Dennis Rommedahl
Moderator: mods
En daarom zal Kennedy ook eerste man worden aan de rechterkant. Rommedahl als back-up.Harm schreef:Maar Europese successen bracht hij niet. Juist in de belangrijke wedstrijden kreeg hij veel ruimte en mogelijkheden om ballen voor te pompen. Maar er kwamen er veel te weinig aan.Thomas schreef:Maar eerlijk is eerlijk, hij bracht PSV uiteindelijk ook ieder seizoen een karrevracht aan assists en goals.Harm schreef:Rommedahl heeft alleen maar dreiging zonder bal. Als hij de bal heeft, dan jast hij die het stadion uit.
Als die jongen zijn rendement wat omhoog kon schroeven, dan was hij echt belangrijk geweest.
Rommedahl is een speler met heel goede cijfers, maar vooral zijn missers blijven je bij. Ik kan me ook niet voorstellen dat er op de Ajax-fora ooit anders over hem is gesproken.
Een betere passeerbeweging? Hoevaak, afgezien van een jeugdspeler van Fc Utrecht, heb jij De Mul iemand zien passeren met een passeerbeweging?Bertje schreef:Qua snelheid is het zo ongeveer om het even, maar De Mul heeft een beter overzicht, een betere functionele techniek, een betere traptechniek en een betere passeerbeweging.
IK GELOOF!!!!!!
Was dat niet een Belg die na die wedstrijd gelijk verbannen werd uit de eerste selectie? Leonard ofzo?Thomas schreef:Volgens mij is de uitkomst van deze discussie simpel zat. Rommedahl kan namelijk alleen op snelheid passeren. De Mul heb ik tegen Feyenoord toch echt een aantal keer een tegenstander zien passeren met een actie. En dus passeert De Mul vaker een tegenstander met een actie.
Zegt dus geen fuck, en bovendien was dat maar 1 wedstrijd.
IK GELOOF!!!!!!
Omdat hij ook tegen een bejaarde speelde. Ik zeg niet dat Rommedahl nou de nieuwe messias is, maar zoals Bertje hem omschrijft klopt mi ook niet echt.Beloki schreef:Dat klopt. Nadeel van De Mul vond ik dat hij de ene wedstrijd alles kon, en de wedstrijd erop niets. Je kon er niet op bouwen.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
De Mul is nog altijd een talent, en of dat talent er ooit uit gaat komen is maar de vraag want hij kiest nou niet bepaald de kleinste club uit om zijn talent te ontwikkelen. Het zal mij benieuwen of hij zijn minuutjes dit seizoen mee gaat pikken. Wat hij bij Ajax liet zien was te weinig maar hij kreeg het voordeel van de twijfel omdat Ajax een club is die durft te investeren in jonge spelers. Bij een club als Sevilla zal dat moeilijker blijken en moet hij simpelweg presteren.
Rommedahl heeft jaren lang bewezen dat hij zowel bij een "topclub" (PSV) als het Deense elftal van constante waarde is. Of je die waarde genoeg vind voor Ajax, daar kun je over van mening verschillen. Maar ik denk dat hij zal gaan verrassen. Meestal niet als basisspeler, maar zijn waarde zal aan het eind van het seizoen toch aanzienlijk zijn. Je wordt niet kampioen met 11 spelers maar met ruim 20.
Rommedahl heeft jaren lang bewezen dat hij zowel bij een "topclub" (PSV) als het Deense elftal van constante waarde is. Of je die waarde genoeg vind voor Ajax, daar kun je over van mening verschillen. Maar ik denk dat hij zal gaan verrassen. Meestal niet als basisspeler, maar zijn waarde zal aan het eind van het seizoen toch aanzienlijk zijn. Je wordt niet kampioen met 11 spelers maar met ruim 20.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16