Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Ok, daar ben ik het mee eens. TD's moeten trainers met slechte plannen overrulen en zelf goede plannen hebben.
Over plan B: Ajax moet nieuwe spelers voor morgenochtend 12.00 aanmelden bij de UEFA, anders mogen ze niet uitkomen in de VCL. Aangezien er nog geen witte rook is, zelfs geen heel klein pluimpje, krijg ik de indruk dat er geen plan B (meer) is.
Over plan B: Ajax moet nieuwe spelers voor morgenochtend 12.00 aanmelden bij de UEFA, anders mogen ze niet uitkomen in de VCL. Aangezien er nog geen witte rook is, zelfs geen heel klein pluimpje, krijg ik de indruk dat er geen plan B (meer) is.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik meen gelezen te hebben dat er na deze aanmelding nog een mogelijkheid is wijzigingen door te geven. Maar goed, zo lang wachten op Suarez is te belachelijk voor woorden. We hebben het hier over iemand die zich nog op alle gebieden moet bewijzen, niet over een gedroomde versterking voor elke Europese topclub
I think I lost my fucking headache
Het is briljant, hoe dan ook. Wie die versterking ook wordt, samen trainen, wennen, automatismen, zullen er pas in kunnen komen als we al redelijk wat wedstrijden in de competities achter de rug hebben. Babel is al een tijd weg, geld en behoefte zijn er al net zo lang. Over een week CL, over anderhalve week competitieMarillion schreef:Misschien moeten we even afwachten wat er de komende dagen gebeurd. Wie zegt dat er geen plan B is? Ik neem aan dat men bij Ajax ook niet helemaal achterlijk is. Men zal best kunnen inschatten hoe lang ze op Suarez kunnen wachten en wanneer er eventueel overgeschakeld moet worden op een alternatief.
"Suarez onderweg naar Amsterdam"'Zweedse topscorer Berg op weg naar Groningen'
8/8/2007 9 :15
FC Groningen heeft bij IFK Göteborg een nieuwe spits gevonden. Marcus Berg zou toestemming hebben gekregen nader kennis te maken met de Eredivisie-club.
In Zweden wordt een bedrag van ruim drie miljoen euro genoemd als afkoopsom die FC Groningen bereid is te betalen voor de topscorer van Zweden. Sportbladet meldt dat voorzitter Stig Lundström toestemming heeft gegeven aan Berg om naar Groningen te gaan.
De twintigjarige Berg bevestigde maandag zijn status van goalgetter. Zijn twee mooie doelpunten brachten IFK Göteborg een 2-0 zege op Gefle op. In zestien wedstrijden heeft hij dit seizoen al dertien doelpunten gemaakt, waarvan vier keer uit een strafschop.
Berg, die in Euroborg het eventuele vertrek van Luis Suárez zou kunnen opvangen, heeft sowieso niet te klagen over een gebrek aan belangstelling. Naast FC Groningen zijn Stade Rennes, Olympique Marseille en Paris Saint-Germain in de markt, terwijl ook Ajax de Zweedse spits volgt.

Laatst gewijzigd door Toppie op wo aug 08, 2007 10:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- thaumaturgy
Klopt, dat kan tot 24 uur voor de wedstrijd.LucaS schreef:Ik meen gelezen te hebben dat er na deze aanmelding nog een mogelijkheid is wijzigingen door te geven. Maar goed, zo lang wachten op Suarez is te belachelijk voor woorden. We hebben het hier over iemand die zich nog op alle gebieden moet bewijzen, niet over een gedroomde versterking voor elke Europese topclub
http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf
Bij player eligibility staat het.
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!
Het zou wel heel arrogant zijn van Van Geel om te denken dat hij met zulke leugens weg kan komen. En eerlijk gezegd heb ik Van Geel in de media zelden op een leugen betrapt.joey schreef:Over plan B: Ajax moet nieuwe spelers voor morgenochtend 12.00 aanmelden bij de UEFA, anders mogen ze niet uitkomen in de VCL. Aangezien er nog geen witte rook is, zelfs geen heel klein pluimpje, krijg ik de indruk dat er geen plan B (meer) is.
Dat er geen witte rook is zou weinig hoeven zeggen. Urzaiz en Rommedahl doken ook uit het niets op.
Je bedoelt voor de groepsfase?LucaS schreef:Ik meen gelezen te hebben dat er na deze aanmelding nog een mogelijkheid is wijzigingen door te geven.
Thomas schreef:Je bedoelt voor de groepsfase?LucaS schreef:Ik meen gelezen te hebben dat er na deze aanmelding nog een mogelijkheid is wijzigingen door te geven.
thaumaturgy schreef:Klopt, dat kan tot 24 uur voor de wedstrijd.
http://www.uefa.com/newsfiles/19071.pdf
Bij player eligibility staat het.
joey schreef:Dat is waar.Thomas schreef:Dat er geen witte rook is zou weinig hoeven zeggen. Urzaiz en Rommedahl doken ook uit het niets op.
Maar zou Ajax dan eventueel twee spelers halen? Neem aan dat Suárez al die moeite niet voor niets doet.
Dan had Ajax toch allang aangegeven dat ze geen interesse meer zouden hebben in Suarez. Dat heb ik nog niemand horen zeggen , dus ik neem aan dat die 09 miljoen worden betaald na een negatieve uitspraak morgen.
Laatst gewijzigd door Toppie op wo aug 08, 2007 10:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk doet Ajax dat niet. Ajax wacht nu gewoon op Suárez. Als Suárez in het ongelijk gesteld wordt zal Ajax wel gewoon die 9,5 miljoen voor hem neertellen.joey schreef:Dat is waar.Thomas schreef:Dat er geen witte rook is zou weinig hoeven zeggen. Urzaiz en Rommedahl doken ook uit het niets op.
Maar zou Ajax dan eventueel twee spelers halen? Neem aan dat Suárez al die moeite niet voor niets doet.
Dat is toch gek, dat er nog wijzigingen in de aanmelding van spelers gemaakt kunnen worden. Zouden alle media zo slecht op de hoogte zijn van de reglementen van de Uefa? Want nergens wordt deze mogelijkheid genoemd.
17.15
The player lists have to be submitted to UEFA through the national
association by the following fixed deadlines:
a) 10 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the first qualifying round;
b) 26 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the second qualifying round;
c) 9 August 2007 (24.00 CET): for all matches in the third qualifying round;
d) 1 September 2007 (24.00 CET): for all further matches as from the first
match in the group stage up to and including the final.
17.16
For the three UEFA Champions League qualifying rounds, the player lists may be amended at any time until 24.00 CET on the day before the relevant first-leg match, provided that the club’s national association confirms in writing that the new players are eligible to play at domestic level by the respective above-mentioned qualifying date.
Laatst gewijzigd door Duke op wo aug 08, 2007 10:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Da's waar. Het zou veel beter zijn als nieuwe spelers voldoende tijd zouden hebben om te wennen aan de club en hun nieuwe medespelers. Je moet als club dan een afweging maken. Hoe lang ben je bereid te wachten op je eerste keuze. Het feit dat Ajax erg lang op Suarez wil wachten geeft wel te denken over het eventuele alternatief. En dat terwijl Suarez al niet eens een echte linksbuiten is.LucaS schreef:Het is briljant, hoe dan ook. Wie die versterking ook wordt, samen trainen, wennen, automatismen, zullen er pas in kunnen komen als we al redelijk wat wedstrijden in de competities achter de rug hebben. Babel is al een tijd weg, geld en behoefte zijn er al net zo lang. Over een week CL, over anderhalve week competitieMarillion schreef:Misschien moeten we even afwachten wat er de komende dagen gebeurd. Wie zegt dat er geen plan B is? Ik neem aan dat men bij Ajax ook niet helemaal achterlijk is. Men zal best kunnen inschatten hoe lang ze op Suarez kunnen wachten en wanneer er eventueel overgeschakeld moet worden op een alternatief.
Nou ja, afwachten maar. Meer kunnen we helaas niet doen.
Nil volentibus arduum
Volgens mij heb ik het gisteren in het Parool gelezenDuke schreef:Dat is dan toch gek, zouden alle media zo slecht op de hoogte zijn van de reglementen van de Uefa? Want nergens wordt deze mogelijkheid genoemd.
17.15
The player lists have to be submitted to UEFA through the national
association by the following fixed deadlines:
a) 10 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the first qualifying round;
b) 26 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the second qualifying round;
c) 9 August 2007 (24.00 CET): for all matches in the third qualifying round;
d) 1 September 2007 (24.00 CET): for all further matches as from the first
match in the group stage up to and including the final.
17.16
For the three UEFA Champions League qualifying rounds, the player lists may be amended at any time until 24.00 CET on the day before the relevant first-leg match, provided that the club’s national association confirms in writing that the new players are eligible to play at domestic level by the respective above-mentioned qualifying date.