Aan de uitslag hecht ik geen waarde.
PSV staat nu op 1-1 tegen Duisburg terwijl het een paar dagen geleden niet van VVV kon winnen. Dat bedoel ik. Voor alle zekerheid schrijf ik PSV nog maar niet af.

Heb je de wedstrijd gezien?Rob schreef:2-1 verloren dus. Natuurlijk is het een oefenpotje en zegt de uitslag op zich niet veel, maar het gebrek aan echte kwaliteit in de selectie vind ik schrikbarend. Gelukkig zijn onze trainer en td er heilig van overtuigd dat het allemaal goed komt. Ikzelf heb echter ernstige twijfels.
Nee hoef ik ook niet. Ik wist eigenlijk al genoeg na de beelden van de Rangers afgelopen week. En de Rangers schat ik iets hoger in dan de tegenstander van vandaag.GangstaRiB schreef:Heb je de wedstrijd gezien?Rob schreef:2-1 verloren dus. Natuurlijk is het een oefenpotje en zegt de uitslag op zich niet veel, maar het gebrek aan echte kwaliteit in de selectie vind ik schrikbarend. Gelukkig zijn onze trainer en td er heilig van overtuigd dat het allemaal goed komt. Ikzelf heb echter ernstige twijfels.
De verstandigste opmerking tot dusver.goodfella schreef:Lekker belangrijk allemaal.
Dan zullen ze wel heel blij zijn dat ze gewonnen hebben van zo'n fantastische ploeg.Voetske schreef:Tja, als we net zoveel kansen tegen Falkirk hebben gecreeërd als tegen G.R. dan weet ik het wel .. het affiche zal de volgende keer wel iets anders worden denk ik .
"Total Football comes to Falkirk TV", "one of Europe's topsides", "they're certain to be formidable opponents", "one of the biggest friendly matches in the history of Falkirk", "glamour friendly", zal het wel niet meer worden ...
Hun dag kan niet meer stuk.Duke schreef:Dan zullen ze wel heel blij zijn dat ze gewonnen hebben van zo'n fantastische ploeg.Voetske schreef:Tja, als we net zoveel kansen tegen Falkirk hebben gecreeërd als tegen G.R. dan weet ik het wel .. het affiche zal de volgende keer wel iets anders worden denk ik .
"Total Football comes to Falkirk TV", "one of Europe's topsides", "they're certain to be formidable opponents", "one of the biggest friendly matches in the history of Falkirk", "glamour friendly", zal het wel niet meer worden ...