Wesley Sneijder
Moderator: mods
Natuurlijk. Ik schat PSV een stuk minder sterk in dan vorig jaar. En AZ en Feyenoord zijn m.i. niet aan de titel toe.Harm schreef:Maar denken jullie dan allemaal dat jullie met Sneijder en de huidige selectie in ongewijzigde vorm wel een reële kans maken op het kampioensschap?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Mocht Sneijder vertrekken dan neem ik htC niks kwalijk als ie dat als excuus gaat gebruiken maar de TD met zijn scouts wisten al heel lang dat dit kon gaan gebeuren dus ik verwacht van hun - zeker met de financiele mogelijkheden die AJAX nu heeft - dat ze met goed spul op de proppen komen, zodat we een iig een AJAX hebben dat gewoon om de titel mee doet.
- SylvievdVaart
Dan hoop ik BZ dat ze nu wel snel met een alternatief komen en zeker geen B garniatuur.brigade zuid schreef:Mocht Sneijder vertrekken dan neem ik htC niks kwalijk als ie dat als excuus gaat gebruiken maar de TD met zijn scouts wisten al heel lang dat dit kon gaan gebeuren dus ik verwacht van hun - zeker met de financiele mogelijkheden die AJAX nu heeft - dat ze met goed spul op de proppen komen, zodat we een iig een AJAX hebben dat gewoon om de titel mee doet.
Als ik het zo her en der lees gaat hij weg. Voor minimaal 24 miljoen euro. Je kan dat de club toch niet kwalijk nemen, hoewel ik het wel erg jammer vindt. Als ze nu niets achter de hand blijken te hebben en er dus geen redelijke vervanger komt, dan geef ik Lucas e.a tav het beleid alsnog gelijk. Want niets is zeker in de voetbal tot de termijn verstrijkt. En daar moet je dus rekening mee houden.
-
- AT Toto winner 15/16
Real biedt 24 miljoen voor middenvelder Sneijder
Ajax houdt 'ernstig rekening' met vertrek
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax houdt serieus rekening met een vertrek van middenvelder Wesley Sneijder. Een transfer naar Real Madrid zal waarschijnlijk snel beklonken zijn, zo lijkt het.
„Wesley is nog niet vertrokken”, aldus technisch directeur Martin van Geel. „Maar ik kan niet ontkennen dat we nu ernstig rekening houden met een overgang naar Real Madrid. Sneijder heeft ons al laten weten dat hij graag de overstap maakt. We moeten kijken hoe dit afloopt.”
Ten Cate: Nieuwe Sneijder vind je niet zomaar
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Het vertrek van Wesley Sneijder bij Ajax zou een grote tegenvaller voor trainer Henk ten Cate betekenen. De technische staf van Ajax gaat bij een vertrek van Sneijder wel op zoek naar een vervanger. „Maar iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt”, aldus Ten Cate.
O gelukkig ze gaan wel op zoek naar een vervanger.. ik hoopte eerlijk gezegd dat ze daar al een tijdje mee bezig waren.
Je moet de rest van dat artikel uit De Telegraaf ook plaatsen, BZ. Daarin staat nog iets opvallends:
Kortom, die wil per se weg.Ten Cate: Nieuwe Sneijder vind je niet zomaar
Het vertrek van Wesley Sneijder bij Ajax zou een grote tegenvaller voor trainer Henk ten Cate betekenen. De technische staf van Ajax gaat bij een vertrek van Sneijder wel op zoek naar een vervanger. „Maar iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt”, aldus Ten Cate.
Woensdag speelt zijn ploeg in de laatste voorronde van de Champions League tegen Slavia Praag stuit. Sneijder heeft al aangegeven dat hij die wedstrijd niet wil spelen, omdat hij anders niet meer voor Real in actie kan komen.
De oefenmeester van Ajax nam deze zomer al afscheid van Ryan Babel, Tom de Mul en Kenneth Perez. De bekerwinnaar ontving ruim 24 miljoen euro voor het drietal.
Ajax investeerde tot dusver „slechts” voor 10 miljoen euro aan nieuwe spelers. Luis Suarez kostte het meeste geld. Hij kwam voor ruim 8 miljoen euro over van FC Groningen. Ten Cate wilde zijn ploeg graag nog met een middenvelder versterken. De leiding van Ajax vond dat echter niet nodig.
Ten Cate kan ook niet beschikken over de geblesseerde Edgar Davids, Leonardo, Jan Vertonghen, Nicolae Mitea, Robbert Schilder en Laurent Delorge.
Vervangers genoeg, maar moet Ajax daar het hele bedrag aan spenderen?Als ze nu niets achter de hand blijken te hebben en er dus geen redelijke vervanger komt,
Redelijke vervanger: ik kan je garanderen dat die vervanger niet "redelijk' zal zijn. Ieder nieuwe speler moet wennen aan het Ajaxsysteem.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- LouisXIV & co
Eens. Al hoort een beetje onderhandelen er wel bij. 27 mio is akkoord.LucaS schreef:Hou nou gvd die poot eens stijf! 80% van de vraagprijs is niet eens de moeite van het overwegen waard. Niet onderhandelen. 30 miljoen, take it or leave it, dat zou de reactie moeten zijn
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Je bent gek!Maurice schreef:Prieto? Verklaar me voor gek, maar met 39 miljoen denk ik dat een Riquelme of Boussoufa ook niet onmogelijk is.O gelukkig ze gaan wel op zoek naar een vervanger.. ik hoopte eerlijk gezegd dat ze daar al een tijdje mee bezig waren.
Riqueleme en Boussoufa in hetzelfde rijtje. Natuurlijk is de tweede mogelijk.
Dus niet eens, want Luuk wil niet onderhandelen.LouisXIV & co schreef:Eens. Al hoort een beetje onderhandelen er wel bij. 27 mio is akkoord.LucaS schreef:Hou nou gvd die poot eens stijf! 80% van de vraagprijs is niet eens de moeite van het overwegen waard. Niet onderhandelen. 30 miljoen, take it or leave it, dat zou de reactie moeten zijn
Dat geld boeit me niet. We worden weer gezlatand, verdomme.

BRON: TelegraafTelegraaf: 'Real Madrid komt vrijdag met hoger bod' ; Sneijder niet tegen Slavia?
De Telegraaf meldt dat Ajax nu serieus rekening houdt met een vertrek van Sneijder naar Real Madrid. "Sneijder heeft ons al laten weten dat hij graag de overstap maakt. We moeten kijken hoe dit afloopt", aldus Martin van Geel
Het eerste bod van 24 miljoen benadert het transferbedrag dat Ajax voor de middenvelder in gedachten had. Zoals bekend had Ajax een vraagprijs van 30 miljoen euro gesteld, en heeft Martin van Geel eerder vandaag aangegeven "nog een stevig robbertje met Real Madrid te gaan vechten." Er wordt later vandaag dan ook een verhoogd bod van de Spaanse landskampioen verwacht.
De Telegraaf meldt verder dat Wesley Sneijder zou hebben aangegeven dat hij aanstaande woensdag liever niet zou willen uitkomen in de wedstrijd tegen Slavia Praag in de voorronde van de Champions League, mochten de clubs tegen die tijd nog geen akkoord hebben bereikt. Deelname van Sneijder in de voorronde zou betekenen dat hij dit seizoen niet meer voor Real Madrid uit zou kunnen komen in de Champions League, wat een transfer onwaarschijnlijker zou maken.
De technische staf van Ajax gaat in het geval van een vertrek van Sneijder snel op zoek naar een vervanger. "Maar iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt", aldus Ten Cate.
Blij met de punten ...
Dan zal Heitinga nu misschien ook wel weg willen.joey schreef:Ben ik ook bang voor, Thijs. Voor de andere speler is dit een enorme domper.
(En voor ons ook.)
Heeft Boussoufa eigenlijk al met Anderlecht in de voorronde CL gespeeld? Of hoeven ze geen voorronde te spelen?
EDIT: ik zie dat ze tegelijk met Ajax moeten. Dan zouden ze nog op moeten schieten ook.