het idd drie keer niks wordt dit seizoen, hoe sta je daar dan tegenover.. zo van niks aan te doen want we hebben pech gehad dat Sneijder op het laatst nog weg ging, overmacht dit is een opbouwjaar. Of ben je toch pissig omdat AJAX gewoon ten alle tijden moet zorgen voor een sterk elftal wat meedoet om de titel. Ik het laatste, we zijn de laatste jaren al niet verwend en zo kun je elk jaar wel redenen verzinnen waarom het niet gaat.

Alexander

Bericht door Alexander » vr aug 10, 2007 2:46 pm

Ik baal hier gigantisch van. Weer een kutseizoen, weer een verloren jaar. Wat mij betreft verkopen ze Huntelaar en Heitinga dan ook maar meteen, zodat we nu helemaal weer opnieuw gaan beginnen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 10, 2007 2:47 pm

Godgloeiendepookinjereet. Geen Davids, geen Sneijder maar een zuidamerikaanse pisnicht die als specialiteit vallen heeft. Wat een kutseisoen wordt het weer. :1evil.gif:
YNWA

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr aug 10, 2007 2:48 pm

Ik ook absoluut het laatste, Ajax MOET kampioen worden dit jaar.

En dat Sneijder weg zou gaan hadden ze in februari al kunnen weten, dus bij een vertrek mag ik toch hópen dat ze direct weten wie ze aan moeten/kunnen trekken. Ben alleen bang dat we een kwalitatief veel mindere speler krijgen...

En ten Cate heeft natuurlijk z'n smoes klaar als het straks niet lekker loopt en we eind november alweer kansloos zijn voor het kampioenschap.

We hebben de hoogste begroting, altijd al, hoe is het dan mogelijk dat dat provincieclubje telkens kampioen wordt? We zijn het alweer drie jaar niet geworden en met dit beleid komt er zo een vierde jaar bij.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr aug 10, 2007 2:50 pm

Niks kutseizoen, gewoon op een slof en een ouwe voetbalschoen worden we kampioen!

Daar reken ik HtC en oo MvG gewoon op af.
Maakt me geen moer verder uit wie er weggaat of komt.
Belofte maakt schuld!!

999

Bericht door 999 » vr aug 10, 2007 2:51 pm

ASR_AFCA schreef:Niks kutseizoen, gewoon op een slof en een ouwe voetbalschoen worden we kampioen!

Belofte maakt schuld!!
:aai.gif:
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 10, 2007 2:54 pm

ASR_AFCA schreef:Niks kutseizoen, gewoon op een slof en een ouwe voetbalschoen worden we kampioen!

Belofte maakt schuld!!
Vind ik ook hoor, volgend jaar is KJH weg en God verhoede wie nog meer.. het seizoen daarop dan ook maar geen kampioen.. komop zo kunnen we aan de gang blijven.

martijn401

Bericht door martijn401 » vr aug 10, 2007 2:55 pm

We zullen zien hoe dit zich verder ontwikkeld.
Als wijst er op dat dit geen kampioensjaar wordt. In tegenstelling tot voorgaande jaren waarin we de gedoodverfde kampioen waren.
Misschien valt het nu eens mee..

Plaats reactie