Ik denk dat jij dat maar moet gaan doen als je de post van Daniel leest zegt hij nergens dat Chivu en Maxwell topspelers zijnBertje schreef:Ga jij maar lekker met Daniel een cursus begrijpend lezen volgen.
Italië
Moderator: mods
Niemand had tot dat moment gezegd dat Chivu en Maxwell absolute toppers waren. WP zei alleen dat hij jaloers was op zulke spelers. Iets dat ik me wel kan voorstellen. Wij hebben geen leider en opbouwende verdediger als Chivu achterin of een stylist als Maxwell op het middenveld.Bertje schreef:Ga jij maar lekker met Daniel een cursus begrijpend lezen volgen.
Cris heeft overigens een oude kop gekregen.
Voor de degenen die dachten dat Pato wel haalbaar zou zijn voor Ajax of PSV:
vi.nlPato kiest eerder dan afgesproken voor Milan
3/8/2007 8 :31
Hij zou twee weken nodig hebben voor een besluit. Maar het grote Braziliaanse talent Alexandre Pato heeft minder tijd nodig gehad, met AC Milan als gelukkige.
'Het grote talent Alexandre Pato zal vanaf 3 september trainen bij Milan en beschikbaar zijn voor oefenduels', meldden de Rossoneri vol trots op hun website. 'Vanaf 3 januari 2008 zal hij ook in officiële wedstrijden kunnen meedoen.'
Milan was een van de twee voornaamste kandidaten de zeventienjarige aanvaller in te lijven. Ook Real Madrid was in gesprek met De Eend, zo bekende Pato in Globo. Op 15 augustus zou hij de knoop doorhakken.
Het is dus AC Milan geworden, dat naar verluidt zo'n twintig miljoen euro heeft moeten uittrekken. Van dat bedrag gaat 13,5 miljoen naar Pato's club Internacional. De aanvaller, die voor vijf jaar gaat tekenen, mag pas in januari 2008 officieel naar Europa omdat hij dan meerderjarig is.
Minder succes lijkt AC Milan te hebben met Julio Baptista. De aanvaller van Real Madrid heeft meer dan laten doorschemeren niet te zitten wachten op een transfer naar San Siro. 'Er is absoluut geen kans dat ik naar een andere club ga', vertelde de Braziliaan in Marca.
-
Lavezzi begint lekker, Peter:Thomas schreef:Ah, Ezequiel Lavezzi: Eén van de belangrijke aanvallers van het kampioenselftal van de afgelopen Clausura, San Lorenzo. Speler die wel wat doet denken aan Tevez, maar dan wat gepolijster qua techniek. Hij moet het iets minder van z'n lichaamskracht hebben. Ook een klein, rap ventje trouwens. Erg beweeglijk, kan ook vanaf de zijkanten op verdedigers af gaan. Technisch gewoon erg vaardig en behoorlijk in de combinatie. Heeft behoorlijk wat precisie in z'n schot en is een tamelijk koele afmaker. Niet zo'n killer als Tevez bij Corinthians was, en ik betwijfel of hij dat ook wordt. Als Napoli een beetje een degelijk elftal bij elkaar sprokkelt en hij het dus niet in z'n eentje moet doen, zie ik hem wel slagen. Gewoon een goede aanvaller, maar geen absolute topper, denk ik.Peter schreef:Nu een wedervraag. In Napels zijn ze enorm verguld dat ze Hamsik en Lavezzi hebben binnengehaald. Die eerste is mij wel bekend, maar kun jij me wat vertellen over die Lavezzi?
AET Napoli [3 - 1] Pisa
19' [0 - 1] V. Kutuzov
50' [1 - 1] E. Lavezzi
104' [2 - 1] E. Lavezzi
118' [3 - 1] E. Lavezzi
- Giacomo Puccini