Voorronde Champions League 2007/2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) »

3 Augustus is de loting, maar dan weet je dus eigenlijk nog niet exact tegen wie je moet ... tenzij het de heenronde van de 2e rond al 3-0 ofzo geworden is.
Is het echter nog onduidelijk wie van de 2 tegenstanders je treft wordt het boeken van een klein tripje alweer lastig.
Dat is het enige wat ik echt nadelig vind. Je moet op ultra korte termijn altijd alles maar zien te organiseren als supporter zijnde.
Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk »

Net als vorig jaar ga ik zeker niet naar de uitwedstrijd in de kwalificatieronde. Te kort dag, te veel gedoe. Ik bewaar mijn geld voor één of twee uitwedstrijden in de groepsfase voor winterstop (of dat nou CL of UEFA Cup wordt...).

K.
Still alive...
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Kowalczyk schreef:Net als vorig jaar ga ik zeker niet naar de uitwedstrijd in de kwalificatieronde. Te kort dag, te veel gedoe. Ik bewaar mijn geld voor één of twee uitwedstrijden in de groepsfase voor winterstop (of dat nou CL of UEFA Cup wordt...).

K.
Ik wil juist altijd graag bij de 1e wedstrijd zijn. Is eigenlijk 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Maar het moet wel nog te organiseren zijn, dat kan wel een probleem worden.
Daarna ben ik ook bij de uitwedstrijden. Al zal ik er 1 missen omdat ik in Costa Rica ben. Ik moest keuzes maken. Hopelijk is die ene wedstrijd die ik mis niet Roma uit!! :frusty.gif:
Jeroen126

Bericht door Jeroen126 »

Ik kijk even waar het is, heb echt geen zin in een wazig clubje spelend in het niemandsland van het een of ander vaag oostblokland. Kopenhagen ga ik nu niet meer heen als we hun loten, daar ben ik de laatste jaren wel genoeg geweest.
Genk zou wel mooi zijn, al zal dat wel weer een combi worden
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Naar een Oostblokland ga ik waarschijnlijk ook niet. Uitzonderingen daargelaten.
goodfella

Bericht door goodfella »

ASR_AFCA schreef: Ik wil juist altijd graag bij de 1e wedstrijd zijn. Is eigenlijk 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Maar het moet wel nog te organiseren zijn, dat kan wel een probleem worden.
Daarna ben ik ook bij de uitwedstrijden. Al zal ik er 1 missen omdat ik in Costa Rica ben. Ik moest keuzes maken. Hopelijk is die ene wedstrijd die ik mis niet Roma uit!! :frusty.gif:
Pfff...jankbal! :hypocrite.gif:

Kiezen tussen AS Roma - AFC Ajax of Costa Rica. Maar ik wil wel ruilen hoor als het erop aan komt. Ok? :aai.gif:

ps: hoelang ga je naar Costa Rica? Georganiseerd?

pps: heb gezegd dat ik dit seizoen iets minder wedstrijden wilde bezoeken, maar denk toch dat ik alsnog wel ga
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

goodfella schreef:
ASR_AFCA schreef: Ik wil juist altijd graag bij de 1e wedstrijd zijn. Is eigenlijk 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Maar het moet wel nog te organiseren zijn, dat kan wel een probleem worden.
Pfff...jankbal! :hypocrite.gif:

Kiezen tussen AS Roma - AFC Ajax of Costa Rica. Maar ik wil wel ruilen hoor als het erop aan komt. Ok? :aai.gif:

ps: hoelang ga je naar Costa Rica? Georganiseerd?

pps: heb gezegd dat ik dit seizoen iets minder wedstrijden wilde bezoeken, maar denk toch dat ik alsnog wel ga
Ik ga 24 dagen georganiseerd naar Costa Rica. Ik had geen zin om alles snel uit te zoeken. En aangezien ik geen rijbewijs heb moet mijn vriendin alles rijden, dus ook daarom. Het openbaar vervoer is er wel redelijk, maar gemak gaat dit keer voorop.
Ook het feit dat de georganiseerde reizen meestal wel leuke lodges hebben heeft ook meegespeeld.

Je zou toch ook naar Schotland gaan, of had ik dat nou fout?

Ik denk toch wel weer 3 wedstrijden mee te pikken Europees, dus komt wel goed. EU+ behouden zou ik tevreden mee zijn.
:headbang.gif:
Nihad

Bericht door Nihad »

Stel dat we Beitar Jeruzalem zouden loten. Kent er iemand dan een goedkoop vliegtuigmaatschappij naar Israël? :666.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Eentje die wel Arabieren vervoert? :1evil.gif:
goodfella

Bericht door goodfella »

ASR_AFCA schreef: Ik ga 24 dagen georganiseerd naar Costa Rica. Ik had geen zin om alles snel uit te zoeken. En aangezien ik geen rijbewijs heb moet mijn vriendin alles rijden, dus ook daarom. Het openbaar vervoer is er wel redelijk, maar gemak gaat dit keer voorop.
Ook het feit dat de georganiseerde reizen meestal wel leuke lodges hebben heeft ook meegespeeld.

Je zou toch ook naar Schotland gaan, of had ik dat nou fout?

Ik denk toch wel weer 3 wedstrijden mee te pikken Europees, dus komt wel goed. EU+ behouden zou ik tevreden mee zijn.
:headbang.gif:
Ik ben 2 dagen naar Glasgow geweest, ja. Een week was natuurlijk helemaal mooi geweest, maar dat zat er niet in. Nu maar eens kijken waar de voorronde CL ons brengt.

Goedkoop vliegen naar Jeruzalem? Dat is net zoiets als een paus die moslim is?
Nihad

Bericht door Nihad »

Spijker schreef:Eentje die wel Arabieren vervoert? :1evil.gif:
Ik Arabier? Ik heb gewoon een Nederlands paspoort hoor. :hypocrite.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Deli
Contacteer:

Bericht door Deli »

We loten AEK...

Ik houd me aanbevolen voor inside info over Athene...

:bier.gif: :applaus.gif:
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Toppie

Bericht door Toppie »

Voor de mogelijke tegenstanders na vanavond deel 1

http://www.uefa.com/competitions/ucl/index.html
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Nou, Genk maakt het al behoorlijk lastig voor zichzelf...
999

Bericht door 999 »

Ik hoop op een club van het nivo VVV.Klaar of niet, kwaliteit of niet maar AJAX moet gewoon CL. voetballen.
Blij met de punten ...
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

VVV is inderdaad ook lekker dichtbij!
Doe die dan maar.
:icon_wink.gif:

Maar ik geef je gelijk Voetske, doe maar de meest makkelijke ploeg die een beetje te bereizen is. De goede tegenstanders treffen wel in de knockout fase van de CL.
Nihad

Bericht door Nihad »

Kopenhagen heeft met 1-0 gewonnen van Beitar Jeruzalem. Dus kom op Beitar en schakel die kut Denen uit!

Code: Selecteer alles

Agg.		First leg	Second leg
Rangers	-	Zeta	2-0 Report »	07/08 »
København	-	Beitar Jerusalem	1-0 Report »	07/08 »
Tampere	-	Levski	1-0 Report »	07/08 »
Pyunik	-	Shakhtar	0-2 Report »	08/08 »
Debrecen	-	Elfsborg	0-1 Report »	08/08 »
Zagłębie	-	Steaua	0-1 Report »	08/08 »
Genk	-	Sarajevo	1-2 Report »	08/08 »
Domžale	-	Dinamo Zagreb	01/08 »	07/08 »
Beşiktaş	-	Sheriff	01/08 »	08/08 »
Ventspils	-	Salzburg	0-3 More »	08/08 »
Astana	-	Rosenborg	1-3 Report »	08/08 »
Hafnarfjördur	-	BATE	01/08 »	08/08 »
Crvena Zvezda	-	Levadia	01/08 »	08/08 »
Žilina	-	Slavia	01/08 »	08/08 »
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Zijn wij niet de angstgegner van Oostenrijkse ploegen? Kom maar door met Salzburg!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
joey
Erelid

Bericht door joey »

De winnaar van Harfnarfjördur tegen BATE lijkt me wel wat. :hypocrite.gif:

Ik heb werkelijk geen idee waar die ploegen vandaan komen. Harfjardinges klinkt een beetje naar IJsland. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog »

Uit altijd lastig.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Nihad

Bericht door Nihad »

joey schreef:De winnaar van Harfnarfjördur tegen BATE lijkt me wel wat. :hypocrite.gif:

Ik heb werkelijk geen idee waar die ploegen vandaan komen. Harfjardinges klinkt een beetje naar IJsland. :blush.gif:
Is het ook.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

joey schreef:De winnaar van Harfnarfjördur tegen BATE lijkt me wel wat. :hypocrite.gif:

BATE Borisov, wie kent deze Wit Russische reuzendoders niet, wint wel met 1-3 uit op Ijsland bij Hafjarnarfarfudor. Dus naar IJsland hoeven we sowieso niet.

Andere uitslagen:
Astana - Rosenborg 1-3
Ventspils - Salzburg 0-3
Besiktas - Sherriff Tiraspol 1-0
Zilina-Slavia Praag 0-0
Rode Ster Belgrado - Levadia Tallinn 1-0
NK Domzale - Dinamo Zagreb 1-2

Kazachstan, Letland en Slovenie kunnen we dus wegstrepen.
Sheriff Tiraspol lijkt me ook wel lachen eigenlijk, heb ik laatst nog een boekje over gekocht bij de slegte.
Toppie

Bericht door Toppie »

2/8/2007 - Morgen loting voorronde Champions League
AN

Morgen om 12.00 zal de loting van de voorronde van de Champioens League waarin Ajax een ticket voor het hoofdtoernooi moet verdienen worden verricht. Er is een kans dat de tegenstander niet meteen bekend is, omdat volgende week de return wordt afgewerkt van de huidige voorronde. De ploegen die Ajax kan treffen in de strijd om het eindtoernooi zijn de volgedne:
Ajax Netwerk
Sparta Praag
Fenerbahçe
FC Zürich
Toulouse
AEK Athene
Dinamo Boekarest
Spartak Moskou
Rode Ster Belgrado/Levadia
FC Kopenhagen/Beitar
Dinamo Zagreb/Domzale
RC Genk/Sarajevo
Debrecen/Elfsborg
Salzburg/Ventspils
BATE Borisov/Hafnarfjördur
Slavia Praag/Zilina
Rosenborg/Astana
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Toppie schreef:2/8/2007 - Morgen loting voorronde Champions League
AN

Morgen om 12.00 zal de loting van de voorronde van de Champioens League waarin Ajax een ticket voor het hoofdtoernooi moet verdienen worden verricht. Er is een kans dat de tegenstander niet meteen bekend is, omdat volgende week de return wordt afgewerkt van de huidige voorronde. De ploegen die Ajax kan treffen in de strijd om het eindtoernooi zijn de volgedne:
Ajax Netwerk
Sparta Praag
Fenerbahçe
FC Zürich
Toulouse
AEK Athene
Dinamo Boekarest
Spartak Moskou
FC Kopenhagen/Beitar
Dinamo Zagreb/Domzale
RC Genk/Sarajevo
Debrecen/Elfsborg
Salzburg/Ventspils
Slavia Praag/Zilina
Rosenborg/Astana
Fener, AEK, Boukarest, Rode Ster, Zagreb en Mouskou lijken me niks. De rest lijkt me geen probleem.
Toppie

Bericht door Toppie »

GangstaRiB schreef:
Toppie schreef:2/8/2007 - Morgen loting voorronde Champions League
AN

Ajax Netwerk
Sparta Praag
Fenerbahçe
FC Zürich
Toulouse
AEK Athene
Dinamo Boekarest
Spartak Moskou
FC Kopenhagen/Beitar
Dinamo Zagreb/Domzale
RC Genk/Sarajevo
Debrecen/Elfsborg
Salzburg/Ventspils
Slavia Praag/Zilina
Rosenborg/Astana
Fener, AEK, Boukarest, Rode Ster, Zagreb en Mouskou lijken me niks. De rest lijkt me geen probleem.

Elke tegenstander lijkt mij een probleem voor Ajax in deze vorm :headbang.gif:
Plaats reactie