De T.Bod Real op Sneijder
AMSTERDAM - Hoewel Wesley Sneijder onlangs besloot bij Ajax te blijven, onderneemt Real Madrid toch een serieuze poging de middenvelder los te weken. Het bod van de Koninklijke is zes miljoen euro lager dan de dertig miljoen die Ajax vraagt. Door de afzegging van Michael Ballack richt Real Madrid nu het vizier op de Nederlandse international.
In een eerder stadium haakte Valencia af. Sneijder wilde daarna rust creëren door snel duidelijkheid over zijn toekomst te verschaffen, maar hield altijd een slag om de arm omdat Spanje zijn droomland is. Ook Ajax kon gisteren geen zekerheid bieden. ,,Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus Maarten Fontein.
Wesley Sneijder
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Zie de post van thaumaturgy.
Is niet gequoted en er staat geen bron vermelding bij .. is trouwens hier de laatste tijd schering en inslag .. niemand quote er bijna nog of het is met @xxxxxxxx
Laatst gewijzigd door 999 op vr aug 10, 2007 10:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- thaumaturgy
SportweekReal Madrid in Nederland; Sneijder en Ajax cancelen afspraken
Datum: 10-aug-2007 10:52
Door Simon Zwartkruis
Ajax heeft een bod van 24 miljoen euro van Real Madrid op Wesley Sneijder in beraad. De technisch directeur van Real, Pedrag Mijatovic, is in Nederland in een poging de deal zo snel mogelijk rond te maken. Zowel Ajax als Sneijder zelf willen niet reageren op de laatste ontwikkelingen rond de middenvelder. Interviewafspraken die vandaag voor Sneijder op het programma stonden, onder meer met Sportweek, zijn door de club gecanceld.
Nadat Real Madrid achter het net viste bij Kaka en Michael Ballack, is de Spaanse landskampioen naarstig op zoek naar een spelverdeler. Ook Rafael van der Vaart staat op de lijst van Real, maar Sneijder heeft de voorkeur. Vorige maand ketste een overgang naar Valencia nog af op een vraagprijs van 30 miljoen euro.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!
-
Eerlijk is eerlijk, dan heeft hij echt een excuus. Hij raakt zijn hele aanvalskracht kwijt.Duke schreef:Alles goed en wel, maar dan betalen ze ook de hoofdprijs, en niks geen termijnen of zo, in één keer.
Het betekent natuurlijk wel dat Ten Cate zijn excuus al heeft voor als hij geen kampioen wordt dit seizoen.
Als Madrid werkelijk 30 miljoen biedt, gáát Sneijder. Niets aan te doen.
Laatst gewijzigd door joey op vr aug 10, 2007 10:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Moeilijke tijden voor de "anti-MvG/HtCgroep" (laat niemand het zich persoonlijk aantrekken, ik heb geen namen op mijn netvlies staan)
Eerst brullen dat het schandalig is dat Ajax 30 miljoen vraagt, nu zelfs meer willen???
Sneijder was dit seizoen de uitblinker, zo goed als dit seizoen heeft hij sinds de jeugd niet meer gespeeld, daar heeft HtC zeker een rol in gespeeld.
Ik denk dat hij weg is (helaas!!!).
Fontein onderhandelt met Groningen, waar zit MvG??????????? Bezig met de opvolger van Sneijder?
Eerst brullen dat het schandalig is dat Ajax 30 miljoen vraagt, nu zelfs meer willen???
Sneijder was dit seizoen de uitblinker, zo goed als dit seizoen heeft hij sinds de jeugd niet meer gespeeld, daar heeft HtC zeker een rol in gespeeld.
Fontein onderhandelt met Groningen, waar zit MvG??????????? Bezig met de opvolger van Sneijder?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Spreiding? Sneijder, Babel, De Mul en Perez? dat is bijna 40% van je elftal. In de loop van het seizoen al Rosales, Charisteas en Rosenberg!Zo spreid je de exodus een beetje en bovendien denk ik dat Ajax er als geheel niet slechter van wordt.
Volgend jaar in ieder geval Stam en Davids.
Je noemt geen namen, maar dit kan alleen op mij slaan. Ik heb volgens mij niet gezegd dat 30 miljoen schandalig was. Ik zei dat Ajax in het geval van Perez een transfer niet mocht blokkeren.Demosthenes schreef:Moeilijke tijden voor de "anti-MvG/HtCgroep" (laat niemand het zich persoonlijk aantrekken, ik heb geen namen op mijn netvlies staan)
I think I lost my fucking headache
Volgens mij was het Davids die Sneijdder beter laat voetballen.De rol van HtC is daarin minimaal.AJAX kan zo'n bod niet weigeren en Sneijder wil zo'n salaris verbetering niet mislopen.Demosthenes schreef:Moeilijke tijden voor de "anti-MvG/HtCgroep" (laat niemand het zich persoonlijk aantrekken, ik heb geen namen op mijn netvlies staan)
Verder weet je dat zoiets kan en zal gebeuren, mocht ie daadwerkelijk vertrekken dan is het aan de TD en HtC om een goede vervanger te halen.Het excuus dat er geen geld is telt dan niet meer ...
Blij met de punten ...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ajax verkoopt toch elk jaar het halve elftal? Het jaar hiervoor verkasten er geloof ik zo'n 9 spelers. Je vergeet nu Grygera nog. Volgend jaar zullen Stam, Davids en Huntelaar zeker vertrekken. En als Sneijder er nog is zal hij volgend jaar ook vertrekken. Misschien Heitinga ook nog. Stam, Davids, KJH en Sneijder zijn belangrijkere spelers dan degenen die dit jaar zijn vertrokken. In die zin zou het niet erg zijn als alvast één van die spelers vertrekt en vervangen wordt. Helaas is de timing wel verschrikkelijk beroert. Maar PSV lukt het ook al enkele jaren achter elkaar om een aantal belangrijke spelers te vervangen. MvG zal al tijden weten dat Sneijder 'hot' is, dus de vervanger zal al klaarstaan.Demosthenes schreef:Spreiding? Sneijder, Babel, De Mul en Perez? dat is bijna 40% van je elftal. In de loop van het seizoen al Rosales, Charisteas en Rosenberg!Zo spreid je de exodus een beetje en bovendien denk ik dat Ajax er als geheel niet slechter van wordt.
Volgend jaar in ieder geval Stam en Davids.
Je geeft zelf gelukkig al aan dat het niet op jou slaat, want jij noemde die 30 miljoen toch niet!LucaS schreef:Je noemt geen namen, maar dit kan alleen op mij slaan. Ik heb volgens mij niet gezegd dat 30 miljoen schandalig was. Ik zei dat Ajax in het geval van Perez een transfer niet mocht blokkeren.Demosthenes schreef:Moeilijke tijden voor de "anti-MvG/HtCgroep" (laat niemand het zich persoonlijk aantrekken, ik heb geen namen op mijn netvlies staan)
Ik heb geen naam genoemd, omdat ik die niet ken en geen zin heb ze op te zoeken. Ik heb dat erbij geschreven om te voorkomen dat iemand (degene die post boven mijn bericht?) denkt dat het op hem of haar slaat.