Moderator: mods
Wat kostte Lazovic ook al weer?generaal schreef:En dat voor SuarezAlexander schreef:8 miljoen, wat een geld wat een beleid..
Ik vind het een prima speler, ben alleen bang dat dit er weer eentje is die juist bij AJAX dan weer niet uit de verf komt, er zijn wel een paar voorbeelden van de afgelopen jaren. Ik vind het wel erg veel geld trouwens hoor die 8 a 9 miljoen.Marillion schreef:Nou ja, dat zal wel meevallen. Maar goed. Een talent is Suarez zeker. Hopelijk slaagt Ten Cate er in om zijn kwaliteiten goed tot uiting te laten komen binnen Ajax.
ik ding ook mee naar de functie van TD... Als het niet bij Ajax lukt dan ding ook bij deze naar de functie bij Barca of Real... Geld zat daar.Peter schreef:Had liever een echte linksbuiten gezien, maar hij zal ook wel als opvolger van Huntelaar gehaald zijn. Een smak met geld, waarbij ik wel mijn vraagtekens zet, hoor. Dergelijke aankopen kan ik als TD ook wel doen.
Nihad schreef:Het is helemaal geen wanbeleid. Van Geel wou hoe dan ook Suarez. Zou het niet goed schik gaan, dan kwaad schik.
Formeel bod Suárez € 3,5 miljoen
Amsterdam, 02 aug 2007
Ajax heeft FC Groningen schriftelijk bevestigd dat het enige formele schriftelijke bod dat Ajax op aanvaller Suárez heeft gedaan, 3,5 miljoen euro bedraagt. Dit bod is ook nu nog van kracht.
Het hangt er vanaf hoe je hem gebruikt. Als ik hoor dat ze hem als linksbuiten hebben gehaald, dan kun je hem best met Kennedy en Huntelaar opstellen, maar dan heb je denk ik weinig aan hem. Hij zal best de nodige vrijheid krijgen van Ten Cate, maar dan is hij m.i. nog te weinig aanwezig in de zestien. In een 2-spitsensysteem met Huntelaar en bijvoorbeeld Sneijder erachter heeft hij de vrijheid om te rommelen en te sleuren. Op die manier gebruik je z'n kwaliteiten optimaal.Bertje schreef:Zal ik voor de gein dan toch maar eens ingaan op het gebruikelijke gezwets over het 'twee spitsen'-systeem?
Waarom zouden Suárez en Huntelaar wel samen kunnen spelen in een systeem met twee spitsen, maar niet met Kennedy erbij? Allebei komen ze nooit terecht op de positie van Kennedy, dus dat kan het probleem niet zijn.
Sluit exact aan op wat ik van enkele Groningen-fans heb vernomen. Zij zijn al weken stomverbaasd waarom Ajax voor zijn linkerflank zo'n heisa maakt over Suarez. Volgens hen heeft Suarez onmiskenbaar kwaliteiten, maar dan als snelle rommelaar in de 16. Absoluut niet als linksbuiten.El Diego schreef:
Het hangt er vanaf hoe je hem gebruikt. Als ik hoor dat ze hem als linksbuiten hebben gehaald, dan kun je hem best met Kennedy en Huntelaar opstellen, maar dan heb je denk ik weinig aan hem. Hij zal best de nodige vrijheid krijgen van Ten Cate, maar dan is hij m.i. nog te weinig aanwezig in de zestien. In een 2-spitsensysteem met Huntelaar en bijvoorbeeld Sneijder erachter heeft hij de vrijheid om te rommelen en te sleuren. Op die manier gebruik je z'n kwaliteiten optimaal.
En wie mag zodadelijk dan de gaten dicht gaan lopen als in principe Sneijder en Suarez een vrije rol hebben.Ik heb Suarez zelden kunnen betrappen op mee terug verdedigen.Verder roepen e al een tijdje hier wat AJAX met een linksbuiten moet die geen linksbuiten is.Het is een rechtsbenige voetballer, die van nature naar binnen trekt, geen voorzet heeft en nog egoistischer is dan Babel en Leonardo bijelkaar ..Zuidema schreef:Sluit exact aan op wat ik van enkele Groningen-fans heb vernomen. Zij zijn al weken stomverbaasd waarom Ajax voor zijn linkerflank zo'n heisa maakt over Suarez. Volgens hen heeft Suarez onmiskenbaar kwaliteiten, maar dan als snelle rommelaar in de 16. Absoluut niet als linksbuiten.El Diego schreef:
Het hangt er vanaf hoe je hem gebruikt. Als ik hoor dat ze hem als linksbuiten hebben gehaald, dan kun je hem best met Kennedy en Huntelaar opstellen, maar dan heb je denk ik weinig aan hem. Hij zal best de nodige vrijheid krijgen van Ten Cate, maar dan is hij m.i. nog te weinig aanwezig in de zestien. In een 2-spitsensysteem met Huntelaar en bijvoorbeeld Sneijder erachter heeft hij de vrijheid om te rommelen en te sleuren. Op die manier gebruik je z'n kwaliteiten optimaal.