JC Schaal 2007/2008
- SylvievdVaart
natuurlijk ligt dat aan ten CateThomas schreef:En jij vindt dat het tekort daaraan aan Ten Cate ligt?
Btw, zo zie ik het uiteraard ook graag bij Ajax. Daarin zullen weinig meningen hier verschillen hoor.
EDIT: Lucas misbruikt mijn account!
Laatst gewijzigd door SylvievdVaart op di aug 07, 2007 8:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Gelukkig, je hersenspoeling heeft geen effect gehad op Syl. Arm kind.
Deze discussie hebben we wel eens gehad, maar 4-4-2 betekent niet dat de intentie er is om verdedigend te voetballen. Zie de uitwedstrijd tegen PSV als voorbeeld. Tijdens de voorbereiding op dit seizoen speelde Ajax op een gegeven moment ook met drie verdedigers, maar het voetbal werd er niet beter op. Aanvallend voetbal is van veel meer afhankelijk dan het neerzetten van willekeurige poppetjes in de verdediging, het middenveld of de aanval.

Deze discussie hebben we wel eens gehad, maar 4-4-2 betekent niet dat de intentie er is om verdedigend te voetballen. Zie de uitwedstrijd tegen PSV als voorbeeld. Tijdens de voorbereiding op dit seizoen speelde Ajax op een gegeven moment ook met drie verdedigers, maar het voetbal werd er niet beter op. Aanvallend voetbal is van veel meer afhankelijk dan het neerzetten van willekeurige poppetjes in de verdediging, het middenveld of de aanval.
Dat mag, maar de spelers op het veld willen die wedstrijd gewoon winnen hoor.Dan kan een trainer wel van alles en nog wat roepen ( wat ie dus niet zou moeten doen ) maar verliezen wil geen van beide clubs.Juist die JC schaal zou je mooi kunnen aangrijpen om te testen hoe ver je nu bent m.b.t. de VCL.Juist deze wedstrijden moet je juist goed gemotiveerd aan beginnen, het scheelt je blessures.joey schreef:@ Voetske: dat zie ik anders. De JC-schaal gaat nergens om en zegt niets over de titelkansen van Ajax.
Henk riep ook dat het ADAM toernooi nergens toe deed, nu dat hebben we gezien tegen Aresenal.beetje scheids had er een man of 3 afgestuurd ...
Blij met de punten ...
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Er zijn volgens mij nog wel enkele kaarten verkrijgbaar.
Heb gisteren nog voor iemand 2 kaarten gehaald, en er waren nog ene paar vakken met plek beschikbaar.
(nogmaals, mocht iemand een kaartje voor me kunnen regelen voor Zuid 1e ring, dan hoor ik het graag, ben zelf te laat geweest)
Heb gisteren nog voor iemand 2 kaarten gehaald, en er waren nog ene paar vakken met plek beschikbaar.
(nogmaals, mocht iemand een kaartje voor me kunnen regelen voor Zuid 1e ring, dan hoor ik het graag, ben zelf te laat geweest)
Op naar de vierde ster!
-
Ik zie net op AN dat Sneijder is geschorst voor deze wedstrijd op basis van twee gele kaarten uit het bekertoernooi. Bij Psv mag Lazovic niet meedoen:
Wesley Sneijder zal de wedstrijd tussen Ajax en PSV om de Johan Cruijff Schaal aanstaande zaterdag vanaf de tribune moeten aanschouwen. De middenvelder neemt een schorsing van vorig seizoen mee, na twee gele kaarten in de beker. PSV zal het zonder Danko Lazovic moeten doen. De Servische spits moet nog twee duels schorsing uitzitten na zijn rode kaart in de play-offs.
Omdat Ajax als bekerwinnaar speelt, gelden de kaarten uit dat toernooi. Voor PSV geldt als landskampioen dat kaarten uit de competitie en play-offs meetellen. Kaarten die zaterdag worden uitgedeeld tellen voor Ajax dus voor de beker en bij PSV voor de competitie. Een directe rode kaart geldt voor alle competities.
(AN)
Lang leve de duidelijke regelgeving.....
Wesley Sneijder zal de wedstrijd tussen Ajax en PSV om de Johan Cruijff Schaal aanstaande zaterdag vanaf de tribune moeten aanschouwen. De middenvelder neemt een schorsing van vorig seizoen mee, na twee gele kaarten in de beker. PSV zal het zonder Danko Lazovic moeten doen. De Servische spits moet nog twee duels schorsing uitzitten na zijn rode kaart in de play-offs.
Omdat Ajax als bekerwinnaar speelt, gelden de kaarten uit dat toernooi. Voor PSV geldt als landskampioen dat kaarten uit de competitie en play-offs meetellen. Kaarten die zaterdag worden uitgedeeld tellen voor Ajax dus voor de beker en bij PSV voor de competitie. Een directe rode kaart geldt voor alle competities.
(AN)
Lang leve de duidelijke regelgeving.....
Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
V.ITen Cate: Huntelaar mogelijk sparen tegen PSV
In de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Ajax coach Henk ten Cate weten Klaas Jan Huntelaar mogelijk niet op te stellen komende zaterdag in het duel om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV. 'Doordat Ismael Urzaiz na zijn blinde-darmoperatie nog niet fit is, heb ik maar een spits. Je moet er niet aan denken dat er tegen PSV iets met Klaas Jan gebeurt. De wedstrijd tegen PSV is van ondergeschikt belang. De opbouw is volledig gericht op plaatsing voor de Champions League.'
Ten Cate mist voor het duel tegen PSV al de geschorste Sneijder. Ook het meespelen van Jaap Stam is nog niet helemaal zeker.
Ik zou Cocu gewoon voor de wedstrijd al die schaal aan Psv laten geven ...
Blij met de punten ...
Dit is psychologische oorlogsvoering van Henk natuurlijk. Dadelijk vegen we PSV weer van de mat en kunnen we roepen dat we niet eens ons best deden. Dat geeft PSV zo'n klap dat ze in oktober al 8 punten achterstaan! 
Dat is waarom Henk ook in de VI loopt te janken over zijn gebrekkige selectie. Zijn voorgangers zouden hun vingers erbij aflikken, maar goed, Henk duidelijk niet

Dat is waarom Henk ook in de VI loopt te janken over zijn gebrekkige selectie. Zijn voorgangers zouden hun vingers erbij aflikken, maar goed, Henk duidelijk niet
I think I lost my fucking headache