Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Het is een geweldige speler, alleen zoals ik al aangaf ontzettend blessure gevoelig. Hij moet het in ieder geval 3 maanden volhouden!AjaxThailand schreef:Het nieuws over Ono staat op meer sites en blogs. Ik was toch altijd gecharmeerd van Ono als speler.
Daarnaast heb je natuurlijk een geweldige stand-in voor Sneijder als hij geblesseerd of geschorst is.
- Ajaciedjuh
- LouisXIV & co
- Ajaciedjuh
Jawel, zie bovenstaande theorie. Ono is gewoon de opvolger van Sneijder. Dan kunnen ze dit jaar bekijken of hij nog zo blessuregevoelig is. Ze hebben een goede stand-in voor Sneijder en volgend jaar kan Ono (mits hij voldoet en anders neem je afscheid van hem) die rol overnemen. Tevens kunnen talenten in zijn schaduw (Sarpong) ervaring opdoen.joey schreef:Ono? Nu begrijp ik er helemaal niets meer van!
Bij het niet functioneren van Ono en/of Sarpong, weet je wat je volgend jaar moet investeren. Dat heet doorselecteren (en beleid op de toekomst

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di jul 24, 2007 8:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- SylvievdVaart
- Ajaciedjuh
-
Die ene wedstrijd dat hij een topnivo haalde? Ono was vooral geblesseerd en ziek van de heimwee.Ajaciedjuh schreef:Als Ono komt en hij haalt het topnivo dat hij had bij feyenoord, dan vind ik dat een topaankoop.AjaxThailand schreef:Er zijn deze zomer nog geen WOW transfers voor Ajax. Komt er nog een echt groot talent of goede speler onze kant op?
En het erge is dat de Telegraaf het vorige keer wel goed had met Rommedahl.
- Ajaciedjuh
Meningen verschillen nu eenmaal. Ono (los van zijn blessure gevoeligheid) is na mijn mening een topvoetballer. Zoals ik al eerder schreef, kun je het mooi 1 jaar aankijken. Blijft hij zo blessure gevoelig, dan neem je afscheid van hem.GangstaRiB schreef:Die ene wedstrijd dat hij een topnivo haalde? Ono was vooral geblesseerd en ziek van de heimwee.Ajaciedjuh schreef:Als Ono komt en hij haalt het topnivo dat hij had bij feyenoord, dan vind ik dat een topaankoop.AjaxThailand schreef:Er zijn deze zomer nog geen WOW transfers voor Ajax. Komt er nog een echt groot talent of goede speler onze kant op?
Ono, als tweede aankoop (achter Sneijder) juich ik zeker toe!
-
Hij wordt voor een jaar gehuurd hoor. Dus volgend jaar is ie weg, evenals Sneijder... Ik zie dus het nut er niet van in. Koop dan iemand voor de toekomst...Ajaciedjuh schreef:Meningen verschillen nu eenmaal. Ono (los van zijn blessure gevoeligheid) is na mijn mening een topvoetballer. Zoals ik al eerder schreef, kun je het mooi 1 jaar aankijken. Blijft hij zo blessure gevoelig, dan neem je afscheid van hem.GangstaRiB schreef:Die ene wedstrijd dat hij een topnivo haalde? Ono was vooral geblesseerd en ziek van de heimwee.Ajaciedjuh schreef: Als Ono komt en hij haalt het topnivo dat hij had bij feyenoord, dan vind ik dat een topaankoop.
Ono, als tweede aankoop (achter Sneijder) juich ik zeker toe!
Dan sluit ik me bij je aan Peter!Peter schreef:Schiet mij maar lek. Als Ono wordt aangetrokken, dan zeg ik het vertrouwen op in MvG.
Sjonge jonge, Ono. Het moet echt niet gekker worden. Als vervanger van Davids. In de verste verte niet, het is geen aanjager, niet iemand die het snot voor zijn ogen loopt voor een collega's en absoluut niet iemand die van pittige duels houd...
Wat moeten we trouwens met al dat prut van PSV en Feyenoord. Het is diep triest allemaal. Het 'schaduwlijstje' van van Geel heb ik al helemaal geen vertrouwen meer in.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Daar heb je wel een punt, hoor. Ik wacht af, maar vind het maar niets dat we überhaupt in verband worden gebracht met zo'n prutser.Duke schreef:Ach, wat staat er nu eigenlijk in dat stukje in de Telegraaf? Ono wil terug naar Europa, en Ajax zoekt een vervanger voor Davids. Meer niet, de rest is creatieve koppenmakerij van de T.
Leuk Ono terug NL , dan krijg je er gelijk 100 jappen bij die heel de dag foto's lopen maken rond en in de Arena. En gelijk per transfer naar de binnenstad, want daar lopen er ook nog een paar duizend voor Madame Tuschaud de Roze buurt etc .
Ono speelde fantastiche wedstrijden bij Feyenoord , maar voor Ajax tsja je weet maar nooit.

Ono speelde fantastiche wedstrijden bij Feyenoord , maar voor Ajax tsja je weet maar nooit.
Snap je het nu nog steeds niet, Joey? Ono heeft Eredivisie-ervaring en dus kent Van Geel hem. Simpel zat.joey schreef:Ono? Nu begrijp ik er helemaal niets meer van!
Met Ono haal je een speler binnen waar je niet op kan rekenen. De vervanger van Davids moet een fitheidswonder zijn en niet een blessuregevoelige speler. Daarnaast is Ono toch vooral een speler die het moet hebben van zijn spel aan de bal. Wel een handige speler om erbij te hebben, maar op dit punt snap ik niet wat we er mee moeten.
Tjonge, ik had eigenlijk wel op wat meer vuurwerk gerekend van MVG. Ik heb nog altijd vertrouwen in de man, maar verwacht wel snel te kunnen zien of hij meer heeft dan alleen een goede presentatie. (ok, het verkopende werk heeft ie goed voor elkaar) Als het aankoopbeleid zich richt op uitgerangeerde gloeiboeren en dokwerkers dan biedt dat weinig perspectief voor de toekomst.