Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 10:41 am

LucaS schreef:Ik heb Nijland een faxje gestuurd waarin ik schreef dat Fonteijn graag met hem wilde praten, en ik heb Fonteijn een faxje gestuurd dat Nijland graag met hem wilde praten. :hypocrite.gif:
Als we op daadkrachtige actie van van Geel hadden moeten wachten, hadden we nu nog niets gehad!
Ben in de consternatie vergeten, maar ben je nu blij met de komst van Suarez of niet?

Maakt het uit wie er onderhandelt? MvG kan toch niet op twee plaatsen tegelijk zijn?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 10:44 am

Nee, ik vind het een prutvoetballer. Ik schreef al, Henny Meyer II
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 10:46 am

LucaS schreef:Nee, ik vind het een prutvoetballer. Ik schreef al, Henny Meyer II
Oké, Henny Meyer, was ik al weer een beetje vergeten, was dat geen aankoop van Cruyff? Was ongeveer even succesvol als Stapleton en Dick.

Leon

Bericht door Leon » vr aug 10, 2007 10:53 am

Spijker schreef:Edit:Lees net dit topic en wat een gezeik op een jongen die nog geen bal geraakt heeft in een Ajax shirt. Straks ook niet stiekem juichen als ie weer scoort he? :yelclap.gif:

Je mag toch je twijfels hebben bij een aankoop? Ik hoop dat die jongen er 35 inlegt en 20 assists afgeeft, dan ben ik de eerste die toegeeft dat ik er naast zat. Voor nu heb ik gewoon twijfels over deze aankoop, zeker voor dit bedrag...
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 10, 2007 10:59 am

Ach, als Rosenberg 12 doelpunten in 40 wedstrijden kan maken, moet Suarez er ook wel 15 in een seizoen kunnen maken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 11:00 am

Waarom? Misschien is Rosenberg wel gewoon een betere voetballer dan Suarez

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 11:04 am

LucaS schreef:Waarom? Misschien is Rosenberg wel gewoon een betere voetballer dan Suarez
Ik hoop het niet!

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 11:05 am

Hij schopt de een na de andere erin in de bundesliga

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 11:10 am

LucaS schreef:Hij schopt de een na de andere erin in de bundesliga
8! in 14 wedstrijden, waarvan hij er in vijf heeft gescoord, in negen niet!

Als invaller krijg je vaak de ruimte, zie het verhaal perez.

Thom

Bericht door Thom » vr aug 10, 2007 11:11 am

Dat zegt toch niet zo veel? Rosenberg is in ieder geval voor het spel van Ajax niet goed genoeg, dat heeft hij wel bewezen. Suarez wordt afwachten, maar ik vind hem iig veel beweeglijker dan Rosenberg.

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 11:12 am

In 14 gedeeltelijke wedstrijden dus. Misschien alles bij elkaar 8x 90 minuten?

Als dat echt zo is, voortaan alleen nog maar aanvallers wisselen. Levert 2 a 3 doelpunten per wedstrijd op! :1evil.gif: :wink.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 10, 2007 11:12 am

LucaS schreef:Waarom? Misschien is Rosenberg wel gewoon een betere voetballer dan Suarez
Rosenberg deed op een gegeven moment weinig meer dan wachten op de afvallende bal. Van Suárez verwacht ik meer inbreng.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 11:13 am

Vandaar ook al die assists van Rosenberg?

Aristides

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 11:14 am

LucaS schreef:In 14 gedeeltelijke wedstrijden dus. Misschien alles bij elkaar 8x 90 minuten?

Als dat echt zo is, voortaan alleen nog maar aanvallers wisselen. Levert 2 a 3 doelpunten per wedstrijd op! :1evil.gif: :wink.gif:
Nee, ligt aan de wedstrijd. Valt een ploeg niet aan, dan heeft het wisselen van aanvallers geen zin. Ik heb perez dit seizoen een aantal keren zien spelen, maar volgens mij alleen zien scoren als invaller (strafschoppen niet meegerekend)

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr aug 10, 2007 11:28 am

We hadden ook Babel kunnen verkopen voor 10 miljoen en Suarez voor 1 miljoen kunnen kopen. Dan was iedereen wel blij geweest waarschijnlijk. Stelletje jankerds.

Ja, het is veel geld, maar net als de huizenmarkt is de prijs voor voetballers het afgelopen jaar flink gestegen. Daar profiteer je van als verkopende club, maar als je wilt terugkopen, heb je er weer last van. Per saldo geen probleem dus. Het is pas echt een probleem als je niks te verkopen hebt.

Of Suarez het waard is, kan ik niet beoordelen. Ik kijk alleen naar Ajax.

Blijf alleen wel vinden dat we krap in onze verdedigers van niveau zitten. Volgens mij was dat de zwakste schakel vorig jaar, want doelpunten maken, konden we wel.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » vr aug 10, 2007 11:39 am

LucaS schreef:Tja, daar word ik niet voor betaald. Ik ken ook niet zo heel veel competities zo goed dat ik daarover een oordeel kan vellen.
:drecul.gif:

Eerst over alles en nog wat lopen te klagen en als je dan vraagt hoe het dan wel moet, je verschuilen achter het feit dat het je werk niet is. Hahaha! Wat een onzin. Als het dan toch je werk niet is, en je er (naar eigen zeggen) toch geen verstand van hebt, moet je misschien wat minder klagen en erop vertruwen dat de mensen die er wel voor betaald worden gewoon hun werk goed doen.

Wat betreft plan-B. Wat had Ajax dan moeten zeggen? Dat ze volledig voor Suarez gaan? Dan hadden we nu 11 miljoen voor hem betaald. FYI: onderhandelen is niet alle kaarten laten zien.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Thom

Bericht door Thom » vr aug 10, 2007 11:40 am

Hear hear!
:headbang.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 11:43 am

Ach, ik ben ervan overtuigd dat allen hier volop commentaar geven op zaken die buiten hun vakgebied liggen. Je kunt natuurlijk prima beoordelen of iemand naar jouw mening zijn werk goed doet. Als ik zeg dat Babel een prutser is, houdt dat niet in dat ik beter kan voetballen dan Babel. Net zo is het dus met onze scouting/technische verantwoordelijken; als ik beweer dat ze slechte aankopen doen, beweer ik niet dat ik het beter zou doen. Ik neem niet aan dat jij, als je kritiek hebt op een speler, daarmee beweert een betere voetballer te zijn?

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » vr aug 10, 2007 11:45 am

Hear hear!

:headbang.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

999

Bericht door 999 » vr aug 10, 2007 11:45 am

:biggrin.gif:
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 10, 2007 11:45 am

FYI, onderhandelen is ook niet een speler aanzetten tot een kansloze rechtszaak en vervolgens alsnog de onderhandelingen gaan voeren die je al anderhalve week eerder had kunnen afronden

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 10, 2007 11:51 am

LouisXIV & co schreef: Eerst over alles en nog wat lopen te klagen en als je dan vraagt hoe het dan wel moet, je verschuilen achter het feit dat het je werk niet is. Hahaha! Wat een onzin. Als het dan toch je werk niet is, en je er (naar eigen zeggen) toch geen verstand van hebt, moet je misschien wat minder klagen en erop vertruwen dat de mensen die er wel voor betaald worden gewoon hun werk goed doen.
Dan kun je net zo goed het forum sluiten. Had jij ook geen kritiek op de zaak Perez, het aankopen van Collin en de vermeende interesse in Ono?

Harm

Bericht door Harm » vr aug 10, 2007 11:53 am

LucaS schreef:Ach, ik ben ervan overtuigd dat allen hier volop commentaar geven op zaken die buiten hun vakgebied liggen. Je kunt natuurlijk prima beoordelen of iemand naar jouw mening zijn werk goed doet. Als ik zeg dat Babel een prutser is, houdt dat niet in dat ik beter kan voetballen dan Babel. Net zo is het dus met onze scouting/technische verantwoordelijken; als ik beweer dat ze slechte aankopen doen, beweer ik niet dat ik het beter zou doen. Ik neem niet aan dat jij, als je kritiek hebt op een speler, daarmee beweert een betere voetballer te zijn?
Maar jij bent toch wel beter dan Babel Luuk? Je scoort in ieder geval meer.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 10, 2007 11:55 am

LucaS schreef:Ach, ik ben ervan overtuigd dat allen hier volop commentaar geven op zaken die buiten hun vakgebied liggen. Je kunt natuurlijk prima beoordelen of iemand naar jouw mening zijn werk goed doet. Als ik zeg dat Babel een prutser is, houdt dat niet in dat ik beter kan voetballen dan Babel.
Mee eens. Als de chirurg een schaar in mijn buik laat zitten en ik ben daar boos over, wil dat nog niet zeggen dat ik de operatie beter had kunnen uitvoeren.
Dit is een voetbalforum. Iedereen mag hier Ajax of (nog liever) andere clubs naar hartelust bekritiseren.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 10, 2007 11:59 am

Maar natuurlijk. Hier wel weer graag verder over onze nieuwe aanwinst.

We hebben met Suarez in ieder geval weer wat extra mogelijkheden in de aanval. Persoonlijk zou ik een Mitea nog verkopen, want die zal verder niet veel in het spel meer voorkomen.

Plaats reactie