Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 25, 2007 9:25 am

Thomas schreef:
LucaS schreef:Als Colin een contract krijgt zou dat schande zijn! Een actie Cruyff waardig
En dit alles na 1 wedstrijd? Een beetje hypocriet van iemand die een hekel heeft aan het afbranden van spelers na een korte periode.

Gisteren was eigenlijk ook geen graadmeter voor Colin. Er was totaal geen beweging zonder bal, waardoor zeker tachtig procent van z'n terugspeelballen geforceerd waren.
Colin heeft al eerder en langer in Nederland gespeeld, Thomas! Ik brand Colin niet af, ik stel vast dat hij niet goed genoeg is voor Ajax. Niet op basis van 1 wedstrijd, maar op basis van zijn carriere, gisteren was slechts een bevestiging. Colin is best een aardige voetballer, voor AZ, Heerneveen, Groningen, die regionen
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 25, 2007 9:26 am

Ok, zolang het maar niets te maken heeft met het feit dat Ten Cate gecharmeerd is/was van hem.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 25, 2007 9:29 am

Natuurlijk niet! Ten Cate is ook gecharmeerd van Leonardo, ik ook
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 25, 2007 9:29 am

Ik schrok wel van Colin gisteren, zoals ik schrok van heel AJAX. Ik heb ook maar een half uur volgehouden :blush.gif:

Fysiek en qua snelheid gaat het allemaal wel, tactisch (waarschijnlijk ook wel door de opstelling gisteren) erg mager. Hij liep nogal verloren rond en dus steeds maar breed op Maduro.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 25, 2007 10:25 am

Columbus schreef:
mattie schreef:
Ajax Rules schreef:Ik zou als vervanger van Davids een steengoede linksback zoeken....type Bogarde.

.................Suarez..................Huntelaar

.....................................Sneijder

Emanelson................................................Gabri

.....................................Davids

Type Bogarde......Vermaelen.........Stam........Colin

.................................Stekelenburg
Naar welke wedstrijd heb jij gisteren avond zitten kijken? Ik ben bang dat Colin een contract gaat krijgen maar dat Ajax dan met een 2e Ogararu komt te zitten. Nee dan toch liever Heitinga op die positie.
Uitgaande wat ik gisteren heb gezien doe je Ogararu te kort. Hij was echt 2 klasse beter dan Colin.
Ogararu speelde in een totaal andere rol dan Colin.

rush2112

Bericht door rush2112 » wo jul 25, 2007 10:37 am

Waar vind je een type Bogarde?

PSV, Feyenoord en Ajax kunnen niet voor niets goede linksbacks vinden. Na Bogarde heeft ajax zelf alleen maar middenvelders omgeturnd tot backs.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 25, 2007 10:38 am

Bogarde was zelf van origine ook geen back.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 25, 2007 10:44 am

Precies. Hij begon als spits.

columbus

Bericht door columbus » wo jul 25, 2007 12:09 pm

Bertje schreef:
Columbus schreef:
mattie schreef: Naar welke wedstrijd heb jij gisteren avond zitten kijken? Ik ben bang dat Colin een contract gaat krijgen maar dat Ajax dan met een 2e Ogararu komt te zitten. Nee dan toch liever Heitinga op die positie.
Uitgaande wat ik gisteren heb gezien doe je Ogararu te kort. Hij was echt 2 klasse beter dan Colin.
Ogararu speelde in een totaal andere rol dan Colin.
Ik ging uit van de Ogararu op een rechtsbackpositie. Niet in de rol die hij gister invulde. Ogararu is een veel betere back dan Colin.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 25, 2007 12:20 pm

Nu speelde Ogararu ook vorig seizoen in een andere rol dan Colin gisteren, maar vorig seizoen was Ogararu gewoon zwaar prut.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 26, 2007 2:17 pm

Even heel wat anders.. Ik zou graag El Hamdaoui zien als opvolger van Sneijder. Ook een technisch zeer begaafde speler, redelijk 2 benig en een oog voor het doel. Hij is inmiddels weer fit en ik denk dat als we hem voor davids gaan halen we er een creatieve middenvelder bij hebben die volgend jaar de plek van Sneijder in kan nemen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 26, 2007 2:29 pm

En wat schieten we er mee op als vervanger van Davids? El Hamdaoui kan daar echt niet spelen (met Sneijder voor zich). Ik vond El Hamdaoui eerlijk gezegd altijd meer aanvaller dan middenvelder.

robiono

Bericht door robiono » do jul 26, 2007 5:28 pm

Ik zou Henk Vos wel zien komen als back-up voor Huntelaar.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » do jul 26, 2007 5:37 pm

Dat is een grapje, mag ik hopen?
Ik ben

Toppie

Bericht door Toppie » vr jul 27, 2007 9:31 am

Colin heeft nog één duel om Ajax te overtuigen

27/7/2007 9 :47

Jurgen Colin heeft er bijna drie weken opzitten als proefspeler van Ajax. De 26-jarige verdediger heeft nog een aantal trainingen én het oefenduel met Falkirk voor de boeg, voordat hij te horen krijgt of hij in Amsterdam in aanmerking komt voor een contract.
'De trainer (Henk ten Cate, red.) wil dat ik aanvallend mijn steentje bij kan dragen op de rechterflank', vertelt Colin op de website van Ajax. 'Hij wil bij mij een drang naar voren zien. Ik hoop dat dat lukt tegen Falkirk. Ik ben in elk geval niet van plan om iets weg te geven.'

Dinsdag tegen Glasgow Rangers (1-1) was Colin niet de stabiele factor die hij wil zijn. De verdediger gaf zichzelf een vijf voor zijn optreden. 'Het was in het begin even zoeken. Vooral ook omdat die Schotten er vanaf het begin de beuk in gooiden en de lange bal hanteerden. Dat maakte het voor mij moeilijk om op te komen.'

Colin maakt er geen geheim van dat hij graag bij Ajax wil blijven. Een terugkeer naar Norwich City, waar hij nog een jaar onder contract staat, ziet hij niet zitten. De verdediger heeft er twee seizoenen opzitten in het Engelse Championship. Eerder speelde hij voor PSV, RC Genk en NAC Breda.

VI

Blijf maar lekker weg, ik vind hem helemaal niets :icon_eek.gif:

robiono

Bericht door robiono » vr jul 27, 2007 11:51 am

[quote="Jack Reynolds"]Dat is een grapje, mag ik hopen?[/quote]

-Fysiek ijzersterk
-40 jaar, erg veel ervaring dus
-past in 4-3-3 systeem
-scorend vermogen
-lekker kontje

:headbang.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 27, 2007 12:03 pm

Toppie schreef:
Colin heeft nog één duel om Ajax te overtuigen

27/7/2007 9 :47

Jurgen Colin heeft er bijna drie weken opzitten als proefspeler van Ajax. De 26-jarige verdediger heeft nog een aantal trainingen én het oefenduel met Falkirk voor de boeg, voordat hij te horen krijgt of hij in Amsterdam in aanmerking komt voor een contract.
'De trainer (Henk ten Cate, red.) wil dat ik aanvallend mijn steentje bij kan dragen op de rechterflank', vertelt Colin op de website van Ajax. 'Hij wil bij mij een drang naar voren zien. Ik hoop dat dat lukt tegen Falkirk. Ik ben in elk geval niet van plan om iets weg te geven.'

Dinsdag tegen Glasgow Rangers (1-1) was Colin niet de stabiele factor die hij wil zijn. De verdediger gaf zichzelf een vijf voor zijn optreden. 'Het was in het begin even zoeken. Vooral ook omdat die Schotten er vanaf het begin de beuk in gooiden en de lange bal hanteerden. Dat maakte het voor mij moeilijk om op te komen.'

Colin maakt er geen geheim van dat hij graag bij Ajax wil blijven. Een terugkeer naar Norwich City, waar hij nog een jaar onder contract staat, ziet hij niet zitten. De verdediger heeft er twee seizoenen opzitten in het Engelse Championship. Eerder speelde hij voor PSV, RC Genk en NAC Breda.

VI

Blijf maar lekker weg, ik vind hem helemaal niets :icon_eek.gif:
Ik maak uit dit verhaal op dat HtC ook niet tevreden is over de prestatie van Colin tegen de Rangers.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 27, 2007 12:27 pm

Natuurlijk niet. Hij speelde slecht.

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 29, 2007 8:29 am

Koeman: 'Väyrynen en Fehér mogen weg'

28/7/2007 22:51

Voor Mika Väyrynen en Csaba Fehér is er ook dit seizoen weinig kans op speeltijd bij PSV, zeker na de terugkeer van Otman Bakkal en Ismail Aissati, het herstel van John de Jong en de komst van Tommie van der Leegte.
'Voor Väyrynen en Fehér wordt het moeilijk', legde coach Ronald Koeman aan De Telegraaf uit na afloop van de 2-1 nederlaag bij MSV Duisburg. 'Zij mogen in principe op zoek naar een nieuwe club. De anderen krijgen hun kans.'

Koeman beschikt over flink wat middenvelders, want naast Bakkal, Aissati, De Jong, Van der Leegte, Fehér en Väyrynen heeft hij ook nog Ibrahim Afellay en Timmy Simons in zijn spelersgroep.

Vorig seizoen mochten beiden ook al weg. Väyrynen knokte zich tijdens het seizoen toch nog in de kijker bij coach Koeman, die hem zeventien duels liet meespelen. Fehér kwam niet verder dan drie optredens. De Fin staat nog tot medio 2009 onder contract, de Hongaar tot de zomer van 2008.
Zou Väyrynen, zeker zolang Davids weg is, ons middenveeld kunnen versterken? Ik vond hem bij Heerenveen altijd erg goed, en ook het aantal keer dat ik hem bij PSV zag viel hij mij niet tegen.

goodfella

Bericht door goodfella » zo jul 29, 2007 8:50 am

Peter schreef:Precies. Hij begon als spits.
Bogarde was linksbuiten bij Sparta.

Ook Ajax heeft twijfels over Colin, aangezien het op Falkirk - Ajax aankomt of hij een contract krijgt of niet.

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 29, 2007 9:07 am

goodfella schreef:
Peter schreef:Precies. Hij begon als spits.
Bogarde was linksbuiten bij Sparta.

Ook Ajax heeft twijfels over Colin, aangezien het op Falkirk - Ajax aankomt of hij een contract krijgt of niet.
Hij krijgt een contract, zie 'betrouwbaar transfernieuws'.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 29, 2007 11:23 am

gaizka schreef:

Voor Mika Väyrynen en Csaba Fehér is er ook dit seizoen weinig kans op speeltijd bij PSV, zeker na de terugkeer van Otman Bakkal en Ismail Aissati, het herstel van John de Jong en de komst van Tommie van der Leegte.
'Voor Väyrynen en Fehér wordt het moeilijk', legde coach Ronald Koeman aan De Telegraaf uit na afloop van de 2-1 nederlaag bij MSV Duisburg. 'Zij mogen in principe op zoek naar een nieuwe club. De anderen krijgen hun kans.'

Koeman beschikt over flink wat middenvelders, want naast Bakkal, Aissati, De Jong, Van der Leegte, Fehér en Väyrynen heeft hij ook nog Ibrahim Afellay en Timmy Simons in zijn spelersgroep.

Vorig seizoen mochten beiden ook al weg. Väyrynen knokte zich tijdens het seizoen toch nog in de kijker bij coach Koeman, die hem zeventien duels liet meespelen. Fehér kwam niet verder dan drie optredens. De Fin staat nog tot medio 2009 onder contract, de Hongaar tot de zomer van 2008.
Zou Väyrynen, zeker zolang Davids weg is, ons middenveeld kunnen versterken? Ik vond hem bij Heerenveen altijd erg goed, en ook het aantal keer dat ik hem bij PSV zag viel hij mij niet tegen.
Goede voetballer, maar niet wat we zoeken.

Toppie

Bericht door Toppie » zo jul 29, 2007 11:25 am

gaizka schreef:

Väyrynen is zeker een goede speler, misschien kunnen we hem ruilen met onze traage Maduro :neutral.gif:

Harm

Bericht door Harm » zo jul 29, 2007 1:38 pm

Bertje schreef:
gaizka schreef:

Goede voetballer, maar niet wat we zoeken.
Ik zie liever Vayrynen dan Culina. Hij heeft erg veel techniek en veel dramg naar voren. Zijn discipline zou iets beter worden, maar met hem in het veld gebeurt er tenminste wel iets.

Ik vind het jammer dat hij weg moet.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 29, 2007 1:47 pm

Ik vind Vayrynen ook beter dan Culina. Al is Culina natuurlijke iets meer anonieme draver en daar duiken er steeds meer van op in Nederland.

Gesloten