De A1 van 2007/2008
De A1 van 2007/2008
De A1 doet mee aan een gerenommeerd en sterk bezet toernooi in Maleisië, dat tussen 5 en 19 augustus plaatsvindt. Het is onder andere te zien op Eurosport. De eerste wedstrijd van Ajax is op woensdag tegen Arsenal. De andere twee teams uit de poule van Ajax zijn AC Milan en Flamengo. Kijken dus.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo aug 05, 2007 2:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kort filmpje op ajax.nl Nathaniel Will weet niet waar Maleisië ligt??????????????
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63671#
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63671#
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
ASAjax A1 is met een sterke selectie afgereisd naar Maleisie om daar deel te nemen aan de Champions Youth Cup. Trainer Sonny Silooy heeft de beschikking over 19 spelers, waaronder Christian Supusepa en Nathaniel Will van Jong Ajax. Beide spelers zijn nog A-junior.
Ajax opent het toernooi op 8 augustus tegen AC Milan, waarna op 10 augustus een wedstrijd tegen Arsenal (met de Nederlandse spelers Van der Berg en Barazite) op het programma staat. Twee dagen speelt Ajax haar laatste poulewedstrijd tegen het Braziliaanse Flamengo. De eerste twee ploegen plaatsen zich voor de knock-out fase van het toernooi.
De selectie van Ajax tijdens het toernooi bestaat uit:
Sergio Padt (doelman)
Roy Ouwerkerk (doelman)
Deniz Aslan
Timothy van der Meulen
Ismo Vorstermans
Daley Blind
Christian Supusepa
Darryl Lachman
Nathaniel Will
Joel Tillema
Frank Olijve
Leandro Resida
Kevin Huijsman
Danilo Sousa Campos
Jordi Schell
Renaldo Jongebloet
Vlatko Lazic
Atilla Yildirim
Erixon Danso
Bij mij werkt de site van Eurosport heel slecht, maar ik heb begrepen dat wedstrijden van Ajax A1 of delen van wedstrijden op die zender worden uitgezonden. Ik zie in elk geval donderdag 11.30 staan, maar tegen welke club kan ik niet zien. Wie, die wel een goed werkende eurosportsite heeft, is zo vriendelijk om het uitzendschema van de A1 te plaatsen?
Het stinkt aan alle kanten!
Ja, en ik snap de hype rondom hem niet zo. Ik vind hem niet zo bijzonder.Thomas schreef:Ik vind die website van Eurosport irritant onoverzichtelijk, maar via deze site kan er ook gekeken worden.
Zit Alderweireld dit seizoen bij Jong Ajax?
Het toernooi begint morgen dus met Maleisië - Bayern om kwart voor één. Overmorgen speelt Ajax zijn eerste wedstrijd tegen Arsenal (half 12 een uitgebreide samenvatting op Eurosport). Daarna kun je nog Boca - Inter (hele wedstrijd om kwart voor één) en PSG - Barca (uitgebreide samenvatting om half vijf) zien. Op de site van omroep.nl staat dat er daarna ook nog meerdere verslagen van PSG - Barca zijn, maar dat zal wel een foutje zijn.
Ik ben zeer benieuwd naar onze kleine Blind.
Ik ben zeer benieuwd naar onze kleine Blind.
Hier verschijnt morgen een linkje voor de live wedstrijd http://www.myp2p.eu/Weekdays.htm
- thaumaturgy
- thaumaturgy
- thaumaturgy
Ajax-Arsenal wordt morgen om 11:30 uitgezonden. Half 12 was de tijd die ze op Eurosport aangaven, maar ik weet dus niet of dat dan ook half 12 Nederlandse tijd is. De commentator van Eurosport gaf al aan dat de Nederlandse ploegen niet standaard worden uitgezonden omdat het niet de beslissing is van Eurosport Nederland maar Eurosport International. Hij weet überhaupt niet echt veel, want hij heeft de opstellingen ook niet voor z'n neus liggen.
Ja, half 12 Nederlandse tijd. Voor meer informatie kun je kijken op omroep.nl.