Wielrennen
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ja maar het kan overdreven worden. Die Herbert Dijkstra lult een uur lang over Vino en dan zegt ie goed dan gaan we nu naar de etappe kijken en nog geen minuut later begint ie weer van Vino dit en doping dat..joey schreef:Ja, nu wel.
Vino was een van de favorieten, dus het is logisch dat er veel aandacht is voor zijn vertrek uit de Tour.
Toch nog even onderstrepen dat ik nooit heb gezegd dat er geen doping wordt gebruikt. Ik ben er haast van overtuigd dat het wel gebeurt, alleen kan ik er niet mee zitten. Het blijft een prachtige sport om naar te kijken. Ook vandaag weer. Mooi schouwspel met een vroege aanval op Rasmussen. En de etappe is nog lang.joey schreef:O? Het was toch niet waar?Kaboem schreef:Junkies op twee wielen. So what? Ik snap niet waar Joey zich zo druk om maakt.
Fiets kopen? Geeltje!
Bertje for President!
Nou ja, een paar post hierboven doe je net alsof ik gezegd zou hebben dat er geen doping wordt gebruikt. Klopt dus niet. Ook na de post van Duke kom je meteen aanzetten met het feit dat er van een complot geen sprake is. Alsof Duke dat zegt.
Die nieuwe zondebok is al zo oud als de klim naar Alpe d'huez.
Die nieuwe zondebok is al zo oud als de klim naar Alpe d'huez.

Bertje for President!
-
- AT Toto winner 15/16
Het maakt mij totaal niet uit of er wel of niet gebruikt wordt, ik blijf met evenveel plezier kijken. Ik begrijp best dat zoals met Vino dat daar veel aandacht aan besteed wordt maar gisteren hebben ze het er de hele avond over gehad, vandaag hebben ze het er alleen maar over en ik wil op een gegeven moment gewoon commentaar over de etappe horen die aan de gang is.
Je neemt het te persoonlijk. Ik heb nooit gedacht dat jij dacht..et cetera. Jij houdt van basketball. Basketballers hebben al die spieren ook niet van brinta eten.Kaboem schreef:Nou ja, een paar post hierboven doe je net alsof ik gezegd zou hebben dat er geen doping wordt gebruikt. Klopt dus niet. Ook na de post van Duke kom je meteen aanzetten met het feit dat er van een complot geen sprake is. Alsof Duke dat zegt.
Ook de reactie op de post van Duke is niet tegen Duke gericht.
Hoe dan ook, ze hebben er weer eentje. Hopen dat het Rasmussen is!

Het stinkt aan alle kanten!