Wielrennen
Moderator: mods
-
-
- AT Toto winner 15/16
Je bent onwetend, Joey. Je gaat puur af op wat je ziet.joey schreef:Jij niet?
Die mannen zien er vaak zo verschrikkelijk gespierd uit.
Ik las dat zelfs postduiven tegenwoordig vaak gedrogeerd zijn.
Ik durf te stellen dat basketballers geen doping gebruiken. Die spierbundels worden in de sportschool gekweekt. Daar komt niks oneerbaars aan te pas, hooguit wat creatine. Ik ken het basketball erg goed, Joey, volgens mij kun je op mijn woorden af gaan.
Bertje for President!
Hier in Nederland zal het wel meevallen, maar in de VS? Daar doel ik op.
Heb je dat artikel gelezen dat ik eerder heb geplaatst dat ging over doping als industrie? Er wordt voor miljarden per jaar aan EPO omgezet. Waar denk je dat die EPO blijft? Het is mijns inziens naïef om te denken dat er in de sport NIET op grote schaal gebruikt wordt.
Heb je dat artikel gelezen dat ik eerder heb geplaatst dat ging over doping als industrie? Er wordt voor miljarden per jaar aan EPO omgezet. Waar denk je dat die EPO blijft? Het is mijns inziens naïef om te denken dat er in de sport NIET op grote schaal gebruikt wordt.
Het stinkt aan alle kanten!
In de VS zijn ze niet (veel) gespierder dan hier, Joey. Het stikt hier van de Amerikanen. Nee, nee, mijn sport maak je niet zwart.joey schreef:Hier in Nederland zal het wel meevallen, maar in de VS? Daar doel ik op.
Ik dacht dat jij zo van de onderbouwde meningen was. Blijkt dus even niet het geval.
Bertje for President!
Dit kan niemand onderbouwen. Dat weet jij ook wel. Dopinggebruik is verboden, dus sporters zullen het nooit toegeven. Of je nu denkt dat een sportman gebruikt of niet, je kunt je bewering nooit bewijzen.
Als ik google op basketball en doping, komt er wel degelijk het een en ander. Dit bijvoorbeeld. Maar goed, dit gaat niet over basketball.
Als ik google op basketball en doping, komt er wel degelijk het een en ander. Dit bijvoorbeeld. Maar goed, dit gaat niet over basketball.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Nee en daarom is een sporter ook gewoon onschuldig totdat het tegendeel bewezen wordt, Rasmussen dus ook die al tig en tig keer gecontroleerd is.joey schreef:Dit kan niemand onderbouwen. Dat weet jij ook wel. Dopinggebruik is verboden, dus sporters zullen het nooit toegeven. Of je nu denkt dat een sportman gebruikt of niet, je kunt je bewering nooit bewijzen.
-
- AT Toto winner 10/11
Joey is nog steeds niet over de schol heen dat er in zijn geliefde Ajax op dit moment meer betrapte dopingzondaars rondlopen dan in pak-em-beet de gehele Raboploeg.Kaboem schreef:In de VS zijn ze niet (veel) gespierder dan hier, Joey. Het stikt hier van de Amerikanen. Nee, nee, mijn sport maak je niet zwart.joey schreef:Hier in Nederland zal het wel meevallen, maar in de VS? Daar doel ik op.
Ik dacht dat jij zo van de onderbouwde meningen was. Blijkt dus even niet het geval.
Is ook lastig recht te praten.

Ik weet dat wanneer basketballers 'gepakt' worden het in de meeste gevallen om coke of cannabis gaat. Lijkt mij niet echt sport-gerelateerd.joey schreef:Dit kan niemand onderbouwen. Dat weet jij ook wel. Dopinggebruik is verboden, dus sporters zullen het nooit toegeven. Of je nu denkt dat een sportman gebruikt of niet, je kunt je bewering nooit bewijzen.
Maar inderdaad, het gaat hier over wielrennen. Ik zit klaar voor de laatste klim.
Bertje for President!
Michael Rasmussen (Rabobank), Robert Hunter (Barloworld), Erik Zabel (Milram), Kim Kirchen (T-Mobile), Javier Patxi Vila (Lampre), Christian Moreni (Cofidis), Lilian Jégou (La Française de Jeux) en Maxim Iglinski (Astana) zijn de acht gecontroleerde renners uit die etappe. Eén van de acht is dus de dopingzondaar.
Blij met de punten ...
Gave klim nu zeg. Leipheimer en Contador die nu afwisselend aanvallen en Rasmussen kapot proberen te maken. Vooralsnog trekt hij het echter goed en lijkt 'ie het onder controle te hebben.
Zou Evans hier nog van kunnen profiteren?
Zou Evans hier nog van kunnen profiteren?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
-